Voisiko kumppanisi olla tummaihoinen?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Makuasiat eivät ole rasismia. Näin miehenä voin sanoa, että tummaihoiset naiset eivät vaan sytytä. Tietenkin sitä miehenä varmaan kelpaisi joku nätti afroamerikkalainen seksiin, mutta mieluummin aina valkoinen. En tiedä mikä siinä on.

Mites muut, etenkin naiset. Useinhan väitetään, että naisiin vetoaa erilaisuus mutta aika vähän sellaisia ns. tasa-arvoisia parisuhteita on suomalaisnaisten ja mustien miesten kanssa. En siis laske tähän sellaisia kun joku musta mies on hommannut ittelleen lihavan suomalaisnaisen, että sais kansallisuuden. Ja sitten käy panemassa muita valkoisia naisia...

Niin, mun kavereistakaan kukaan ei oo koskaan iskenyt mustaa naista, eikä oikeestaan ees yrittänyt. Tosin eipä noita Suomessa kauheesti pyörikkään kun taas baarit on täynnä mustia miehiä ja etenkin arabeja sun muita.

vierailija
Että mitä? Ihonvärikö siihen tasa-arvoon vaikuttaa? Tummaihoisia on vaikka kuinka monista eri kulttuureita lähtöisin. Ja mitä sinä ylipäänsä tiedät tällaisten ihmisten parisuhteista?
Toki parisuhteita on monenlaisia, mutta olen mieltänyt, että aika moni (ei kaikki, en siis yleistä) tummaihoisen miehen ja suomalaisen VALKOISEN naisen kanssa on epätasa-arvoinen. Samaan tapaan kuin keski-ikäisen miesten ja thai-tyttöjen suhteet. Kyllä tämän ilmiön kaikki tietää, turha yrittää teeskennellä.

vierailija
Seko aloitus? Tää palsta on täynnä persutuubaa, joten tämmönen aloitus ihan linjassa sen kanssa.

Miehenä sanoisin: En koskisi tummaihoiseen pitkällä tikullakaan. Naisilla tuo menee toisin, he nimenomaan antavat koskea, etenkin pitkällä tikulla!

vierailija
Toki parisuhteita on monenlaisia, mutta olen mieltänyt, että aika moni (ei kaikki, en siis yleistä) tummaihoisen miehen ja suomalaisen VALKOISEN naisen kanssa on epätasa-arvoinen. Samaan tapaan kuin keski-ikäisen miesten ja thai-tyttöjen suhteet. Kyllä tämän ilmiön kaikki tietää, turha yrittää teeskennellä.
No sun mietelmät on persiistä.

vierailija
Mä oon senverran itserakas että ei.

Eikä kyse ole pelkästä ulkonäöstä vaan tavasta olla ja elää.
Mitä tarkoitat tällä? En oikeasti ymmärrä? Siis tarkoitatko, että tummaihoiset elävät sillä tavalla, ettei sovi sulle. Ymmärrän tämän varsin hyvin kyllä. Mutta ei tuotakaan periaatteessa määrittele ihonväri vaan muu tausta. Itse tunnen hyvin suomalaisesti elävän tumman pojan. Hän on siis adoptiolapsi ja elänyt suomalaisessa perheessä.

vierailija
No sun mietelmät on persiistä.
No kyllä se nyt kaikki tietää miten tuo usein menee. Tässä hyvä lainattu teksti aiheesta:

"Sääliä tunnen siksi, että tunnetusti suurin osa Suomessa asuvista mustista on työttömiä, joten pariskunnan tulot ovat miehen puolelta varsin vaatimattomat ja nainen joutuu yleensä rahoittamaan suurimman osan perheen ja miehen menoista. Sääliä herättää myös se, että varsin monessa Afrikan maassa miehet ovat enemmän taikka vähemmän "moniavioisia", eli naissuhteita riittää. Naivit suomalaiset naiset putsataan siis usein rahoista tai ainakin heitä käytetään hyväksi. Samaan aikaan miehellä on muitakin naisia, mitä nainen ei joku huomaa tai halua huomata.

