Onneksi on tälläkin kertaa 1 hengen huoneet eikä tarvia jakaa tuntemattoman kanssa huonetta.
Eilen kysyin ja aamulla tuli vastaus.
Eilen kysyin ja aamulla tuli vastaus.
Mikä huomio???huom!
onko kahvia?
Varmaan huomenta ?Mikä huomio???
Voi voi eihän sitä nyt noin lyhennelläVarmaan huomenta ?
Onko sulla vielä lomaa jäljellä vai oletko "etätöissä"?Matkustushinku yltyy vaan .
Menisin nyt ensteks vaikka Rovaniemelle, Varsovaan, Vladivostokiin tai Sri Lankaan.
Tai vaikka Porvooseen/Raumalle kattelemaan kauniita kujia, Kuopion torille tai Juupajoen elomarkkinoille.
Mutta kun en pääse, auto pitäis huoltaa ja rahat on vähissä yllättävien menojen takia.
Ihan töissä olen.Onko sulla vielä lomaa jäljellä vai oletko "etätöissä"?
Matkustushinku yltyy vaan .
Menisin nyt ensteks vaikka Rovaniemelle, Varsovaan, Vladivostokiin tai Sri Lankaan.
Tai vaikka Porvooseen/Raumalle kattelemaan kauniita kujia, Kuopion torille tai Juupajoen elomarkkinoille.
Mutta kun en pääse, auto pitäis huoltaa ja rahat on vähissä yllättävien menojen takia.
Arvaas, kuka suuntaa autonnokan (kerrankin mä saan ajaa!) kohti Kuusamon Hossaa heti ensi viikolla?
Onneksi reissu on maksettu (bensoja lukuunottamatta) jo.
Kuusamo on kiva paikka.Arvaas, kuka suuntaa autonnokan (kerrankin mä saan ajaa!) kohti Kuusamon Hossaa heti ensi viikolla?
Onneksi reissu on maksettu (bensoja lukuunottamatta) jo.
Voisiko joku avata hiukan tätä ohjetta, mitä on perunakuitu, keitettyä peruna, perunajauhoa... mitä se tässä yhteydessä meinaa....
Uusi kirja kertoo erilaisista leivistä, leivän ravintoarvoista ja erilaisten jauhojen käyttämisestä. Kirjassa kuvaillaan erilaisia nostatusmenetelmiä ja siinä on yli sata reseptiä.
Arja Elina Laine löysi myös koeleipomuksia tehdessään aineksen, joka toimii hyvin taikinoissa. Se on perunakuitu, joka vilahtaa joissakin uuden kirjan resepteissä.
– Huomasin, että se piti taikinan varmemmin koholla ja teki sämpylöistä muhevia. Se toimii hiukan samoin kuin perunamuusi, mutta ei ole yhtä raskasta. Perunakuitu sitoo nestettä ja esimerkiksi hampurilaissämpylöistä tuli muhevia, Laine kertoo Ilta-Sanomille.
– Kokeilin ensin yhteen ja innostuin käyttämään sitä enemmän.
Esimerkiksi hampurilaissämpyläohjeessa perunakuitua käytetään puolikkaan desilitran verran.
Hossa on Suomussalmella...
Ei vielä ole ensiviikko, sen taisit unohtaa?Puh.
Nyt on kaikki valmiina. Mutta mitähän olen unohtanut?
Ei vielä ole ensiviikko, sen taisit unohtaa?
ohohEiku huomisista juhlista on kyse.