Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ olen niin pahoillani, en voi uskoa miten huono tuuri voi elämässä kohdata välillä :( Paljon voimia nyt ja toivon todella, että teidän ei tarvitse odotella kauaa uutta plussaa <3 Paljon sydämiä keskenmenon saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille.

En tiedä olenko itse ees henkisesti yhtään valmis vielä lähtemään tähän piinaan mukaan, hhuhhui. Mut se on nyt järjellä ajateltu, että kolmatta yritetään nyt heti perään tai sitten se varmaan jää vain haaveeksi. Eli jotenkin kauhean ristiriitaiset fiilikset, mitä jos ei tärppää millään? Mitä jos tärppääkin nopeaa ja pää ei pysy mukana? Äh pitäisikö taas yrittää luottaa, että elämä kantaa.

Mut hei oli mulla kysymyskin!! Lokakuussa siis alkaa yk.1, voisin varautua jo hankkimalla testiarsenaalia. Mitkäs on parhaaksi todetut ovis- ja raskaustestit tällä hetkellä?? Pregcheck oli ennen oma luottomerkki, mut oon täältä nyt ymmärtänyt, ettei oiskaan niin hyvä :unsure:
Tuun tuolta toukokuisista ja halusin vastata, liittyen noihin pregcheckeihin, mä sain välillä kamalia viivanpaikkoja niillä, mutta sitten kun kyseessä oli ihan oikeasti haamu, se oli vaaleanpunainen todella selvästi että nyt kun jälkikäteen mietin niin ne oli hyviä testejä jos ei liiaksi eri valossa tarkkaile:D hinta-laatu kohdallaan siis. Tsemppiä yritykseen❤
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

18.09.2020 - PERJANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

-Lounatuuli-...............kp 46/28-35
Kakkulapio..................kp 45/?
lulube..............................kp 40/29
Toive23...........................kp 38/28
Chai89............................kp 35/28-30
Mansikka3...................kp 29/34
Sabriiiina.......................kp 29/27-31
Nokare..........................kp 28/27-29
Jjenn...............................kp 26/29-33
Heemilia........................kp 25/25
SannuB..........................kp 25/28
Mäyh................................kp 24/26-31
Huumis............................kp 23/28-30
Alinna86...........................kp 21/26
Hamsteri20..................kp 21/27-28
Persikka123...................kp 21/32
Mamtobe........................kp 19/26-28
Mysteerio.......................kp 19/30
minttuni...........................kp 19/25
Goodway.......................kp 18/25-28
Iinanen.............................kp 17/24
Sinisilmät........................kp 17/27-28
Krippis..............................kp 16/22-24
Nipsuneiti83.................kp 15/29
Haaveilija-31................kp 15/30
Eeva650.........................kp 14/28-42
Brunet82.......................kp 13/26-28
Tiukuna..........................kp 12/30-33
Pandanen.....................kp 7/29-31
Kirjoh89..........................kp 2/28
Aniaj..................................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mansikka3............................dpo 13
Sabriiiina.............................dpo 12 / pp 7
Kansallisrotta.....................dpo 12
Tuttelituu.................................dpo 12
Minttuni.....................................dpo 7
Alinna86..................................dpo 7
Hamsteri20............................dpo 5
Iinanen......................................dpo 5
Goodway................................dpo 4
Nipsuneiti................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Ihanaa @Kasikuus ❤ minä en saanut koskaan näihin pc tasavahvaa, tummui se kyllä mutta ei tasavahvaksi. Apteekin oma tummui sitten ihan kunnolla. Ja hurja ero oli pc ja sen apteekin oman välillä samasta pissasta jo esim dpo14
Mulla sama kokemus. Pc liuskat on todella hailuja vaikka esim. Pc puikko oli jo räikeä. Sama myös apteekin omaan verrattuna. Pc liuska ei vain tummu niin kuin muut testit.
 
Haleja ja pahoitteluni kaikille sitä tarvitseville :( ❤

@Tiukuna täällä sormet ja varpaat pystyssä, että ovis malttaisi sinne sunnuntaille, ettei tää kierto menisi ohi suun ❤

@Earhart onnea! ❤
@Kasikuus ❤ Tosiaan näin oon kans kuullut ettei PC liuskat enää vahvistu samalla tavalla nykyään. Varmasti joku toinen testi näyttäis jo vahvaa! Vaikka onhan tuokin vahvistunut ja ihan selkeä :)

Voi miten noi plussatestit on jotenkin niin maagisia, samaan aikaan niitä on niin ihana nähdä ja samalla tulee sellainen kauhee kaipuu siihen että saispa itekin ne kaksi viivaa vielä, mitä jos niitä ei enää tuukaan?

