Jotain todella terveellistä, paljon proteiineja ja kasviksia.Mitä mie tänään syön?
Jotain todella terveellistä, paljon proteiineja ja kasviksia.Mitä mie tänään syön?
Jotain todella terveellistä, paljon proteiineja ja kasviksia.
Nyt suihkuun. Selänpesijää tarvitaan. Ruutis kuivaa mut.
onOnko Ruutiksella ruuti kuivaa?
JooOnko Ruutiksella ruuti kuivaa?
Kuulostaa tutulta mut täytyy googlata olenko nähnyt... En ikinä meinaa muistaa leffoja nimeltä....The Rain, onko hyvä?
älä puutu ja sekaannu jos et mitään tiedä.Kuulostaa tutulta mut täytyy googlata olenko nähnyt... En ikinä meinaa muistaa leffoja nimeltä....
Tai jos se on sarja niin en oo nähnyt.*katsoo googlesta*
Sarja näemmä, en siis ole nähnyt.
älä puutu ja sekaannu jos et mitään tiedä.älä puutu ja sekaannu jos et mitään tiedä.
Herran jestas mikä päivänsäde sinä olet. Varmaan häikäistyt itsekkin joka kerta kun peiliin katsot...sä et tiedä mistä on kyse muta silti on pakko jotain taas räpeltää.
Päivää! Mä en ole ainakaan yhtä päivänsäde kuin tuo vierailija joten lukeudunko sitten menninkäisiin?Päivää päivänsäteet ja menninkäiset
No nuinhän minäkin. Olen karvanenkinPäivää! Mä en ole ainakaan yhtä päivänsäde kuin tuo vierailija joten lukeudunko sitten menninkäisiin?
Toisaalta ilta/yö- ja luonnonläheinen metsähenkilö olen joten kyllä, menninkäinenhän minä
Jep! Ja mä lähden lidliin hakemaan sauce remouladea.Pitäis mennä kattohommiin. Ottakaahan rennosti
Olet rölli ja sinulla on tooosi likaiset ja karvaiset varpaat.Päivää! Mä en ole ainakaan yhtä päivänsäde kuin tuo vierailija joten lukeudunko sitten menninkäisiin?
Toisaalta ilta/yö- ja luonnonläheinen metsähenkilö olen joten kyllä, menninkäinenhän minä
Pistä omat juhlat pystyyn. Lakittele itseäsi tai lapsiasi ja pidä puheita.Hö. Ihana ilma ja haikeena aattelen että nyt ois ihana olla jossain lakkiaisissa tai venetsialaisissa. Ei oo tullu kutsua kumpaankaan.
No minkäs sille tietty tekee jos suvussa ja tutuissa ei oo nyt lakitettavia...
Eikä täällä vielä kaikki ees venetsialaisia vietä.
En pudonnut, koska koko homma siirtyikin ensi viikonlopulleJep! Ja mä lähden lidliin hakemaan sauce remouladea.
Yritähän olla putoamatta!
Mene sinä klonkku vaan yrittämään metsästää miestä, jolta saisit oman sormuksenOlet rölli ja sinulla on tooosi likaiset ja karvaiset varpaat.
Lippikset itselle ja muksuille päähän ja Mehukatti niille lasiin ja skoool.Pistä omat juhlat pystyyn. Lakittele itseäsi tai lapsiasi ja pidä puheita.
Tai vietä venetsialaisia, tee jotain herkkusyötävää, sytytä kynttilöitä, juo viiniä ja räjäyttele lasten uima-altaita ja kurpitsoja pihalla. Laula syyslauluja ja tanssi.
Täällä saaristossa on kaunista, kun käy veneellä ajelulla hämärän aikaan.*virittää takapihalle lasten paljun, kuvittelee että se on joku Saimaa tai Päijänne ja sit posauttaa raketin*