Juu, vuonna 2022Toivottavsti saavutat vaimo-tason ennen Juhannusta, jos kehitystä tapahtuu 5 kg/kuukausi...
Juu, vuonna 2022Toivottavsti saavutat vaimo-tason ennen Juhannusta, jos kehitystä tapahtuu 5 kg/kuukausi...
Joo, kaikkee ne yrittää kuljettaa maahan.Muahahhaa.
Kattelin Australian sitä tulliohjelmaa ja tässäki jaksossa joku kiinamamma yritti salakuljettaa ruokaa tullin läpi. Tällä kertaa oli riisikeittimen sisällä.
Pitäskö lähtee Ruottin laivalle ja yrittää salakuljettaa vaikka porkkanoita tehosekottimessa
Hohhohhooooo.....
Mä en tajua että eikö muka Australiasta saa Kiinassa kasvavia rehuja...Joo, kaikkee ne yrittää kuljettaa maahan.
Varmaan joitakin saa. On niillä lihaakin ollut laukussa. Ja muita ruokia.Mä en tajua että eikö muka Australiasta saa Kiinassa kasvavia rehuja...
Saahan Suomestakin viinaa ja tupakkaa....Mä en tajua että eikö muka Australiasta saa Kiinassa kasvavia rehuja...
Ihan joka jaksossa kiinalaiset ja mm. vietnamilaiset yrittää tuoda ruokaa ausseihin...en muista nähneeni jaksoa missä eivät yrittäisi.Muahahhaa.
@m1es: Kattelin Australian sitä tulliohjelmaa ja tässäki jaksossa joku kiinamamma yritti salakuljettaa ruokaa tullin läpi. Tällä kertaa oli riisikeittimen sisällä.
Pitäskö lähtee Ruottin laivalle ja yrittää salakuljettaa vaikka porkkanoita tehosekottimessa
Hohhohhooooo.....
Juu mutta niiden kans ei tartte tullissa panikoida, toisin ku kaikemmaailman kevätkääryleidenSaahan Suomestakin viinaa ja tupakkaa....
Joo ja englanninkieli taito puuttuu niin kauan, kunnes tullivirkailija ilmoittaa sakon suuruudenJuu mutta niiden kans ei tartte tullissa panikoida, toisin ku kaikemmaailman kevötkääryleiden
Kyllä voi paniikki iskeä, jos tuot EU:n ulkopuolelta. Kiina ja Australia eivät ole tulliliitossa.Juu mutta niiden kans ei tartte tullissa panikoida, toisin ku kaikemmaailman kevätkääryleiden
No kevätkääryleiden kans pelekäisin jo jossain Humppilan juna-asemallakinKyllä voi paniikki iskeä, jos tuot EU:n ulkopuolelta. Kiina ja Australia eivät ole tulliliitossa.
SeksimikrobiYhdenkö vaan?
Olet vain niin vaarallisen näköinen.mää menin kerran Venäjälle ja olin kummissani kun mut tutkittiin tarkkaan kun olin menossa sinne päin
mitä ne luulee meidän yrittävän viedä sinne?
En tiiä. Jos olit epäilyttävän näköinen?mää menin kerran Venäjälle ja olin kummissani kun mut tutkittiin tarkkaan kun olin menossa sinne päin
mitä ne luulee meidän yrittävän viedä sinne?
Eiku pistä pataan vaan ja puutarhasta muutama etana lisukkeeks.Vippasin ulos ojaan.
Olet vain niin vaarallisen näköinen.
no kieltämättä meitzi näyttää aika epäilyttävältäEn tiiä. Jos olit epäilyttävän näköinen?
Onko irronnu tuolla menetelmällä?no kieltämättä meitzi näyttää pippeliä jos joku näyttää kiinnostuneelta
ne jotka ei ole pyörtyneet on kiitelleetOnko irronnu tuolla menetelmällä?
No katsoitko eilen Viimeisen samurain? Scientologi-Cruise oli taas vauhdissa.Mä kattelin kaikessa rauhassa Netflixistä Theory of Everything (Stephenk Hawkings) -leffaa, kun mun mies rynnisti katsomaan UUTISIA.
Sehän ei voi katsoa niitä samoja uutisia netistä (tai kattoo sieltäki), mut sit se vasta uskoo ne todeks kun joku Tomi Einola tai Ripsa Koskinen-Papunen ne kertoo.
No, katson leffan loppuun huomenna. *haukotus*