Huvittuneisuutta tunnen usein siitä syystä että pariskunnan valkoinen osapuoli on yleensä ylipainoinen ja varsin pahannäköinen, ainakin omasta näkökulmastani. Afrikassahan lihavuus on vaurauden merkki, kun taas laihuus köyhyyden. Siksi mustat miehet ottavat usein lihavan naisen ja hyvä niin. Itse pidän hoikemmista.

Säälin ja huvittuneisuuden tunteen lisäksi minulle ei tule mitään muita vihan, ärsytyksen tms. tunteita. On hyvä, että nuo rumat ja lihavat naiset löytävät itselleen edes jonkinlaisen kumppanin ja se, että he antavat käyttää itseään hyväksi on heidän oma ongelmansa joka ei kuulu minulle.

Sinun miehesi on eurooppalainen, joten stereotypiani ei varmaankaan sovi häneen. Jos kuitenkin näen teidät kadulla, en voi tietää mistä hän on kotoisin ja näkemisenne herättää minussa yllämainittuja tunteita, ainoastaan hänen ihonvärinsä perusteella."

r0s
Mitä tarkoitat tällä? En oikeasti ymmärrä? Siis tarkoitatko, että tummaihoiset elävät sillä tavalla, ettei sovi sulle. Ymmärrän tämän varsin hyvin kyllä. Mutta ei tuotakaan periaatteessa määrittele ihonväri vaan muu tausta. Itse tunnen hyvin suomalaisesti elävän tumman pojan. Hän on siis adoptiolapsi ja elänyt suomalaisessa perheessä.
No mun ikäisiä suomalaissyntyisiä tummaihoisia on aika vähän. Adoptoituja jonkun verran.

Mä tarvitsen kumppanin jonka kanssa voi istua ihan hiljaa vaikka kaksi tuntia niin etteivät kalat pelästy eikä se ainakaan meidän työmaan tummilta onnistuisi. Suut käyvät alvariinsa ja kovaänisesti ja sit ne notkuvat ja jotenkin metkadti hytkyvät ihan koko ajan.

Levotonta ja meluisaa. En tykkää.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
Mä en voi sietää miehiä, joilla on kymmenen sormea- Ei sytytä ollenkaan. Tai ehkä joskus vois harrastaa seksiä, mut kumppaniksi valitsisin kyllä ihan jotain muuta.

vierailija
No mun ikäisiä suomalaissyntyisiä tummaihoisia on aika vähän. Adoptoituja jonkun verran.

Mä tarvitsen kumppanin jonka kanssa voi istua ihan hiljaa vaikka kaksi tuntia niin etteivät kalat pelästy eikä se ainakaan meidän työmaan tummilta onnistuisi. Suut käyvät alvariinsa ja kovaänisesti ja sit ne notkuvat ja jotenkin metkadti hytkyvät ihan koko ajan.

Levotonta ja meluisaa. En tykkää.
Mut se, että puhuu paljon ei varmaan johdu siitä ihonväristä?

vierailija
Mun duunikaveri on musta mies, jolla on suomalainen nainen vaimona. Vaimo mallia XXXXL. Tää musta kaveri on ihan lunkki tyyppi. Ei kyllä duunissa pahemmin ressaa, mutta hommat hoitaa. Ei valittamista. Mutta onhan sillä aika perhe-elämässä aika erilaiset kuviot kuin monella suomalaismiehellä. Kotitöitä ei tee lainkaan. Viikonloput aina omissa porukoissa ja iskee kyllä naisia ihan pokkana. Joskus onnistaakin, kyllä sillä aina joku fuckbuddy on. Nämä sitä kauniimpaa osastoa. Riittää silti voimia vaimollekkin. Vaimo on tyytyväinen kun ukko ei ole vökivaltainen ja panee ees sen kerran viikossa. Suomalaista miestä pidettäis sikana jos noin toimis, mutta eihöän se multa oo pois. Pakko kyllä sanoo, että ei napostelis se että vaimona olis vastaava valas, vaikkei oo ees siideri-sellainen.

vierailija
Tuskinpa sopivaa kohdalle sattuu, eikä ole edes haussa, arattu olen.

Ei se väri ole ratkaiseva tekijä, vaan kaikki muu. Nuorena olin sitä mieltä, etten ruskeasilmäistä ota, mutta minkäpä muun kanssa päädyin yhteen.

Yhteistyössä