IinesAnkalle sydän ja virtuaalihalaus tilanteeseen!
Sorgen radiohiljaisuus, ollut hankala viikko olojen puolesta. Tekisi mieli vastata ties kuinka monelle. Yritetään tiivistettynä
Täällä taitaa olla useampi ns. yllätysraskus. Tsempit meille! Uskon itse, että asioilla on tapana järjestyä. Iltatähti varmasti ihana Itselläni ei iltatähti, mutta esikoiseen tulisi ikäeroa hieman vajaa 6 vuotta.
Ferritiinistä kyseltiin. Mulla taustalla monen vuoden rautatuskat. Eli raudanpuute ilman anemiaa ja aikas hirveät oireet. Yksi asia: kannattaa hoitaa tässä raskauden aikana. On muuten pikkusen mälsää olla nollarautavarastoilla synnytyksen jälkeen. Itse just tilasin jonkun uuden rautavalmisteen ja aion tankata sitä. Ferrit viime mittauksessa jopa 35, mikä on mulle hyvä tulos lähtökohtiin verrattuna. Hb ollut aina ”hyvä”. Kuitenkin tavoittelen yli 50. Mulla rauta tekee 24/7 pahoinvoinnin tunnetta, mutta jos tämä uusi valmiste ei tekisi...
Mä oon ollut ihan valmista kauraa koko viikon. Olen lähinnä nukkunut. Jatkuva pieni pahoinvointi kaverina. Mulla immuniteettiongelmaa, joka näyttäytyy kroonisena poskiontelovaivana. Tää on upea ominaisuus raskaana, kun lääkkeet pannassa ja limakalvot muutenkin turvottaa. Nyt vielä lämpöäkin, joten menen koronatestiin...
Varhaisuä loppuviikosta oli
Vastasi 6+3 (kuukautiset 6+1), yksi pikkuinen, oikea paikka, selkeä ja vahva syke.