Vähän tyhmänä nyt kyselen tosta oviksen tikuttamisesta. Onko se niin, että kun testin viivat on yhtä tummia ni ovulaatio on tulossa vai miten noita päiviä lähdetään laskemaan? kolmatta päivää nyt menossa ja joka päivä tuo viiva vahvistunut, nyt illalla paljon tummempi kuin aamulla. Hiukan jopa tummempi kuin testi viiva
Niin sekava kirjoitus mut toivottavasti joku ees ymmärtää tästä
IMG_20200819_165711
aijaa.com
Onko tämä Onestepin? Laitoin joku aika sitten kuvan tänne mun onestepin plussasta tai siis samasta pissasta digi antoi plussan, mutta onestep oli vielä nega periaatteessa. Valitettavasti mulla ei sitä kuvaa enää ole tallessa. No joka tapauksessa, minulla onestep testillä olisi jo melkein plussa oikeasti plussa (haha, oudosti selitetty). Ja siitä plussatestistä seuraava päivä on ovulaatiopäivä eli dpo 0. Näin ei toki välttämättä ole, mutta lääkärikin ohjeisti noin laskemaan. Ovulaatio tulee yleensä 24-36h(vai jopa 48h?) kuluessa, mutta tosiaan ohjeistettu laskemaan tuolla tavalla. Vaikea varmaan tietää, että onko joku jo noista kolmen päivän testeistä ollut jo aiemmin plussa, mutta kuvassa olevan ainakin varmasti on. Jospa viimeistään huomenna olisi sinulla siis ovulaatiopäivä eli dpo 0. Tuntuuko mitään muita oireita
Toivottavasti en höpise omiani
Muuten testasin nyt tässä kierrossa, miten mulla testit näyttää. Ovulaatioplussa tuli testiin su ja ma, eli kahtena päivänä. Eilen ti illalla (48h eka plussasta) testi oli jo selkeästi negatiivinen. Toki tässä vain yhden kierron testailujen tulos. Mutta aiempienkin kokemusten mukaan ovishuippu ei itsellä kovin kauaa näy testeissä, ehkäpä senkin vuoksi en aina saa kiinni. Kaksi kertaa päivässä pakko testata, ettei tuli paniikki
Limat, kivut ja kuvotukset alkaa jo hyvissä ajoin ennen plussatestiä. Mitään ovulaatioon viittaavaa kipua en erityisemmin bongannut inssin jälkeen, kun vuorokauden oli koko ajan kipeänä. Olikohan liian rankkaa, kun siittiöt pääsi kohtuun.. xD