Mä en tykännyt, häiritsi se tanskan kieli siinä...The Rain, onko hyvä?
Nii jos ois tuossa se saaristo.Täällä saaristossa on kaunista, kun käy veneellä ajelulla hämärän aikaan.
Mä en tykännyt, häiritsi se tanskan kieli siinä...
Yksin oleminen on tylsää.
Varmasti. Mutta jotenki semmonen "elämän jano" (typerä sana) osaa kohdata perheellistäkin. Ja tyhjyyden tunne. Nyt haluisin nähdä ihmisiä. Paaaaljon tuttuja ihmisiä.Yksin oleminen on tylsää.
Oon ennenkin sanonut näin, mutta parempi yksin kuin ääliön/idioottien seurassaYksin oleminen on tylsää.
Ai palstalaisille vai?Varmasti. Mutta jotenki semmonen "elämän jano" (typerä sana) osaa kohdata perheellistäkin. Ja tyhjyyden tunne. Nyt haluisin nähdä ihmisiä. Paaaaljon tuttuja ihmisiä.
Äh, pitääkö mun ensi elokuussa järkätä itse jotkut puutarhajuhlat? Virittelis omenapuihin lyhtyjä tai lamppuja tms. ja pistäis pöydän sinne. Hyvää ruokaa ja juomaa jne.
Not gonna happenAi palstalaisille vai?
Mä olin jo pakkaamassa...Not gonna happen
Itte asut lähellä saaristoa etkä järkkää sinne mtn venesialaisia eikä aurajokelaisia.Mä olin jo pakkaamassa...
Noku ei mun kalapaattiin mahtuis kuin 6 palstalaista. Tulis kauhia stressi, jos joutuis valitsemaan kenet kutsuis...Itte asut lähellä saaristoa etkä järkkää sinne mtn venesialaisia eikä aurajokelaisia.
Paatista ois köysi uimarenkaaseen ja sit vuoroteltais, kuka siellä meressä aina ois?Noku ei mun kalapaattiin mahtuis kuin 6 palstalaista. Tulis kauhia stressi, jos joutuis valitsemaan kenet kutsuis...
No sit mahtuisi 2 lisää. Renkaassa ois tietty Rättis ja daamit vaihtelisi rengasvuoroaPaatista ois köysi uimarenkaaseen ja sit vuoroteltais, kuka siinä renkaassa aina ois?
Kyllä mutta tässä on mennyt viikko ilman mitään seuraa.Oon ennenkin sanonut näin, mutta parempi yksin kuin ääliön/idioottien seurassa
Parempi ny olla rauhallisesti, kun on kipeänäKyllä mutta tässä on mennyt viikko ilman mitään seuraa.
Mä en totu tanskankieleen, sarjan idea kyllä toimii..mutta jaksaisin katella paremmin, jos olis vaikka saksan tai italian kielinen...Kieleen tottuu
Minä olen sitä yrittänyt katsoa, mutta nukahdan aina. Toisella tuotantokaudella olen menossa.
Siis sen takia kysyin, että pitäisikö sen olla hyvä ku minusta se ei kyllä sitä ole
Kamalinta on, jos on dubattu....Mä en totu tanskankieleen, sarjan idea kyllä toimii..mutta jaksaisin katella paremmin, jos olis vaikka saksan tai italian kielinen...
Kyllä, aivan järkkyä...siks mä en siitä the rainista tykännyt lainkaan...dubattunakin kuulosti kamalalta.Kamalinta on, jos on dubattu....
Kaukana rauhallisesta. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle. Ei tässä enää ole niin kipeinen olo.Parempi ny olla rauhallisesti, kun on kipeänä
Relax. Kyllä se siitä.Kaukana rauhallisesta. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle. Ei tässä enää ole niin kipeinen olo.