Vapaamuurari paikalla! Kysy rohkeasti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vapaamuurarien valta ei ole mun, eikä edes salaliittoteoreetikoiden keksintöä.

En mä Lionseja ja Rotaryja sörki, mutta he eivät pyrikään salailuun. Jokainen lionsilainen tai rotarylainen myös polleana kertoo kuuluvansa ko.avustusjärjestöihin, mutta vaparit on erilaisia.
Sä et tajua pointtia, se salailu ei tarkoita, että ne jotain salaista puuhastelisivat. Kai sinullakin on asioita, jotka ei ole julkisia? Itse en tiedä juuri mitään rappareista enkä illuista. Mutta nuo rapparit tuskin on uhka kenellekkään, paitsi sinun mielenterveydelle, salaisuuksineen :D En ole AP
 
vierailija
Aivan huubaa, mikä ihmeen tarve tällä ekkolla on nähdä piruja, perkeleitä, muurareita, illuminaatteja aivan joka paikassa? Onko ns. mental case? Vai onko toi normaalia uskoivaisten houhotusta.

En siis ole tuo rappari, muutenvaan ihmettelen.
Juu tosiaan en ole vapaamuurari mutta tiedän yhtä sun toista. Tuo E:n vouhotus ei vaikuta ihan.. tasapainoiselta.
 
Sä et tajua pointtia, se salailu ei tarkoita, että ne jotain salaista puuhastelisivat. Kai sinullakin on asioita, jotka ei ole julkisia? Itse en tiedä juuri mitään rappareista enkä illuista. Mutta nuo rapparit tuskin on uhka kenellekkään, paitsi sinun mielenterveydelle, salaisuuksineen En ole AP
Mua ei haittaa saunanlaudekeskustelut. Mua ei haittaa lasikatto. Mä voisin pitää vapsujen herrakerhoa harmittomana salailuharrastuksena.

Mutta mua haittaa vapsuissa (okkulttisten menojen lisäksi, jotka ei kristillisyyttä ole nähneetkään) se, että verrattuna tavisyhdistykseen vapaamuurariuteen liittyy 2 asiaa: valta JA salailu.

Olen itse ollut yhdessä terveysyhdistyksessä jossa oli ihan kaupungin kermaa, kuin myös taviksia. Mutta jokaisen osallistujan nimen sai kertoa, kokoukset JULKISIA ja kaikille avoimia. Salaisuuksia EI ollut.

Jos te pidätte mua outona hihhulina, niin siitä vaan.
Mutta joka kristillisessä seurakunnassa on avoimuusperiaate, kaiken pitää olla avointa (paitsi henkilökohtainen rippi/sielunhoitotilanteet). Kaikki mitä siellä kokouksissa tapahtuu, löytyy (tai pitäisi löytyä) Raamatusta, ja usein seurakunnan kokouksia näytetään netissä tai tv:ssä.

Se on se tavallinen taso.

No, milloinkas päästään seuraamaan 33.asteen valatilaisuutta?
 
vierailija
Mua ei haittaa saunanlaudekeskustelut. Mua ei haittaa lasikatto. Mä voisin pitää vapsujen herrakerhoa harmittomana salailuharrastuksena.

Mutta mua haittaa vapsuissa (okkulttisten menojen lisäksi, jotka ei kristillisyyttä ole nähneetkään) se, että verrattuna tavisyhdistykseen vapaamuurariuteen liittyy 2 asiaa: valta JA salailu.

Olen itse ollut yhdessä terveysyhdistyksessä jossa oli ihan kaupungin kermaa, kuin myös taviksia. Mutta jokaisen osallistujan nimen sai kertoa, kokoukset JULKISIA ja kaikille avoimia. Salaisuuksia EI ollut.

Jos te pidätte mua outona hihhulina, niin siitä vaan.
Mutta joka kristillisessä seurakunnassa on avoimuusperiaate, kaiken pitää olla avointa (paitsi henkilökohtainen rippi/sielunhoitotilanteet). Kaikki mitä siellä kokouksissa tapahtuu, löytyy (tai pitäisi löytyä) Raamatusta, ja usein seurakunnan kokouksia näytetään netissä tai tv:ssä.

Se on se tavallinen taso.

No, milloinkas päästään seuraamaan 33.asteen valatilaisuutta?
Mutta mitä se sun toimintasi sulle kuuluu? Ei sun tartte joka paikkaan nokkaasi tunkea nuuskimaan.
 
