Mulla on selkä mennyt nyt tosi huonoon kuntoon. Paljon näppyjä. Naamaan tuli plussa-aamuna neljä isompaa hormonaalista finniä, mut oon kohtuu hyvin saanu niitä nyt parina päivänä paranneltua.Onko muilla ihomuutoksia? Mulla naaman iho näyttää erikoiselta normaaliin nähden. Ensinnäkään epäpuhtauksia ei ole ollenkaan ja toiseksi naama on tullut täyteen punaisia laikkuja, varsinkin silmien alapuolella. Lisäksi iho hassusti pistelee kun laittelee naamarasvaa aamuisin. Ei oo koskaan ollu naaman iho näin hyvässä kunnossa mutta samalla tullu noita hassuja punaisia laikkuja.
Mikä sulla nyt tilanne, onko krampit jatkuneet?Mulla alkoi tämä aamu tosi kovilla alavatsan krampeilla ja eilen jäi paperiin ihan vähän vaaleanpunaista vuotoakin. Nyt aamupäivästä tuota vuotoa ei ole näkynyt, mutta olohan on silti niin huolestunut kuin olla voi. En oikein tiedä tointaako tästä edes soittaa vielä neuvolaankaan, kun ei tilanteelle mitään mahda.
Jäin eilisen neuvolan jäljiltä ihmettelemään sellaista yksityiskohtaa, että sain ohjeeksi varata itse verikoeajan tietylle viikolle. Labraan ei kuitenkaan mene neuvolalta ilmeisesti mitään lähetteen tyyppistä saatetta tutkimuksen syystä, eikä labran ajanvaraukseen pystynyt millään lailla itse täsmentämään MIKSI varasin ajan verikokeisiin. Mistä siellä tiedetään, mitä heidän on määrä näytteestäni tutkia?! Outoja juttuja taas lisää vaan tässä meidän ihmeellisessä järjestelmässä.
Koko eilisen neuvolakäynnin ajan vaan (taas) mietin, että hirveän määrän työtä terkkari tekee tietoja kerätessään ja kirjatessaan, ja entä jos kaikki olisikin ollut turhaa, koska kukaan ei tuossa vaiheessa neuvolassa vielä viikkokausiin tutki, odotanko ketään! (Oltiin siis käyty etukäteen omaan piikkiin yksityisellä varmistamassa että raskaus on tosi, mutta neuvolan näkökulmasta tuota tietoa ei heillä olisi, jollen sitä olisi kertonut.)
Näköjään en pääse yli tästä asiasta että toimintajärjestys on musta tosi outo tässä meidän systeemissä.
Mä en ainakaan tiedä mitään noista lukemista. Mutta ilman muuta kantsii soitella neuvolaan ja kysyä, et onko mahdollista päästä. Ja jos pystyy, niin kannattaa sitten itse kustantaa ja mennä mielenrauhansa takia tsekkaan tilanne varhaisultraan.Auttakaa!! Hcg tänään 33900 Rv. 6+5 pitäsköhän soitella aikaa neuvolaan sitten vai pyytää pääsyä varhais ultraan?! Aika epäuskoinen 46 v, äippä täällä.
Päivällä tuli lyhyt (alle 10min) "kipukohtaus" mutta muuten on ollut ihan ok olot, olen tänään lähinnä lepäillyt ja ottanut tosi rauhallisesti. Myöskään verta ei ole tullut enempää. En sitten tiedä vaikuttaako se, että työ stressaa tällä hetkellä kovasti ja joudun olemaan töissä koko päivän käytännössä seisaallani.Mikä sulla nyt tilanne, onko krampit jatkuneet?
Ihosta: mulla on naamassa näppyjä ja tukka rasvottuu normaalia nopeammin. En kyllä oo pahoinvoinnilta jaksanut ees kosteusvoidetta laittaa aamuisin. Näppyjä mulla ei kuitenkaan oo normaalisti koskaan, vaikka en oo korona-aikaan juuri mitään kosmetiikkaa tai ihonhoitotuotteita käyttänyt, kun pyörin vaan täällä kotona. Ehkä vaan just kosteusvoidetta laittanut aamuisin.
Minä liityn myös, jos enää mahtuu joukkoon. Ja saan tietää viikot ja lasketun ajan.Huutelen täällä vielä, että Facebookin salaisessa toukokuisten ryhmässä on vielä vapaata. Ajatellusta ryhmäkoosta noin puolet jäljellä. Mulle yksityisviestillä linkki profiilista niin laitan teille kaveripyyntöä, lisään ryhmään ja poistan kamuista
Siis mulla on otsa täynnä näppylöitä, samoin toinen poski nenän vierestä ja leuka. Otsassa enemmän sellasia kuivan ihon näppylöitä mutta poskessa ja leuassa kunnon finnijä.Ja ihosta kyseltiin nii mulla ainaki otsa on täynnä pikku näppylää, mitä ei normaalisti oo
Kyl mä oon käyttänyt ja aion käyttää piilareita. Voi olla joo, et silmät kuivemmat, pitäs ostaa kostutustippoja. Ja huulet on sika kuivat myös. Ei tässä ihan vielä ainakaan hehkutaSiis mulla on otsa täynnä näppylöitä, samoin toinen poski nenän vierestä ja leuka. Otsassa enemmän sellasia kuivan ihon näppylöitä mutta poskessa ja leuassa kunnon finnijä.
Iho on muutenkin tosi kuiva ja ku viel on toi atooppinen iho, ootan innolla talvea miten pahasti kädet kuivuu, varsinkin nyt ku pesee kokoajan ja käyttää käsidesiä.
Onks muita piilareitten käyttäjiä?, Tuntuu et silmät on tosi kuivat ja linssien laitto on tosi vaikeeta. Ootteko voinu käyttää normaalisti koko raskauden ajan piilareita?
Minäkin tuun kurkkii tänne, 5. lapsi, täysin vahinko, söin siis pillereitä, mutta epäuskon ja itkun jälkeen on tervetullut jos pysyy matkassa. Tilanne että isän kanssa ystäviä joka ei halua lapsia ja itsellä 38v. ja lapsiluku täynnä, no elämä on ihmeellistä. 2 testiä tehnyt ja kummassakin selkeät viivat, la 17.5. Ja viikkoja siis 5+3. Asiasta puhuttu lapsen isän kanssa, toivoo minun tekevän abortin mutta en tahdo. Iltatähti siis ja ajatukset vielä mullinmallin. Miten selviän yksin, miten jaksan kun haasteita on nytkin. Ehkä se tästä helpottaa. Väsynyt, huonovointinen ja julmetusti vihloo, 9vuoden pölyt ja sisustus uusiksi, onhan siinä pienellä hommaa tehdä puhdas yksiö tuonne