Toiveissa vauva 2021

Tä on arka aihe monelle, mut mites nämä kemialliet/aikaiset keskenmenot tapahtuu? Mulla alkoi eilen aamuna vähän vuotamaan verta ja sitä on pyyhkiessä tullut joka kerralla, siteeseen tulee myös vähän, kipuja ei ole oikestaan kummempia ja olo ihan normaali.

https://aijaa.com/EYgGpG
Pc testi näyttää edelleen hailukkaa plussaa..tämä tehty aamun tokasta pissasta..kuinka pian sen pitäisi näyttää negaa? Ja jos tä mun vuoto ei kunnolla ala, ni sit ehkä olis lääkäri käynnin aika.. koko ajan odotan, et milloin padot aukee..
Mulla kemiallinen oli nega ennen ku vuoto alkoi. Menkat oli ehkä noin viikon myöhässä, tuli ihan selkeä plussa eikä todellakaan tarvinnut edes miettiä tai tihrustaa et onko plussa. Testin tein, koska rinnat oli ekaa kertaa ikinä niin kipeät että oli pakko ottaa särkylääkettä. Seuraavana päivänä testi oli vähän haaleampi, ja kolmantena päivänä puhdas nega. Sit alkoi menkat. Keskenmeno viikolla 8 alkoi kivuttomalla ruskealla vuodolla, joka muuttui kirkkaammaksi ja runsaammaksi pikkuhiljaa. Negaa en ehtinyt testaan kun tulin uudestaan raskaaksi. Toka km about samoilla viikoilla tuli ilman vuotoja (tuli vaan vahva fiilis et kesken meni vaikka viikko sitten oli sykekin nähty), lääkinnällisesti tyhjennettiin ja nega tuli testiin reilu parin viikon päästä.
 
Paljon onnea plussanneille❤ Toivotaan @Aniaj , että viivat vahvistuisivat!

Täällä on jo kp27 ja epäselvää, että onko edes ollut ovulaatiota, Flo ennustaa tälle päivälle, limoista ja kivuista päättelisin, että olis ollut eilen tai maanantaina, mutta mulle tyypillistä leposykkeen nousua ei oo tapahtunut:unsure: Ovistestit loppui siis sunnuntaina, siihen mennessä ei plussaa vielä ollut tullut ja en sit jaksanut enää ostaa uusia testejä. Luteaalivaihe mulla on viime kierroissa jäänyt aika lyhyeksi, joten menkkoja odottelen ens viikon lopulle. Piinalistalle en taida tulla, kun ei varmuutta ovulaation ajankohdastakaan. Talletteluja oli sunnuntaina viimeks, että tässä kuussa on sentään edes teoreettinen mahdollisuus raskauteen, jos vaan ovis on ollut.:)

Mitä muuten @Kasikuus kuuluu? Onko palstatauko ja ehkä sen tuoma stressittömyys tuottanut tulosta?❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Mietityttää, nyt pari päivää yli normi kierron jo menossa (kp 30/28) ja ei mitään menkkaoloja, eikä ennakoivia menkkaoireita. Lämpöä ollut taas viimepäivinä 37.6-36.8'c kainalosta mitattuna. Testit näyttää negaa.
Ei minkäänlaisia pahoinvointeja/kuvotuksia/kipuja, valkovuoto muuttunut normaalin oloiseksi (ei enää runsas). Häiritsee tää epätietoisuus. Tietysti toivoisi, että olisi vain myöhemmin tuleva plussa. Tai sit menkat vaan on jotenkin ensimmäistä kertaa elämässä näin myöhässä siitä kun kierto on tasaantunut 19-vuotta sitten (olen 31v).
 
@Aniaj mulla myös kemiallisessa noin kuin @AnnMariii lla, että viiva haalistui pois jo ennen vuotoa. Jotain vois ehkä päätellä siitä onko viiva haalistunut tai vahvistunut? Olispa jollain plussanneella kuvia miltä pc näyttää suurinpiirtein silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Muistelen, että täällä on ollut nyt useita joilla siinä melko haalea viiva pitkään! Toivotaan, että olis vaan harmitonta vuotoa!
 
Tä on arka aihe monelle, mut mites nämä kemialliet/aikaiset keskenmenot tapahtuu? Mulla alkoi eilen aamuna vähän vuotamaan verta ja sitä on pyyhkiessä tullut joka kerralla, siteeseen tulee myös vähän, kipuja ei ole oikestaan kummempia ja olo ihan normaali.

https://aijaa.com/EYgGpG
Pc testi näyttää edelleen hailukkaa plussaa..tämä tehty aamun tokasta pissasta..kuinka pian sen pitäisi näyttää negaa? Ja jos tä mun vuoto ei kunnolla ala, ni sit ehkä olis lääkäri käynnin aika.. koko ajan odotan, et milloin padot aukee..
Mulla meni 5+? kesken. Oli menkkakipuja oikeastaan koko tuon raskauden ajan, mutta km päivänä ne voimistui sitten niin voimakkaiksi että tiesin heti. Itsellä ei tiputellut etukäteen, vaan hetki supistelukipujen alettua alkoi runsas vuoto.

