Toiveissa vauva 2021

Hei!

Liityn uutena tänne
En ole ketjua ehtinyt vielä paljon lukea, mutta ajattelin nyt ensin omanapailla ja sitten aloittaa selailun.
Toiveessa olis 3lapsi. Ehkäisy (minipillerit) jätetty pois Helmikuussa. Minusta suurin ongelma meillä tässä on kun seksiä on niin harvoin. n. 1 kerta viikko ja näin ollen stressaan siitä että talletus sattuisi oikeaan aikaan. Olen tikuttanut ovista nyt 3kiertoa ja viimeisin tuli n. 3 päivää myöhässä, luulin jo ettei sitä tule ollenkaan. Eikös sillon tod. näköisesti myös kuukautiset ala myöhemmin?
Olen valittanut miehelle että seksiä on liian vähän ja et ei näin ikinä tärppää. Hän sanonut että kerro kun ovulaatio plussaa, mutta pelkään että se aiheuttaa vaan turhaa painetta ja stressiä miehelle ja talletus ei onnistu. Normaalisti kierto 30päivää, mutta nyt ovis kp20 niin kierto luultavasti myös pitenee.
Talletus tässä kierrossa kp16 ja kp22 eli taas ilmeisesti ei mahiksia
On tää vaikeeta ja koko ajan mielessä.
Tervetuloa! :) onko aiemmin tärpännyt vähäisillä seksikerroilla? Joillakin riittää yksi kerta monta päivää ennen ovulaatiota, mutta yleensä suositellaan hedelmälliseen aikaan joka toinen päivä. Voisiko tällaiset faktat, vaikka netistä luettuna, auttaa siihen että seksiä olisi useammin? Täällä viimeistään lääkärin ohjeita noudatetaan, mutta aika paljon katotaan myös yhdessä netistä tietoa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Okei..eli voi olla, että kestää pitkäänkin ennen kuin kierto tasoittuu..
Harmi, kun ei tullu aikaisemmin mietittyä tätä, miten paljon se ehkäisyn lopetus vaikuttaa. Olin liian paljon sillä asenteella, että "kyllä tärppää nopeasti, kun kaks muutakin tärpännyt"
Aina sitä oppii uutta ja tätä ryhmää seuratessa ja muiden tilanteita lukien on tajunnut, et mikään ei ole itsestään selvää! <3
Mullakin tuolla lukee et yritys aloitettu 6/20, vaikka heti renkaan jälkeen olin et vauvamullehetinyt!
Minulla oli myös nuvaring pitkään käytössä, mutta kierrot tasaantui heti. Tästä ehkäisyn lopettamisesta tosin aikaa jo, olin tuolloin 20-vuotias. Eikä nytkään kierto täysin optimaalinen ole, että en tiedä oliko tästä kokemuksesta oikein apua :LOL:
 
  • Haha
Reactions: Aniaj
Tervetuloa! onko aiemmin tärpännyt vähäisillä seksikerroilla? Joillakin riittää yksi kerta monta päivää ennen ovulaatiota, mutta yleensä suositellaan hedelmälliseen aikaan joka toinen päivä. Voisiko tällaiset faktat, vaikka netistä luettuna, auttaa siihen että seksiä olisi useammin? Täällä viimeistään lääkärin ohjeita noudatetaan, mutta aika paljon katotaan myös yhdessä netistä tietoa
Ei tarvinnut sillon nuorenpana edes ovista etsiskellä kun seksiä oli lähes joka päivä. Mutta nyt nuorin jo 7vuotias niin edellisestä raskautumisesta on tosi pitkä aika. Olen faktojakin kertonut, mutta lupailee, että pitäisi useammin(toteutus sitten eri) ja en tykkää vonkailla jospa tää tahti vähän edes kovenis
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oi yli puolen välin jo siis :love:
Mulla follit ilmeisesti oli hyvän kokoiset, jotain puhetta kuitenkin oli tuosta kypsyttämis hoidostakin. Tuli niin paljon uutta tietoa ettei meinaa kaikkea muistaa:X3:
Tähän kiertoon ei pitänyt ees keretä enään mitään mut sit kuitenkin ehittiin onneks toi pregnyl. Ens kiertoon jos joutuu niin tulis sit eri menetelmät, semmonen kynämäinen pistos mikä on jokapäiväinen ja tässä vaarana sit se monisikiöisyys (siis tyyliin et viitoset) et oisko se sit joku munarakkuloita stimuloiva hoito muoto sitten :unsure:
Varmaan joku gonalin tyylinen hoito sitte sullakin suunnitelmissa, mut mulla ainakin ultrattiin monta kertaa kierrossa, että nähtiin ettei kypsy liikaa rakkuloita ja myös fiksattiin annostusta, jos ei kasvanu tarpeeks isoks johtofolli(t). Plussakierrossa kypsyi kaksi, mutta onneksi vain yksi hedelmöittyi. Eiköhän tässä yhdessäkin pojassa ole tarpeeksi. :D

Hyvä, jos sulla kypsyy follit ilman apujakin. :) Mun kohdalla (pcos) gyne oli sitä mieltä, että niitä saisi kypsyä kerralla enemmän kuin yksi, koska kaikki rakkulat eivät kuitenkaan ole kelvollisia.

