no itehhän tunnistit että meet susilleMitennih.
Kyllä fisuja saapi syyvvä!
no itehhän tunnistit että meet susilleMitennih.
Kyllä fisuja saapi syyvvä!
sillonhan ne just ne parhaat pläjäykset tuleekinEi pitäs puolitangossa palstailla ku ei meinaa tajuta mithän.
mää aattelin laittaa kanaa
Mikhän ilta vielä oo ku työpäivää jälellä, vasta tultiin lounaalta.Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille
Joo, ilta alkaa 18.00.Mikhän ilta vielä oo ku työpäivää jälellä, vasta tultiin lounaalta.
Mä en asu ihan Tampesterissa, lähellä kyllä. Ja pysyn tampereen keskustasta kyllä hyvällä etäisyydellä niin kauan kun tuo ratikkahullutus on saatu päätökseensiellä on mualaispoijjan vaikea ajaa kun se prkln ratikkatyömaa sotkee ihan kaiken
Ajelin tässä yks päivä Helsingissä ja parkkeerasin auton. No mulla puuttuu aivoista (kaiken muun lisäks) semmonen parkkeeraus-aivotumake ja parkkeeraan usein puoli metriä jalkakäytävästä tielle päin.Mä en asu ihan Tampesterissa, lähellä kyllä. Ja pysyn tampereen keskustasta kyllä hyvällä etäisyydellä niin kauan kun tuo ratikkahullutus on saatu päätökseen
Olisko ollut, että lupasit viime viikolle, en muista tarkkaan.@Algoma mille päivälle lupasin tehdä sen top10-äänestyksen?
Lähimuisti lagaa ja tuhat rautaa tulessa ja taivas lyö tulta, mutta toivottavasti ei alumiini
Olisko ollut, että lupasit viime viikolle, en muista tarkkaan.
Tulee varmasti!Saapa nähdä tuleeko Nero tänä yönä (en pistäisi pahakseni, hyvää yötä ja kauniita unia