Onneks tiputtelu vielä normaalia, ja kuuluu monella asiaan. Toivotaan että viiva vahvistuu! :love:
 
Tervetuloa @Sofialla !

Mitähän mun kropassa nyt on meneillään. Olettaisin ovista saapuvaksi reilun viikon päähän, mutta varsinkin selällään maatessa tuntuu alavatsalla huomattavaa painetta. Aiemmin en ole tällaista havainnut, mut kai tälle jokin selitys on.
Mä tunnen kaikki muutokset kauheen helposti kehossani, ja mulla alkaa kanssa jo hyvissä join ennen ovulaatioo paineen tunne ja pieni jomotus alavatsalla.. Oon yhdistäny sen jostain syystä munasolun kasvuun ja kipu paikantuu sit just ennen ovista selkeemmin toiselle puolelle..
Mulla munasarja on vie ovulaationkin jälkeen vähän arka ja vihlasevia kipuja voi tulla vie pitkällekkin dpo:ille..
 
Taidan hakea niitä pregcheck-liuskoja.

Kovin on tunne että olisi tosi kyseessä, sitten tiputaan korkealta jos menkat alkaisikin.
Dpo8 oli mahakramppeja ja dpo9 pahoinvointikohtaus. Eilen miehen kanssa huomattiin että rinnat oli yhtäkkiä kuin povipommilla x-D jota ei oo tapahtunut sitten imetyksen loputtua. Tätä oiretta en myös muista kahdesta aiemmasta raskaudesta.

Talletukset meillä oli -1 ja -2 tässä kierrossa.

Edit. Ainiin ja armoton väsymys!
 
@Aniaj mulla myös kemiallisessa noin kuin @AnnMariii lla, että viiva haalistui pois jo ennen vuotoa. Jotain vois ehkä päätellä siitä onko viiva haalistunut tai vahvistunut? Olispa jollain plussanneella kuvia miltä pc näyttää suurinpiirtein silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Muistelen, että täällä on ollut nyt useita joilla siinä melko haalea viiva pitkään! Toivotaan, että olis vaan harmitonta vuotoa!
https://aijaa.com/XOyO8p

Mulla oli tollanen pc sillon ko ois menkkojen pitäny alkaa
 
Mutta mulla näkyi myös tosi aikasin viivat. Dpo 10 jo selvästi. Ja apteekin omassa dpo 10 tosi paljon selkeemmin kun preckchekissä. Et suosittelen sitä. Siis sitä sinipakettista. En missään nimessä sitä apteekin ultraa, sen toivoisin poistuvan kokonaan myynnistä.
Onko sulla kuvaa niistä dpo10 testeistä? Taidan hakea vielä pari apteekin omaa huomiseksi :D
 
Minusta oikeesti tuntuu, että aspiriinilla taitaa olla aika suuri vaikutus! Kuopusta yrittäessä tulin kaksi kertaa peräkkäin raskaaksi kierroista joissa oli aspiriini käytössä. Toinen meni kesken ja toisesta syntyi kuopus
Anteeksi jos minulta mennyt ohi, mutta paljonko ja milloin aspiriinia otetaan? Ja mihin tämä niinkun konkreettisesti auttaa? Anteeksi tyhmyyteni :X3: Ja onnea plussasta :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
Onnea @Töppönen_ ! Ja haamuilijoille vahvistumista ♥

Meille ei tule huhtikuun vauvaa. Kuukautiset alkoivat eilen. Olin ovulaatiosta asti yrittänyt tsempata itseäni siihen, että tuskin siitä kierrosta raskaaksi tulen, mutta pettymys on silti ihan valtaisa. Olen hemmoteltu ja päässyt helpolla, koska esikoinen tärppäsi toisesta yrityskierrosta, ja jotenkin taikauskoisesti ajattelin, että niin kävisi nytkin. No, jos jotain hyvää haluan väkisin hakea, niin ainakaan ei tarvitse olla ensi vappuna synnärillä, vaan saan vedellä munkkeja kotona, toivottavasti kuitenkin raskaana. (Viime kierrosta laskettu aika olisi ollut 27.4.21.)

@helmikorvakoru Ymmärrän täysin tunteesi. :( Tsemppiä sinulle, ja muillekin, jotka ovat joutuneet tässä kierrossa pettymään!
 
Tervetuloa @Sofialla !

Mitähän mun kropassa nyt on meneillään. Olettaisin ovista saapuvaksi reilun viikon päähän, mutta varsinkin selällään maatessa tuntuu alavatsalla huomattavaa painetta. Aiemmin en ole tällaista havainnut, mut kai tälle jokin selitys on.
Mulla yleensä tällöin on kasvamassa kaks follikkelia eli munarakkulaa yhtöaikaa :D tai sit voi olla et edellisen kierron munarakkula ei oo puhjennut ja hiipuu vasta myöhemmin tässä kierrossa pois (nää siis yleisimmät syyt mitä on tuohon tunteeseen ollut. Ultrassa aina näkynyt nyt hoidoissa) :D
 
  • Tykkää
Reactions: illusia_

Yhteistyössä