Toivottavasti tärppää pelkästään pregnylin avulla, niin ei tarvi muita hoitoja edes miettiä. ❤
 
Ei tarvinnut sillon nuorenpana edes ovista etsiskellä kun seksiä oli lähes joka päivä. Mutta nyt nuorin jo 7vuotias niin edellisestä raskautumisesta on tosi pitkä aika. Olen faktojakin kertonut, mutta lupailee, että pitäisi useammin(toteutus sitten eri) ja en tykkää vonkailla jospa tää tahti vähän edes kovenis
Totta, väkisinkään ei voi. Pitäisi pysyä kuitenkin mukavana puuhana. Toivotaan, että tulis aktiivisempi kausi nyt, tsemppiä yritykseen :) (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka3

Tää on rfsu ovis testi ja näyttää tältä. Muut oli apteekin ovistestejä. Eli positiivinen? En enää tiedä mitä pitäisi tehdä. Soittaa lääkärille? Tein varmuudeksi raskaustestin ja puhdasta negaa näytti. Eli jos ois jotain keskenmenosta jäänyt niin se pitäisi positiivinen olla.
 
Mä liityn seuraanne kuumeilemaan ja haaveilemaan vuosimallista 21.
Tänään tehty pc testi, johon ilmesry hailura viiva. Luonnossa näkyy hyvin, mut kameralle oli hankala tallentaa. Eilen tein saman testin ja se oli täysin puhdas nega.


Näättekö te?
Kierrosta ei ole mitään hajua, kun kuopusta imetän ja menkkoja ei ole tullut.
 
Mä liityn seuraanne kuumeilemaan ja haaveilemaan vuosimallista 21.
Tänään tehty pc testi, johon ilmesry hailura viiva. Luonnossa näkyy hyvin, mut kameralle oli hankala tallentaa. Eilen tein saman testin ja se oli täysin puhdas nega.


Näättekö te?
Kierrosta ei ole mitään hajua, kun kuopusta imetän ja menkkoja ei ole tullut.
Mä en nää tuossa toista viivaa vaikka kuinka koitan tihrustaa oletko ovulaation bongannut, jotta raskaus voisi olla mahdollinen?
 
@Kuumeilija40 Kyllä pirauttaisin lääkärille, ja kysyisin tuosta.

@Mansikka3 Meillä mies ei muista kierron vaiheita tai milloin pitäisi vaakamamboa tanssia, niin vonkaan ihan surutta. Jos on kriittiset päivät niin lämmitän ukon puuhaan keinolla jos toisellakin. Me ollaan lapsettomuushoidoissa ja panopäivät on siis myös lääkärin määräämiä usein (ja joka toinen päivä aina kun on pienikin haisu ovulaatiosta).
 
Onko muuten kellään ollu muutaman päivän päästä oviksesta sellasta ns. särähtelyä, ehkä hieman niinkun nistelyä, mutta kutsuisin enempi särähtelyksi, kun tunne laajempi kuin pelkkä pieni nipistys? Mulla oli eilen Dpo5 lähes kokopäivän aika ajoin näitä tuntemuksia alavatsalla, ehkä enempi oikealla puolella. Tänään ei ole ollut mitään.
 
Tänään kp 26/29-30 ja aivan jäätävät menkkakivut. Alaselkä ihan tulessa ja nivusia särkee. Ei kuitenkaan menkkoja. Yleensä mulla alkaa kuukautiskrampit vasta ekana varsinaisena vuotopäivänä. Anyhow. Tein äsken pari tuntia rakossa olleesta pissasta Apteekin omalla herkällä testillä aivan hailuroitten hailuran viivan. Kyseistä testiä en ennen ole tehnyt, tuleeko näihin viivanpaikkoja? Ja viiva tuli hieman testiajan jälkeen. Ei näitä kyllä saisi liikaa tihrustaa. Pardon my French mut on tää saatanan raastavaa aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: helmikorvakoru
@minttuni oliko teil tänään se lääkäri? Vai milloin? Miten meni?

