Sä et tajua pointtia, se salailu ei tarkoita, että ne jotain salaista puuhastelisivat. Kai sinullakin on asioita, jotka ei ole julkisia? Itse en tiedä juuri mitään rappareista enkä illuista. Mutta nuo rapparit tuskin on uhka kenellekkään, paitsi sinun mielenterveydelle, salaisuuksineen En ole AP
Mua ei haittaa saunanlaudekeskustelut. Mua ei haittaa lasikatto. Mä voisin pitää vapsujen herrakerhoa harmittomana salailuharrastuksena.
Mutta mua haittaa vapsuissa (okkulttisten menojen lisäksi, jotka ei kristillisyyttä ole nähneetkään) se, että verrattuna tavisyhdistykseen vapaamuurariuteen liittyy 2 asiaa: valta JA salailu.
Olen itse ollut yhdessä terveysyhdistyksessä jossa oli ihan kaupungin kermaa, kuin myös taviksia. Mutta jokaisen osallistujan nimen sai kertoa, kokoukset JULKISIA ja kaikille avoimia. Salaisuuksia EI ollut.
Jos te pidätte mua outona hihhulina, niin siitä vaan.
Mutta joka kristillisessä seurakunnassa on avoimuusperiaate, kaiken pitää olla avointa (paitsi henkilökohtainen rippi/sielunhoitotilanteet). Kaikki mitä siellä kokouksissa tapahtuu, löytyy (tai pitäisi löytyä) Raamatusta, ja usein seurakunnan kokouksia näytetään netissä tai tv:ssä.
Se on se tavallinen taso.
No, milloinkas päästään seuraamaan 33.asteen valatilaisuutta?