Mä odottelen täällä aikaa koronatestiin, plaah. Oon kyllä aika varma että tavallista flunssaa tämä vain on, mutta kai se on testissä käytävä. Flunssa ei ota laantuakseen, olo on kamala! Jää näiltä oireilta kaikki loppukierron oireetkin huomaamatta niin ei tartte liikaa niihin nyt keskittyä :D Mutta edelleen ärsyttää kun ei tiedä koska niiden menkkojen pitäis ees alkaa kun ei siitä oviksesta oo tietoa millon oli. Turhauttavaa!

Hyvää viikonloppua kaikille! ❤
 
@Heemilia Piti sinulle vielä kommentoida, että itsellä oli sama tunne, että plussakuvia oli ihana katsoa, mutta samalla se kaipuu omiin viivoihin oli ja tuntu, että sydäntä revittiin irti, että miksi me emme niitä saa ja saadaanko koskaan enää. Sen takia pidin pari kertaa viikon tauon ja kerran kuukauden tauon (noiden viikon taukojen aikana plussasin :D) , että sai vähän ajatuksia kasattua. Kauhea ikävä oli kaikkia, mutta pakko oli ajatella omaa henkistä puolta, että jaksoi rämpiä taas eteenpäin.
Toivottavasti sinulla olisi kaikesta huolimatta siellä pieni matkassa ja ne kaksi viivaa ilmestyy yllätyksenä ❤:X3::love:
 
@Kasikuus sulla on kyllä totisesti palstatauot ”se juttu” ! :D ❤
Meillä toki yritystä on vasta vähän takana, mutta toive on niin kova ja koska vuosia paljon enemmän mittarissa kuin kuopuksen raskauden aikaan, niin kyllä sitä väkisinkin miettii, että saako sitä enää koskaan kokea niitä kahta maagista viivaa, alkuraskauden ihaniakamalia oireita, valtavaa masua sekä synnytystä ja sitä vauva-aikaa ❤
no se jää nähtäväksi. Toivon toki että jospa siellä olis jotain tarrannut tässä kierrossa, mutta ei oo kyllä odotukset nyt ollenkaan korkealla enää ku jotenkin tipahdin jo tän kierron suhteen sieltä pilvilinnoista :D
 
Vielä yks juttu tuli mieleen; vaikka en oo tässä tosiaan kauheesti tarkkaillut nyt tällä viikolla kroppaani, niin sen huomasin aamulla vessan peilin edessä, että onpas rinnoissa ihan hurjan selvästi näkyvissä verisuonet! Muuten ne kyllä on veltot tyhjät laput :D nänniarkuutta edelleen, mutta sitä oli toissakierrossakin. Ja verisuonet on käsissä ja jopa sormissa jotenkin tosi selkeesti näkyvillä.
 
vierailija
Kyselin aiemmin mahdollisuuksista kun hommailtiin viimeisen kerran ennen ovista la/su yönä ja ovis tuntui tiistaina, oletin näin.

En tikuta, mutta jäin miettimään olisiko ovis ollut kuitenkin jo aiemmin. Te jotka tikuttelette ja tunnette oviksen varmemmin, niin mitä luulette? Nämä olin kirjoittanut appiin: Sunnuntai: hento nipistys oikealla, lievä menkkaolo, itkuherkkä ja selkä kiukkuaa. Maanantai: aamusta vähän kipeäksi tulossa olo (tämä usein oviksen aikoihin, tuntuu kuin kuume nousis, liittyykö lämmön nousuun?) Illalla vetistä valkoista vuotoa. Tiistai: Aamulla tuntuu alavatsassa painoa. Illalla vuotoa ei oo, tahmea.
 
Pakko oli tänään kiusata itseään ja tehdä testi, kun ne nökötti aamulla vessan tasolla.. rfsun herkkä testi ja dpo 8 vai 9, ja ihan puhdasta valkosta tarjoaa. Mikä ei tietysti yllätä. Tuskin maltan jättää huomennakaan tekemättä.
 
