Toiveissa vauva 2021

Mikä dbo sulla tuli sitä kiinnittymisvuotoa?
Pitäs kahtoa kalenteria, kun tässä vilisee kaikki päivät mielessä, ihan sekasi tää oma kierr, ikinä ei oo menkat ollu myöhässä ku maks 1-2 pv, paitsi raskauksissa. Josta tuli mieleen et kuopouksesta huh oli 420 kun olis pitäny olla 6+0, olisivat leikanneet mut kun epäilivät kohdun ulkoista, menin vatsakivun vuoksi päivystykseen. Kieltydyin leikkauksesta vielä. Olin osastolla no sit sovittiin päivä et meen lääkkeelliseen tyhjennykseen, et aamulla pitää köydä huh mittaittamassa. Huh oli ollut jotaki 2000, MUTTA ultralla lääköri halusi vielä kerran kattoa, niin löytyikin alkio jonka sydän löi ja vastasi viikkoja 6+4

Kiinnittymisvuoto oli muistaakseni dpo9 tai 10 nyt tässä kierrossa
 
Oii täällähän on paljon plussanneita! Onnea kaikille! Ja inhottava kuulla @Töppönen_ :(

Omaa napaa. Olen nyt ovulaation jälkeen pysynyt pois täältä, sillä vauvatoive oli niin suuri ja raastava.
Tosiaan noin 3vko sitten kirjoittelin tänne ekaa kertaa vauvahaaveista, ja nyt tänään olisi pitänyt alkaa menkat. Tein kaksi testiä, enkä voi uskoa silmiäni. Voiko tämä olla jokin kemiallinen raskaus?

Tuntuu ihan typerälle, sillä elin ajatuksella että "tämä on se treeniovulaatio" ja "seuraavan kierron alusta aletaan tosissaan tikuttaan ja yrittämään".

Sanokaa, että te näette saman kuin minä? En uskalla kertoa vielä miehelle, jos tämä onkin vain jokin väärä hälytys!

 
Donafertya tilasin, oli yliopiston apteekissa -20% luontaistuotteet. Ei oo ollut puhetta vielä, kun oli päähänpisto. Kuvittelisin, että ei ainakaan haittaa. Pitää vielä varmistaa, että eihän siinä ole mitään, mikä ei sopisi lääkkeiden kanssa. Mutta tosiaan, muistelen että jollekin olisi tätä suositeltu. Jos sattuu lukemaan joku, joka käyttää tai mies käyttää jotain myos-inositol-valmistetta, niin kertokaahan kokemuksia
Minä aloin syömään myo-inositolia (Donaferty) 1,5kk ennen ivf, sillä olin kuullut kaverin kaverin syöneen sitä ennen ivf ja onnistuneen heti ekalla kerralla. Sitä tosiaan joskus suositellaan pcos kärsiville, itse en siitä siis kärsi. Tuon pitäisi parantaa munasolujen laatua. Ja no meillä ivf meni tosi hyvin, saatiin 12 kypsää munasolua, joista 11 hedelmöittyi, 1 siirrettiin ja 6 pakkaseen. Eli prosentit oli tosi hyvät. En tiedä oliko valmisteesta hyötyä, mutta uskon että hyvin saattoi olla :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Eeva650 ja Nokare
@Kuumeilija40 ihanaa, vahvistumisia viivalle!
@Opiskelijamimmi eihän tuossa ole enää mitään epäselvää, onnea!!

Mullakin tuli tänään clearbluen digitaaliseen raskaana 1-2vk
Nyt vaan jännittää että pysyykö tällä kertaa matkassa. Jotenkin tuntuu että nyt kantaa loppuun asti . Niin vahvat tuntemukset oli heti alusta asti. Tiesin jo kun tein testiä että Plussa tulee. Jännä miten se jokin tunne vaan on vahva
 
Kiitos ja onnea sinullekin!

Taidan siirtyä tällä erää nyt muualle täältä. Tuntuu että pitäis pyytää anteeksi, kun kävi näin, kun tiedän että monella se ei ole todellakaan näin helppoa.

Tsemppiä kaikille <3
Ei tietenkään tarvitse mitään pyydellä anteeksi. Siihen kun ei voi itse vaikuttaa, miten tässä lotossa käy. Onnea! :)
 
Nyt vaan jännittää että pysyykö tällä kertaa matkassa. Jotenkin tuntuu että nyt kantaa loppuun asti . Niin vahvat tuntemukset oli heti alusta asti. Tiesin jo kun tein testiä että Plussa tulee. Jännä miten se jokin tunne vaan on vahva
Itellä kans yllättävän rauhallinen olo verrattuna edelliseen tärppiin. Jotenkin se hätä ja paniikki on poissa. Vaikka mikään ei tietty ole vielä varmaa. Mut niin kauan kun olo on näin seesteinen, pyrin pitämään asiat niin! Toivotaan että pysyy kaverit nyt matkassa! :)
 
