vierailija
On aika mummoa ajatella, että lyhyet hiukset olisi mummoa?Mä olen ajatellut mummoutua ja leikkauttaa hiuksia lyhemmäksi. Mutta en lyhyeksi. Pitkä tukka on niin hiostava.
On aika mummoa ajatella, että lyhyet hiukset olisi mummoa?Mä olen ajatellut mummoutua ja leikkauttaa hiuksia lyhemmäksi. Mutta en lyhyeksi. Pitkä tukka on niin hiostava.
Nouuuuu*huutaa hidastetusti ja jatkaa*Mä olen ajatellut mummoutua ja leikkauttaa hiuksia lyhemmäksi. Mutta en lyhyeksi. Pitkä tukka on niin hiostava.
Villi ja vapaa tulikettuMutku mä tykkään enemmän mozillasta
Keskustelupalstoilla sanotaan keski-ikäisiä lyhyt hiuksisia tätimäiseksi.On aika mummoa ajatella, että lyhyet hiukset olisi mummoa?
Ei auta kun hikoan päänahasta. Hiki valuu päästä pitkin naamaa ja niskaa.Nouuuuu*huutaa hidastetusti ja jatkaa*
Maksaisin mitä tahansa siitä, että mun hiukset kasvaisi persauksiin vielä kerran ja sen alle...nykyään oien saanut kasvamaan enää alaselkäääään...sullon paksu ja ihana tukka, joten riisu paitas ja anna tukkasi kasvaa sista!
Riippuu tilanteesta. Silloin, kun itse opettelin vielä kielen alkeita ja sönköttelin, oli mukavaa vaihtaa englantiin, kun se oli tarpeellista, eli asia oli jollain tapaa syvällisempi, kuten sopimukset.Niin, nuo rasistit tunnistaa siitä, että he välittömästi alkavat puhua maahanmuuttajalle englantia. Näin he estävät tulijaa oppimasta suomen kieltä ainoalla oikeasti tehokkaalla tavalla - omien asioiden hoitamisen tuottaman motiivin avustamana.
Älä ole rasse - puhu suomea!
Niinkuin vaikka marilyn monroe? Musta olis kiva olla semmonen tätiKeskustelupalstoilla sanotaan keski-ikäisiä lyhyt hiuksisia tätimäiseksi.
Sitten sun pitää vetästä kalju, koska jäähän se paksu tukka sinne päälaelle edelleenkin, vaikka latvat leikkaisit pois...ELÄ LEIKKAA NIITÄ HYVÄ NAINEN!!Ei auta kun hikoan päänahasta. Hiki valuu päästä pitkin naamaa ja niskaa.
No ei se hiustenleikkuu sitten mitään auta ellet vedä ihan kaljuksiEi auta kun hikoan päänahasta. Hiki valuu päästä pitkin naamaa ja niskaa.
Vöärin meni. Täynnä virheitä teksti.Riippuu tilanteesta. Silloin, kun itse opettelin vielä kielen alkeita ja sönköttelin, oli mukavaa vaihtaa englantiin, kun se oli tarpeellista, eli asia oli jollain tapaa syvällisempi, kuten sopimukset.
Joillakin ihmisillä vaihtuu englantiin sponttaanisti, eikä se johdu mistään ennakkoluuloista tai syrjinnästä, vaan siitä, että haluaa kommunikoida.
Ja itse ainakin koen, että kieltä on mukavampi opetella silloin, kun sitä haluaa, eikä se ole pakollista. Silloin myös oppii paremmin ja on kiinnostuneempi aiheesta. Se, että käy jossain työkkärissä tai lääkärillä, eikä ole hajuakaan siitä, mitä on tapahtunut, ei ole motivoivaa, vaan turhauttavaa.
No silläpä ei ollut lyhyt tukkaNiinkuin vaikka marilyn monroe? Musta olis kiva olla semmonen täti
Keski-ikäiset ovat tätejä. Tai niin hyvinkasvatettu lapsi heitä päiväkodissa kutsuu.Keskustelupalstoilla sanotaan keski-ikäisiä lyhyt hiuksisia tätimäiseksi.
Ei tuuleta. Ei lyhyet heilu sen enempää kuin pitkät.Eikös se kuitenkin tuuleta päänahkaa paremmin, jos on lyhyet hiukset ja ne heiluu enemmän kuin pitkät?
Jaa. Miten lyhyestä nyt puhutaan? Siilistä? Voisin ottaa sellaisenkin tätimäisen tyylin mahdollisesti vielä päänahkatatuoinnilla.No silläpä ei ollut lyhyt tukka
Viddu sun kanssa. Lyhyempi tukka ei tee automaattisesti tätimäisen näköiseksi. Mua ei tee. Tekee mut nuoremman näköiseksi.Keski-ikäiset ovat tätejä. Tai niin hyvinkasvatettu lapsi heitä päiväkodissa kutsuu.
Jos on esim. 25-vuotias ja omaa sopivat geenit, ei lyhyempi tukka tee "tädin" näköiseksi.
Hei entäs jos et leikkais, vaan opettelet netistä helppoja lettejä millä saa hiuksiin ja oloon ilmavuutta?Siis ei lyhyeksi vaan lyhyemmäksi.
No se olikin vitsi. Älä ota kaikkea niin tosissaan. Mutta enempi karvoitus lämmittää joka tapauksessa.Ei tuuleta. Ei lyhyet heilu sen enempää kuin pitkät.
Uskottele vaan noin itsellesiViddu sun kanssa. Lyhyempi tukka ei tee automaattisesti tätimäisen näköiseksi. Mua ei tee. Tekee mut nuoremman näköiseksi.
Lyhyttä tukkaa en halua.Eikös se kuitenkin tuuleta päänahkaa paremmin, jos on lyhyet hiukset ja ne heiluu enemmän kuin pitkät?
Oo hilijaa eläkä yllytä häntä, kun tuntuu jo muutenkin olevan vauhti päälläEikös se kuitenkin tuuleta päänahkaa paremmin, jos on lyhyet hiukset ja ne heiluu enemmän kuin pitkät?
Olet oikeassa. Tutkin eilen syksyn hiustrendejä ja siellä jossain artikkelissa sanottiin, että lyhyet hiukset nuorentavat, kun taas pitkät hiukset tekevät nopeasti hullun kissanais-tyylin. Batmannin kissanainen poisluettuna.Viddu sun kanssa. Lyhyempi tukka ei tee automaattisesti tätimäisen näköiseksi. Mua ei tee. Tekee mut nuoremman näköiseksi.
Kaunis Sara La Fountain sai itsensä tätimäisen näköiseksi lyhyillä hiuksillaan...Keski-ikäiset ovat tätejä. Tai niin hyvinkasvatettu lapsi heitä päiväkodissa kutsuu.
Jos on esim. 25-vuotias ja omaa sopivat geenit, ei lyhyempi tukka tee "tädin" näköiseksi.