Mulle voi merkitä huomiseksi kp2.Tässä kierrossa ei ollu odotukset korkealla, joten pettymys ei ole niin suuri. Jännittää kuitenkin, kun enää 3 kiertoa jäljellä niin tulee 2 vuotta yrityksen alkamisesta ja hoitojen pitäisi alkaa :( Niin toivoisi, että ei tarvitsisi hoitoihin lähteä kun mitään vikaakaan ei ole löydetty.

Olen lueskellut päivittäin täällä viestejä, mutta itsellä ei ole ollut kauhesti mitään erityistä kommentoitavaa. Täällä kuitenkin tullut mukavasti plussia, joten paljon onnea kaikille plussanneille :love:

Ja kaikille uuteen kiertoon/yritykseen lähteville paljon tsemppiä. Toivottavasti tulee paljon plussia vielä tämän vuoden puolella :)
 
Kyselin aiemmin mahdollisuuksista kun hommailtiin viimeisen kerran ennen ovista la/su yönä ja ovis tuntui tiistaina, oletin näin.

En tikuta, mutta jäin miettimään olisiko ovis ollut kuitenkin jo aiemmin. Te jotka tikuttelette ja tunnette oviksen varmemmin, niin mitä luulette? Nämä olin kirjoittanut appiin: Sunnuntai: hento nipistys oikealla, lievä menkkaolo, itkuherkkä ja selkä kiukkuaa. Maanantai: aamusta vähän kipeäksi tulossa olo (tämä usein oviksen aikoihin, tuntuu kuin kuume nousis, liittyykö lämmön nousuun?) Illalla vetistä valkoista vuotoa. Tiistai: Aamulla tuntuu alavatsassa painoa. Illalla vuotoa ei oo, tahmea.
Minä tikutan, mutta en täysin varmasti tunne ovulaation tapahtumista. Yleensä on niin, että ovulaatiopäivänä paikat jo kuivempina, edellisenä päivänä kun plussa tulee, niin vielä kosteaa. Sellaisia nipistelyjä tuntuu jo useita päiviä ennen oletettua ovispäivää. Ja joskus ovulaatio tuntuu pidempään kestävänä kipuna, mutta ei aina.
 
Siis pakko nyt avautua. Tää työpäivä meni niin et tääl olikin ihmisiä jotka olis voinut hoitaa mun työt tavallaan mun puolesta. Tai siis ihan ylimääräisenä olin ku harjoittelija teki vähän niinku kaiken työn. Eli olisin voinut mennä inssiin. :( Tänään ei vielä yhtään oo ovis olo (eilen oli hirveästi limoja mut follit oli liian pienet, lämmöt ei ollut ovis lämmöt ja testi myös ei plussa. Tänään vähemmän limoja mut ei kuivaa eli ovis ei oo menny viel) tunnen myös jostain syystä kropassani sen olon milloin tulee myös ovis+ testiin ja vielä ei tunnu et olis tulossa. Täytyy toivoa et pari lasia viiniä tänään venyttäisi sen sunnuntaille. Mulla on jotenkin niin hyvä fiilis ollut tästä kierrosta jo ihan menkoista asti :D
 
Siis pakko nyt avautua. Tää työpäivä meni niin et tääl olikin ihmisiä jotka olis voinut hoitaa mun työt tavallaan mun puolesta. Tai siis ihan ylimääräisenä olin ku harjoittelija teki vähän niinku kaiken työn. Eli olisin voinut mennä inssiin. Tänään ei vielä yhtään oo ovis olo (eilen oli hirveästi limoja mut follit oli liian pienet, lämmöt ei ollut ovis lämmöt ja testi myös ei plussa. Tänään vähemmän limoja mut ei kuivaa eli ovis ei oo menny viel) tunnen myös jostain syystä kropassani sen olon milloin tulee myös ovis+ testiin ja vielä ei tunnu et olis tulossa. Täytyy toivoa et pari lasia viiniä tänään venyttäisi sen sunnuntaille. Mulla on jotenkin niin hyvä fiilis ollut tästä kierrosta jo ihan menkoista asti
Voi ei! Miten turhauttavaa varmasti ollut! Argh :)
No mutta nyt vaan peukut pystyyn että ovis ei kiirehdi ja kerkeää vielä piinailemaan tässä kierrossa :love:
 

Yhteistyössä