Ei nimenomaan et vaan toit sanavalinnoillasi esiin, että sinun toimintasi on hyvää mutta nuo muut eivät.
-SPR: ää haukutaan palstalla, se on kirosana täällä
-KUA:n rahoista vain pieni osa menee itse kohteeseen - jatkuvasti luen purnausta siitä, mihin kirkollisveroa käytetään, moni olisi lakkauttamassa koko kehitysavun
-Pelastakaa Lapset ry:n Brittien osastossa on ollut pedofiliaa.

Miksi tukisin noita?
 
vierailija
Mua ei haittaa saunanlaudekeskustelut. Mua ei haittaa lasikatto. Mä voisin pitää vapsujen herrakerhoa harmittomana salailuharrastuksena.

Mutta mua haittaa vapsuissa (okkulttisten menojen lisäksi, jotka ei kristillisyyttä ole nähneetkään) se, että verrattuna tavisyhdistykseen vapaamuurariuteen liittyy 2 asiaa: valta JA salailu.

Olen itse ollut yhdessä terveysyhdistyksessä jossa oli ihan kaupungin kermaa, kuin myös taviksia. Mutta jokaisen osallistujan nimen sai kertoa, kokoukset JULKISIA ja kaikille avoimia. Salaisuuksia EI ollut.

Jos te pidätte mua outona hihhulina, niin siitä vaan.
Mutta joka kristillisessä seurakunnassa on avoimuusperiaate, kaiken pitää olla avointa (paitsi henkilökohtainen rippi/sielunhoitotilanteet). Kaikki mitä siellä kokouksissa tapahtuu, löytyy (tai pitäisi löytyä) Raamatusta, ja usein seurakunnan kokouksia näytetään netissä tai tv:ssä.

Se on se tavallinen taso.

No, milloinkas päästään seuraamaan 33.asteen valatilaisuutta?
Kysyn sulta ekko nyt rehellisesti, koska ne menot on salaisia, eikä kukaan tiedä niistä, niin miten sinä voit tietää ETTÄ NIITÄ EDES ON YLIPÄÄTÄÄN :D Jep, ne ei olekkaan salaisia, kun sinä niistä näytät tietävän... *viheltelee* en ole AP
 
Kysyn sulta ekko nyt rehellisesti, koska ne menot on salaisia, eikä kukaan tiedä niistä, niin miten sinä voit tietää ETTÄ NIITÄ EDES ON YLIPÄÄTÄÄN Jep, ne ei olekkaan salaisia, kun sinä niistä näytät tietävän... *viheltelee* en ole AP
Oletko lukenut ketjua? Niistä kertovat vapsuista lähteneet ja lehdet niistä välillä kertovat.

Joskus vapsut itsekin järjestävät setämäisiä esittelyjä "tässon meidän sali, höhöhöö", kun haluavat puhdistaa maineensa.
 
vierailija
-SPR: ää haukutaan palstalla, se on kirosana täällä
-KUA:n rahoista vain pieni osa menee itse kohteeseen - jatkuvasti luen purnausta siitä, mihin kirkollisveroa käytetään, moni olisi lakkauttamassa koko kehitysavun
-Pelastakaa Lapset ry:n Brittien osastossa on ollut pedofiliaa.

Miksi tukisin noita?
Se, että SPR:ää haukutaan tällä palstalla, perustuu mielestäni tietämättömyyteen ja pelkkään pahansuopaisuuteen, enkä siten lähtisi tekemään siitä arvioita palstakirjoitusten perusteella. Noista muista en osaa sanoa. Pedofiliaa on myös kirkon piirissä, kuten hyvin tiedät, eikä sellaista pidäkään hyväksyä. Mutta tuomitaanko sen vuoksi koko toiminta, kaikki jäsenet?
 
Nyt vei kyllä tämä rappari aika köykäseen ekkoa ihan 10-0 Jos oli trolli, tiesi tasan tarkaan missä kala käy syöttiin
Aina on se mahis, että kyseessä on trolli. Mä mietin että kummasti lempeä "vapaamuurariveli" pelmahti paikalle, kun eilen päivitin pitkästä aikaa vapsusymboliketjua, ja puhuttiin Q-Anonista.

Mutta ei se haittaa: vapaamuurareista ei voi koskaan puhua liikaa. :sneaky:
 
vierailija
Jokainen hyväkin yhteisö voi muuttua mädäksi ja salailevaksi. Jeesus sanoo että kaiken pitää olla avointa, pitää "julistaa katoilta".

Mutta on eri asia semmoinen pulju joka PERUSTUU salamyhkäisyyteen.
Kunnon pyramidihuijaus.
Jeesus saattoi hyvinkin olla oikeassa, ja sen vuoksi on surullista, että monet kirkon edustajat ja jäsenet eivät ole yhtä hyviä ihmisiä kuin Jeesus ymmärtääkseni oli.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä