Taitaa olla tiivitaavi...*kuulee jo korvillaan kuinka rättiksen teletappi ponnahtaa pystyyn*
Oo varovainen, valta kiihottaa häntä!
Taitaa olla tiivitaavi...*kuulee jo korvillaan kuinka rättiksen teletappi ponnahtaa pystyyn*
Et, koska et uskalla uhmata rättistä!No saisinkonhan minäkin hänestä ystävättärettären?
Sormilla silleen mukavasti ja sitten.. tekopimpelillä.
Mihin sitä makua vois verrata?Niijuu. Jäi kehumatta se hevosenfilee. Järvenpään Cittarista -joka siis on maailman paras kauppa- (jonkun mielestä) 24,90 kilo.
Hetken kärisi tulikuumalla pannulla ja sit lepäili viitisen minuuttia lautasella ja ois voinut vaikka pelkillä ikenillä sen hienontaa.
Mihin sitä makua vois verrata?
Nautaan vissiin?
Vois mua ilahduttaa muillakin tavoillaEt, koska et uskalla uhmata rättistä!
Järvenpää on jotenkin ankea mesta. En oo kyllä ikinä käynyt tuolla marketissaNiijuu. Jäi kehumatta se hevosenfilee. Järvenpään Cittarista -joka siis on maailman paras kauppa- (jonkun mielestä) 24,90 kilo.
Hetken kärisi tulikuumalla pannulla ja sit lepäili viitisen minuuttia lautasella ja ois voinut vaikka pelkillä ikenillä sen hienontaa.
Järvenpää on jotenkin ankea mesta. En oo kyllä ikinä käynyt tuolla marketissa
No mä voisin ostaa sulle joskus tikkarinVois mua ilahduttaa muillakin tavoilla
Mää hoidan vaan etänä pääkaupunkiseutua paremmaksiMut NYT siitä tulee hieman hienompi.
En silti sinne muuttaisi!
Liian makiaa minun kielelleniNo mä voisin ostaa sulle joskus tikkarin
Ei se tikkari minkä ostaisin...joku brainstorm tikkari ja niin pahasti polttelee kieltä, että väkisin tulee tunne että nuolis mieluummin hiekkapaperiaLiian makiaa minun kielelleni
Näin on. Järvenpäässä ei ole mitään muuta kivaa ku jäähalli!Järvenpää on jotenkin ankea mesta. En oo kyllä ikinä käynyt tuolla marketissa
Hyyyyi, sä PIERASIT!!!!!!Mikähän kun *prööt*
Oho
Emmäny mittään poltettakaan halua kielelleni tai muuallekaanEi se tikkari minkä ostaisin...joku brainstorm tikkari ja niin pahasti polttelee kieltä, että väkisin tulee tunne että nuolis mieluummin hiekkapaperia
Kyllä me nyt Ellun kanssa päätettiin se sulle syöttää! Ite saat valita kumpaan päähän menee!Emmäny mittään poltettakaan halua kielelleni tai muuallekaan
Ei miehille saa antaa päätäntävaltaa. Tulee valinnanvaikeus...Kyllä me nyt Ellun kanssa päätettiin se sulle syöttää! Ite saat valita kumpaan päähän menee!
Voi ei!! Kohta se jo roiskii tappivanukkaat!*kuulee jo korvillaan kuinka rättiksen teletappi ponnahtaa pystyyn*
Ei miehille saa antaa päätäntävaltaa. Tulee valinnanvaikeus...
Sulla ei oo vaihtoehtoja, koska uhmasit meitä rättistä vastaan ''siinä-toisessa-ketjussa-jonka-nimeä-emme-mainitse''!Emmäny mittään poltettakaan halua kielelleni tai muuallekaan
Miks sää sitten annoit rättikselle.......''päätäntävaltaa''?Ei miehille saa antaa päätäntävaltaa. Tulee valinnanvaikeus...
Tosta tulikin mieleen, että missäs se ruutis on tilipitappeineenVoi ei!! Kohta se jo roiskii tappivanukkaat!
*avaa sateenvarjon ja nykäsee Ellun suojaan*