Täällä neuvola varattu viikolle 9+1. Ikuisuushan tuohon on. Onneksi varhaisultra sitten jo 2.10., sitä tässä enemmän odotankin. Tahtoisin vaan jo niin paljon tietää onko kaikki ok.
Tänään taas stressipäivä. Menossa 5+0 ja on jotenkin niin oireetonta! Joo, väsyttänyt on ja oon vetänyt superpitkiä yöunia, mutta toisaalta töissä on ollut nyt aika rankkaa niin voi liittyä siihenkin. Viikonloppuna myös muutamaan otteeseen iski oksetus, lähinnä silleen kun oli syömisestä pitkä aika. Tänään ei oo ollut oikeen mitään, muutamia repäisykipuja ja rinnat on kyllä tosi kipeet. Eikä kahvi maistunut ihan normaaliin malliin.
Tuntuu että aluksi olin niin hämmentynyt raskaudesta ja kaikesta, etten tuntenut mitään isoja kiintymyksen tunteita tätä raskautta kohtaan. Olin sellaisella ”katotaan nyt mitä käy” asenteella ja melko skeptinen. Nyt yhtäkkiä jotenkin tullut sellainen olo, että en kestä jos menee kesken ja huomaan ajattelevani vahingossa jo paljon pidemmälle raskauteen. Ja sitten taas tipahdan maan pinnalle, että ainiin ei tässä vielä voi olla yhtään varma mistään.