Voisiko kumppanisi olla tummaihoinen?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sit mulla on tarkkaa, että tuleeko mustasta miehestä yhtään pelottavat fibat.

Se voi olla karvoista kiinni.
Rastat on ehdoton yök, lyhyt rasta samoin. Ylhäältäpäin leviävä lyhyehkö tukka...jaiks.

Mut ei terroristipartaakaan: tuo on länsimaisen optikkoliikkeen mainos ja tuo äijä on hyvin länsimaisessa ympäristössä, mut tuo parta...:eek:

Somalin näköiset miehet ei iske, pienet pusuhuulet on mielestäni liian naiselliset.
Enkä muutenkaan pidä somalien piirteistä.
En myöskään tykkää aasialaisista, (miehistä) ei ota niiku eteen yhtään.

Mulla oli nuorempana säätöä brassin ja turkkilaisen kanssa. Ihan mukavia, mutta kyllä ne kulttuurit on niin erilaisia. Turkkilaisen (tosin olihan sillä Suomen kansalaisuus) perheeltä tapailtiin salassa, brassi oli kaukosuhde ja ei tavattu kuin kerran livenä... Sit siirryinkin baltiaan, eli Liettuan kautta Viroon. Oon tämmönen maailmanmatkaaja :D En muuten ole koskaan seurustellut suomalaisen kanssa. Näin on vaan päässyt käymään :)

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Miten tummaa ihoa tarkoitetaan? Yleisesti ottaen, pidän pohjois- ja länsieurooppalaistaustaisista miehistä, mutta en pidä mahdottomana ajatusta esim. eteläeurooppalaisesta. Tärkeämpää on yhteiset arvot ja kulttuuri. En voisi olla esim. muslimin kanssa.
Hyvä että jollain on hieman tajua jäljellä. Iloisesti menevät useimmilla sekaisin ihonväri(rotu) ja kulttuuri.

Ihonväri voi olla yksi (positiivinen tai negatiivinen) tekijä fyysisen vetovoiman kohdalla, mutta pysyvän parisuhteen pohjaksi tarvitaan kulttuurista yhteensopimista. Joko niin, että arvot ja oikeuskäsitys ovat valmiiksi samansuuntaiset tai niin, että toinen luopuu omasta kulttuuristaan ja arvoistaan (tämä on jonkun palstamamman kohdallekin osunut?)

Hieman outoa aloituksessa on myös se, että kysytään nimenomaan tummaihoisuutta. Ehkä oikeampi olisi "ihonväriltään erilainen", vielä parempi "rodultaan ja kulttuuriltaan erilainen".

Minun vastaukseni lienee palstan vakituisille selvä. Kyllä, voisi olla tummaihoinenkin, mutta todennäköisyys tuollaiseen ei olisi suuri, koska verkkokalvoille piirtyvät parhaiten vaaleaihoiset itäaasialaiset (ja heitä muistuttavat eurooppalaiset). Heidän älykkyytensä on myös houkuttelevaa ja kulttuurissa paljon hyviä (joskin myös huonoja) puolia.
Sen verran myönnytystä annan Echolle, että tunnustan myös punertavatukkaiset, kesakkoiset, vihreäsilmäiset eurooppalaisnaiset kauniiksi. Siis tuollainen ulkoasultaan streotyyppinen irkku/norjalainen...

The Basis of East Asian Beauty Standards

Vaihtoehto 2

Kas kummaa, tässä tytössä yhdistyvät irlantilaiset ja aasialaiset piirteet

Viimeksi muokattu:
Tummaihoinen ei välttämättä ole afrikkalaistaustainen. Tämä intialaisnainen edustakoon mieleisiäni tummaihoisia. Mahtavat hiukset, ei tantta!

@Echo ehkä taas huomauttaa Tähkäpäästä. Kyllä, voisin hänenkin avullaan muuttua raukeaksi...

• Tykkää
Reactions: Echo
r0s
Mutta, loppupeleissä, pitää sanoa, että sit jos sieltä kuitenkin kävelee vastaan se oikea niin ei sillä, vaikka näyttäisi jöröjukalta ja ois toispuolelta musta ja toiselta vihreä, ole mitään väliä.

Ke ei silloin auta järki eikä mikään. Se jokin vaan vetää lähelleen.

vierailija
Mutta, loppupeleissä, pitää sanoa, että sit jos sieltä kuitenkin kävelee vastaan se oikea niin ei sillä, vaikka näyttäisi jöröjukalta ja ois toispuolelta musta ja toiselta vihreä, ole mitään väliä.

Ke ei silloin auta järki eikä mikään. Se jokin vaan vetää lähelleen.
Amen. Tätä keskustelua seuratessa tulee todellakin mieleen, että tulevan siipan tulee olla jotain muuta kuin musta, ruskea, harmaa, valkoinen, keltainen..
Kun valot illalla sammuu, ollaan kaikki saman värisiä.

Tummaihoinen ei välttämättä ole afrikkalaistaustainen. Tämä intialaisnainen edustakoon mieleisiäni tummaihoisia. Mahtavat hiukset, ei tantta!

@Echo ehkä taas huomauttaa Tähkäpäästä. Kyllä, voisin hänenkin avullaan muuttua raukeaksi...
Tein Disney-prinsessa-testin. En ole Tähkäpää vaan Pocahontas :LOL:

Ja jotta ei mene ihan pinnalliseksi niin tuosta kulttuuripuolesta:
Olen kasvanut venäläisessä perheessä ja seurustellut venäläisen miehen kanssa nuoruusiästä lähtien. Suomalaisen kulttuurin lisäksi venäläinen (itäblokkkimainen) kulttuuri on ehkä lähinnä omaa sydäntäni: hyvät piirteet kulttuurissa, kuten perhearvot ja omien puolen pitäminen.
Olen palvelualtis ja hoidan/palvelen miestäni ja perhettäni hyvin kokematta olevani alistettuna. Olen melko konservatiivinen naisten ja miesten eroissa: miehellä on perheessä miesten hommat ja naisilla omansa.

VAIKKA lähi-itäläiset miehet ovat mielestäni todella hyvännäköisiä -
en ryhtyisi suhteeseen muslimin kanssa, ellei sitten olisi superliberaali! Koska perinteiset muslimit ovat ihan kipeitä!

Somaleilla on oma tietyn tyylinen kulttuuri, he ovat pahempia kuin vanhanajan mustalaiset. Minä en muun muassa pidä sitä hyveenä, ja viisaan merkkinä, jos osaa valehdella taukoamatta. Iso pthyi somppumiehille!

En ottais kyllä välttämäti mitään perinteistä ameriikan neprua, ambomaan neprua tai mehikaaniakaan. Liian primitiivisiä.

Tälleen - vain - hiukan yleistäen.

:D

• Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
tummaihoinen suomalainen/pohjoismaalainen kyllä. Tarkoittaa siis ihmistä joka on kasvanut ja elänyt samassa kulttuurissa.
en minä siitä ihonväristä välitä mutta pidän monia afrikkalaisia ja jopa pohjoisamerikkalaisia kulttuurisia tapoja ja asenteita niin käsittämättöminä ettei sellaisesta parisuhteesta tulisi yhtään mitään.

vierailija
Tumma iho ei ole kaunis. Mitä vaaleampi sen parempi. Edes rusketus ei nappaa. Poikkeuksena ehkä inkkari tai siis natiiviamerikkalainen, toisaalta sekin olis ehkä vaan fantasiaa eikä toimis nykypäivänä mutta koska olen itse intiaanisielu se ajatus viehättää.

Yhteistyössä