Mä olen saanut kritiikkiä lähinnä siitä ettei lapsia vielä ole, sekin lienee monille tuttua.Mut voi ottaa pois piinailijoista, nyt on kp 1/26.
Seuraava ovis osuukin lauantaille 3.10. Oon just sen viikon ti-su työmatkalla (ainoa työmatka koko vuoden aikana)
No koitetaan kuitenkin ennen lähtöä, on kyllä niin outoa kun mies onkin kahden vuoden jälkeen ihan innoissaan tästä että yritetäänkin.
Puhuin eilen oman äitini kanssa ylipäätään lapsien lukumäärästä, hän oli kyllä täysin sitä mieltä ettei kolmas lapsi menisi kun kaksi ensimmäistä on niin tiivis parivaljakko että kolmas olisi täysin yksin... Meillä on pojat -14 ja -15 syntyneet. Äitini siis tietää vauvahaaveistani. Oletteko saaneet itse kuulla kritiikkiä lasten lukumäärään liittyen lähipiiristä?
Olen kyllä eri mieltä siitä, ettei kolmas sisarus muka sopisi mukaan. Ollaan esimerkiksi omien sisarusten kanssa aivan hyvin tultu juttuun (tottakai on ollut myös ryppyjä sisarusrakkaudessa, mikä on täysin normaalia) vaikka ikäeroa on nuorimpiin 4-7 vuotta. Varsinkin näin aikuisempana, ei mitään merkitystä.