Toiveissa vauva 2021

Mut voi ottaa pois piinailijoista, nyt on kp 1/26.

Seuraava ovis osuukin lauantaille 3.10. Oon just sen viikon ti-su työmatkalla (ainoa työmatka koko vuoden aikana)

No koitetaan kuitenkin ennen lähtöä, on kyllä niin outoa kun mies onkin kahden vuoden jälkeen ihan innoissaan tästä että yritetäänkin.

Puhuin eilen oman äitini kanssa ylipäätään lapsien lukumäärästä, hän oli kyllä täysin sitä mieltä ettei kolmas lapsi menisi kun kaksi ensimmäistä on niin tiivis parivaljakko että kolmas olisi täysin yksin... Meillä on pojat -14 ja -15 syntyneet. Äitini siis tietää vauvahaaveistani. Oletteko saaneet itse kuulla kritiikkiä lasten lukumäärään liittyen lähipiiristä?
Mä olen saanut kritiikkiä lähinnä siitä ettei lapsia vielä ole, sekin lienee monille tuttua.
Olen kyllä eri mieltä siitä, ettei kolmas sisarus muka sopisi mukaan. Ollaan esimerkiksi omien sisarusten kanssa aivan hyvin tultu juttuun (tottakai on ollut myös ryppyjä sisarusrakkaudessa, mikä on täysin normaalia) vaikka ikäeroa on nuorimpiin 4-7 vuotta. Varsinkin näin aikuisempana, ei mitään merkitystä.
 
Aamulla tein heti ensitöikseni uuden testin, toissapäivänä siis ensimmäinen plussaan viittaava testi tehty.
Mun mielestä viiva on pelottavan haalea, mutta vertailukohtiahan ei mulla ole kun tämähän on nyt eka (mahdollinen) raskaus. En jotenkin osaa sanoa, et onko tämä vahvistunut sillä lailla kun pitäis.
Ylempi (dpo 11) siis tehty päiväpissasta ja alempi heti dpo 13 aamusta.
Tässä sekoittaa myös kivasti se, että oviatesti näytti positiivista kaksi päivää, eli hedelmöittyminen on kai voinut tapahtua päivää myöhemmin ja testit olisikin tehty dpo 10 ja 12, jos näin olisi käynyt.:rolleyes:
Ajatuksia?
 
Musta tää on kyllä niin inhottavaa kun joku ulkopuolinen kommentoi kuinka me jaksetaan perheenä ja mikä on meille oikea lasten määrä

Mutta onneksi mies on kyllä asian kanssa ihan super, hän vaan sanoo että tää on meijän elämä ja eiköhän me järkevinä aikuisina tiedetä mitä tehdään.

Hänen suurin pelko jaksamisen lisäksi on se, että jos kolmatta ei tulisikaan. Ja se on toki mahdollista, sillä olen kärsinyt jo parin vuoden ajan vaihdevuosista. Mutta yritän ajatella niin, että nyt yritetään ja jos ei ennen mun seuraavia synttäreitä tärppää, siirryn hormonikorvaushoitoon. Toisaalta olen kyllä niin onnellinen meidän kahdestakin lapsesta, mutta mielestäni (ja mikä parasta, myös miehenkin mielestä) kolmas toisi vain lisää rakkautta tähän perheeseen :love:
 
Aamulla tein heti ensitöikseni uuden testin, toissapäivänä siis ensimmäinen plussaan viittaava testi tehty.
Mun mielestä viiva on pelottavan haalea, mutta vertailukohtiahan ei mulla ole kun tämähän on nyt eka (mahdollinen) raskaus. En jotenkin osaa sanoa, et onko tämä vahvistunut sillä lailla kun pitäis.
Ylempi (dpo 11) siis tehty päiväpissasta ja alempi heti dpo 13 aamusta.
Tässä sekoittaa myös kivasti se, että oviatesti näytti positiivista kaksi päivää, eli hedelmöittyminen on kai voinut tapahtua päivää myöhemmin ja testit olisikin tehty dpo 10 ja 12, jos näin olisi käynyt.
Ajatuksia?
Minusta on vahvistunut (y) :love:
Varovaiset onnittelut ❤
 
Aamulla tein heti ensitöikseni uuden testin, toissapäivänä siis ensimmäinen plussaan viittaava testi tehty.
Mun mielestä viiva on pelottavan haalea, mutta vertailukohtiahan ei mulla ole kun tämähän on nyt eka (mahdollinen) raskaus. En jotenkin osaa sanoa, et onko tämä vahvistunut sillä lailla kun pitäis.
Ylempi (dpo 11) siis tehty päiväpissasta ja alempi heti dpo 13 aamusta.
Tässä sekoittaa myös kivasti se, että oviatesti näytti positiivista kaksi päivää, eli hedelmöittyminen on kai voinut tapahtua päivää myöhemmin ja testit olisikin tehty dpo 10 ja 12, jos näin olisi käynyt.:rolleyes:
Ajatuksia?
Pc liuskat vahvistuu tosi heikosti. Muut testit kuten pc puikko antaa paljon selkeämmät viivat ja tummunut ihan erilailla.
 
