Kerro joku asia, joka on tehnyt sinut viime aikoina iloiseksi.

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Fiksu muksu kun osaa jo päiväkoti-ikäisenä kirjoittaa. Tullut varmaan äitiinsä.
Fiksu on, ei voi kiistää. Niin hyvässä kuin pahassakin:ROFLMAO:
Hän oppi lukemaan heti neljä täytettyään ja kirjoittamaan jokusen kuukauden sisällä tuosta. Oppi pari vuotta vanhemman siskonsa vanavedessä, joka oppi lukemaan ja kirjoittamaan eskarin alussa kuusi vuotiaana.
Isäänsä tullut kun isänsä oppi myös neljävuotiaana, itse taisin oppia vasta koulussa.

• Rakkaus
Reactions: Echo ja Lispetti
No nyt on ollut viimeaikoina hyviä uutisia toisensa perään.
Varmaan huikein on se, että toinen mun pikku urheilijoista heitti kehitysloikan harrastuksensa parissa ja tavoitteena sm-taso.
Mutta! Sisimmässä lämmitti maailman eniten kun palasin maalta ja mun pojan pallerolla oli ollut kova ikävä. Ei pelkästään siitä syystä että mamma ei ollut pesemässä reenikamoja vaan ihan muuten. Koko ilta istuttiin sohvalla höpisten niitä näitä, poika enimmäkseen äänessä.❤
On ihana huomata, että vaikka 14v yrittääkin kovasti jo itsenäistyä niin kyllä mammaakin tarvitaan ja ikävöidään.
Isälleenkin oli sanonut että on äitiä ikävä, mutta vain siksi kun joutuu itse pesemään reenikamat.:LOL:

Iloiseksi tekee minut tänä aamuna (heräsin vasta) kiireettömyys.
Makaan ulkona sohvalla koira kainalossa, musta kahvi kupissa, ja katselen kaunista aurinkoista maisemaa. Kyllä elämä on ihanaa.❤

Yhteistyössä