Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Muahahhaa.

@m1es: Kattelin Australian sitä tulliohjelmaa ja tässäki jaksossa joku kiinamamma yritti salakuljettaa ruokaa tullin läpi. Tällä kertaa oli riisikeittimen sisällä. :LOL:

Pitäskö lähtee Ruottin laivalle ja yrittää salakuljettaa vaikka porkkanoita tehosekottimessa :LOL:

Hohhohhooooo.....
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m.e.k.
Muahahhaa.

Kattelin Australian sitä tulliohjelmaa ja tässäki jaksossa joku kiinamamma yritti salakuljettaa ruokaa tullin läpi. Tällä kertaa oli riisikeittimen sisällä.

Pitäskö lähtee Ruottin laivalle ja yrittää salakuljettaa vaikka porkkanoita tehosekottimessa

Hohhohhooooo.....
Joo, kaikkee ne yrittää kuljettaa maahan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Muahahhaa.

@m1es: Kattelin Australian sitä tulliohjelmaa ja tässäki jaksossa joku kiinamamma yritti salakuljettaa ruokaa tullin läpi. Tällä kertaa oli riisikeittimen sisällä.

Pitäskö lähtee Ruottin laivalle ja yrittää salakuljettaa vaikka porkkanoita tehosekottimessa

Hohhohhooooo.....
Ihan joka jaksossa kiinalaiset ja mm. vietnamilaiset yrittää tuoda ruokaa ausseihin...en muista nähneeni jaksoa missä eivät yrittäisi.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Echo
Ens viikonloppuna 4 peliä, parhaimpina viikkoina pelejä on ollu 6.
Melkosta menoa, ei tarvii ikinä valittaa että on tylsää!:giggle:
 
Mä kattelin kaikessa rauhassa Netflixistä Theory of Everything (Stephenk Hawkings) -leffaa, kun mun mies rynnisti katsomaan UUTISIA.

Sehän ei voi katsoa niitä samoja uutisia netistä (tai kattoo sieltäki), mut sit se vasta uskoo ne todeks kun joku Tomi Einola tai Ripsa Koskinen-Papunen ne kertoo.

No, katson leffan loppuun huomenna. *haukotus*
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Mä kattelin kaikessa rauhassa Netflixistä Theory of Everything (Stephenk Hawkings) -leffaa, kun mun mies rynnisti katsomaan UUTISIA.

Sehän ei voi katsoa niitä samoja uutisia netistä (tai kattoo sieltäki), mut sit se vasta uskoo ne todeks kun joku Tomi Einola tai Ripsa Koskinen-Papunen ne kertoo.

No, katson leffan loppuun huomenna. *haukotus*
No katsoitko eilen Viimeisen samurain? Scientologi-Cruise oli taas vauhdissa.
 

Yhteistyössä