  • Rakkaus
Reactions: Earhart
Korjailin listaa, toivottavasti nyt oikein :D Ja uusillekin tiedoksi. Ei ole sovittu erikseen, kuka päivittää, vaan se päivittää, joka ehtii. Aamulla tai milloin vaan, jos huomaa, että listaa ei ole vielä päivitetty. Kerran päivässä päivittäminen riittää. Itse olen huomannut käteväksi poimia pitkin päivää lisäykset ja muokata siihen aamun listaan. Niin seuraavana päivänä helpompi päivittää. En tiiä oliko sekavasta selitetty. Ja kuten huomaa, ei se päivittäminen aina putkeen mene.. :D
 
Aamulla tein heti ensitöikseni uuden testin, toissapäivänä siis ensimmäinen plussaan viittaava testi tehty.
Mun mielestä viiva on pelottavan haalea, mutta vertailukohtiahan ei mulla ole kun tämähän on nyt eka (mahdollinen) raskaus. En jotenkin osaa sanoa, et onko tämä vahvistunut sillä lailla kun pitäis.
Ylempi (dpo 11) siis tehty päiväpissasta ja alempi heti dpo 13 aamusta.
Tässä sekoittaa myös kivasti se, että oviatesti näytti positiivista kaksi päivää, eli hedelmöittyminen on kai voinut tapahtua päivää myöhemmin ja testit olisikin tehty dpo 10 ja 12, jos näin olisi käynyt.
Ajatuksia?
Minusta on hyvin vahvistunut ja noille päiville (varsinkin jos päivät vähemmän) hyvät viivat :) Onnea jatkoon <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Earhart
Kyllä meidän lapsilukua on kommentoitu, ihmetelty miksi neljäs haluttaisiin. En oo ees puhunu kellekkää että yritetään raskautta, tulis vaa sanomista. Niihä sitä sanotaan että anteeksi saa paremmin ku luvan :D

Menkkajuilimiset on loppunut eilisestä mutta v.vuoto on edelleen keltasta ja runsasta. Häätyy soitella ma terkkarii josko pääsis tarkistaa tuon alakerran.

Tännää dpo6! ja kp20/28-31..
 
  • Tykkää
Reactions: Kissanminttu5
Pc-liuska vaalentunut pikkuisen eilisestä. Sanokaa että vielä ei kannata heittää toivoa? Suunnillen sama pidätysaika (2h). Tänään dpo16 niin luulisi ettei kauheasti enää vaalenemaan päin olisi jos meinaa pysyä matkassa.

Muoks: tai voisiko olla mahollista että parin tunnin pidätyksellä tulos vaihtelee herkemmin. Toivon..:/
 
Viimeksi muokattu:
Varmaan tosi moni asia vaikuttaa. Toki ei omakohtaista kokemusta, mut luulisin että kaikki juomiset, syömiset, kellonaika yms. voi vaikuttaa. Ja jos vertaisi sitten, kun kumpikin jo kuiva. Alempi näyttää, että ei vielä ihan kuiva olis? Toivottavasti vahvistuu
Toivotaan.<3 Tuli vaan heti jotenkin hätä. Toivotaan että tällaisen lyhyen pidätyksen takia vähän vaihtelee tulos. Kun vaan osaisi pitää pään kylmänä. Ja eikä testailis..!
 
Toivotaan.<3 Tuli vaan heti jotenkin hätä. Toivotaan että tällaisen lyhyen pidätyksen takia vähän vaihtelee tulos. Kun vaan osaisi pitää pään kylmänä. Ja eikä testailis..!
Tsemppiä ❤ Mietin justiinsa, että mitenhän sitten itse osaisi pysyä rauhallisena, jos joskus plussan saa. Varmaankin testailen joka päivä, tai en tiedä, ei osaa kuvitella.
 
Meiltä on myös kyselty jo vuosia, milloin tulee lapsia. Alkuun tuntui ärsyttävältä, silloin kun ei vielä ollut yritystä. Sitten tuntui pahalta, kun yritys oli käynnissä jo. Nykysin ei jaksa oikeen välittää eikä oikein kommentoida. Toki tosi monet tietää jo lapsettomuudesta, niin ei niitä kyselyjä sitten tule enää.

Vapaapäivinä piinapäivät tuntuu kyllä todella pitkiltä. Vaikka tekisi mitä! Ei oikein ehdi kukaan kaveri nähdä, muita menoja perheiden kanssa tai muuten vaan. Jotain pitäisi keksiä. Ehkä kun mies tulee kotiin, niin voisi ne hartaasti suunnitellut drinkit tehdä :D
 
Meiltäkäön ei hirveästi kysellä lapsista en tiedä johtuuko se siitä et ollaan naispari vai siitä et oon valmistunut vasta vähän aikaa sit. Meidän molempien äidit välillä yrittää vähän vihjailla mut nyt jokunen kuukausi mennyt ilman niidenkin vihjailua :D tiedän kyl et lähisuvussa odotetaan meille todella lasta mut ku ne tietää miten se ei oo niin helppoa nii ei oo tullut kyselyä siitä et joko
 

Yhteistyössä