Ihanaa miten paljon plussia! :love: :love: (y)
Mä odottelen koska kierto alkaa.eipä tä vuoto viel oo lisääntynyt. Illalla tuli vähän limaa, jossa veriviiruja ja ihan tosi hitusen kirkkaampaa verta..menkkakipuja ei vielä ole. Pysyn siis toistaiseksi piinalistalla. Ens kiertoon ei ovis testejä ja pidän varmaan myös pienen palstatauon..tuskin kyllä pystyn..nautin mun lemppari vuodenajasta ja yritän elää terveellisemmin. :)
 
Miehen kanta oli tänään tähän talletuskeskusteluun, et kerheehän sitä tänään viel hyvin! No voi olla et joo, ja voi olla ettei. Kun se ovisplussa tuli lauantaina puoliltapäivin ja sunnuntaina oli tuntemuksia. Piti sille taas kerran selittää, et eilen ois ollu se pääpäivä ja tänään ois vaan varmisteltu. Et ei se munasolu irrottuaan ikuisesti siellä kestä. Saa nähdä kauan taas tän muistaa.
No jokatapauksessa tänää talleteltu. Ja oli niin miulle ainaki niin pakkopullaa, kun vaan voi. Periaatteessa nää -4, -1 ja +1 pitäs riittää.

Onnee kaikille plusssanneille! :)
 
Ainakin juuri viikkonäytölliseaaö on se kolme viivaa yhteensä kahdessa eri tikussa ja siinä on myös negassa se kolme viivaa. Jonkun niistä viivan tummuudesta sitten se arpoo viikot.

Muoks. Jossain täälläkin on pyörinyt kuvat niin negasta kuin positiivisesta
Toi ei ollu viikkonäytöllinen. Sisällä vain yksi liuska
No, kaipa se olis no pregnant antanu sit jos olis toiminu
 
Minä kun en tikuta, niin tietäiskö joku joka on tikuttanut pitääkö flo-ennusta paikkansa :D mulla Flo siis ennustaa tälle päivälle ovista, mut mulla on semmonen olo että se on saattanut olla eilen.. Ovislimaa on ollut jo viikon verran, mutta eilen ja tänään reippaammin. Lauantaina ja eilen oli vähän vatsatuntemuksia, tänään ei niin paljon enää, mutta turvottaa kylläkin (voi kun onkin ikävä jo pientä pömppistä joka kerkes ko vähän raskaudessa tulla ❤). Eilen alkoi nännien arkuus, tänään jatkunut ja ehkä jopa vähän pahentunut. Eli ovisasiantuntijat: onkohan ovis ollut eilen vai tänään? :D
 
Minä kun en tikuta, niin tietäiskö joku joka on tikuttanut pitääkö flo-ennusta paikkansa mulla Flo siis ennustaa tälle päivälle ovista, mut mulla on semmonen olo että se on saattanut olla eilen.. Ovislimaa on ollut jo viikon verran, mutta eilen ja tänään reippaammin. Lauantaina ja eilen oli vähän vatsatuntemuksia, tänään ei niin paljon enää, mutta turvottaa kylläkin (voi kun onkin ikävä jo pientä pömppistä joka kerkes ko vähän raskaudessa tulla ). Eilen alkoi nännien arkuus, tänään jatkunut ja ehkä jopa vähän pahentunut. Eli ovisasiantuntijat: onkohan ovis ollut eilen vai tänään?
Mulla flo on pitänyt aika hyvin paikkansa.
Ootko lämpöjä mitannu?
Mulla myös aina hedari 2 päivää ennen ovista. Vatsakivuista päättelisin et sulla oli jo sillon:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Enerisa3
Mulla flo on pitänyt aika hyvin paikkansa.
Ootko lämpöjä mitannu?
Mulla myös aina hedari 2 päivää ennen ovista. Vatsakivuista päättelisin et sulla oli jo sillon
Pää oli kipee ke-pe, mutta luulen sen johtuvan töistä kun työskentelen koneella ja pääkipu tuntu silmissä kans! :D

Ja muoks: En oo mittaillu lämpöjä, seki tekis mut hulluks:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mielenkiintoinen lämpökäppyrä, vois luulla melkeen kiinnittymisdipiksi, toisaalta liian vähän päiviä siihen ja näitä nyt on ennenkin tullut sen mitään tarkoittamatta:D
Jännä että täs kierros juilii kokoajan ja joka päivä vatsaa ja tuntuu et siel on jotain ylimäärästä. Ja vaik näit kiertoi on ollu jo monta niin aina tuntuu et jokainen menee kuitenkin eri tavalla:LOL:
[url=https://aijaa.com/nyA21w][/URL]
 

Yhteistyössä