Käyn tänään jotenkin hitaalla etten nyt muista oliko tänään vai huomenna vai joko oli eilen toivon et teil on hyvin menny!
Oli joku aika sitten, kiva kun muistit! :) Oikealta löytyi johtofollikkeli 13mm, limakalvo olis voinut olla paksumpikin mutta kasvanee. Ovulaatio voi tulla viikonloppuna, mutta toivotaan toki alkuviikolle :D Joka tapauksessa luteaalivaiheeseen saan lääkkeen, lugesteron kokeillaan nyt (y)
 
Tänään kp 26/29-30 ja aivan jäätävät menkkakivut. Alaselkä ihan tulessa ja nivusia särkee. Ei kuitenkaan menkkoja. Yleensä mulla alkaa kuukautiskrampit vasta ekana varsinaisena vuotopäivänä. Anyhow. Tein äsken pari tuntia rakossa olleesta pissasta Apteekin omalla herkällä testillä aivan hailuroitten hailuran viivan. Kyseistä testiä en ennen ole tehnyt, tuleeko näihin viivanpaikkoja? Ja viiva tuli hieman testiajan jälkeen. Ei näitä kyllä saisi liikaa tihrustaa. Pardon my French mut on tää saatanan raastavaa aikaa.
Olisko sulla kuvaa siitä testistä niin vois analysoida? Nuo menkkamaiset oireethan vois viitata myös raskauteen. Onko valkovuoto pysynyt ihan valkoisena. Meinaan mulla muuttu viimekierrossa jo ajoissa eka hieman rusehtavaksi, sitten haalean vaaleanpunaiseksi ennen kunnon kuukautisia.
 
Oli joku aika sitten, kiva kun muistit! Oikealta löytyi johtofollikkeli 13mm, limakalvo olis voinut olla paksumpikin mutta kasvanee. Ovulaatio voi tulla viikonloppuna, mutta toivotaan toki alkuviikolle Joka tapauksessa luteaalivaiheeseen saan lääkkeen, lugesteron kokeillaan nyt
Voisi kuvitella et kasvaa sinne alkuviikolle :) 2mm on ilmeisesti semmoi normaali päivä vauhti ja mulla on oviksen aikaan aina n. 20-24mm ollut :) Mulla on kans kun folli ollut tuon kokoinen nii limakalvo 5-7mm ja kasvanut kuitenkin ihan hyvään mittaan ovulaatioon. Kuulostaa hyvältä! Toivotaan alkuviikosta teille hyvää onnea inseminaatioon!

Mua jännittää jo nyt mun oma lääkäriaika tiistaina :D kp10 olisi normaalia todella liian ajoissa (mitään ei näkyisi), niin saa nähdä onko ollut vaatetta tuolla lääkkeellä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tänään kp 26/29-30 ja aivan jäätävät menkkakivut. Alaselkä ihan tulessa ja nivusia särkee. Ei kuitenkaan menkkoja. Yleensä mulla alkaa kuukautiskrampit vasta ekana varsinaisena vuotopäivänä. Anyhow. Tein äsken pari tuntia rakossa olleesta pissasta Apteekin omalla herkällä testillä aivan hailuroitten hailuran viivan. Kyseistä testiä en ennen ole tehnyt, tuleeko näihin viivanpaikkoja? Ja viiva tuli hieman testiajan jälkeen. Ei näitä kyllä saisi liikaa tihrustaa. Pardon my French mut on tää saatanan raastavaa aikaa.
Mä sain viime kierrossa kaks kertaa ihan selvän toki harmaan viivan noihin ja ei ollut plussa. :( Toivotaan et on sulla oikea plussa!
 
Olisko sulla kuvaa siitä testistä niin vois analysoida? Nuo menkkamaiset oireethan vois viitata myös raskauteen. Onko valkovuoto pysynyt ihan valkoisena. Meinaan mulla muuttu viimekierrossa jo ajoissa eka hieman rusehtavaksi, sitten haalean vaaleanpunaiseksi ennen kunnon kuukautisia.
Tässä: https://aijaa.com/AwZBYR
Livenä näkyy vähän selkeämmin. Tiedä sitten tuosta...

Valkovuoto on ollut ns. normaalin väristä. Eikä ole lisääntynyt.
 
Hei!

Liityn uutena tänne
En ole ketjua ehtinyt vielä paljon lukea, mutta ajattelin nyt ensin omanapailla ja sitten aloittaa selailun.
Toiveessa olis 3lapsi. Ehkäisy (minipillerit) jätetty pois Helmikuussa. Minusta suurin ongelma meillä tässä on kun seksiä on niin harvoin. n. 1 kerta viikko ja näin ollen stressaan siitä että talletus sattuisi oikeaan aikaan. Olen tikuttanut ovista nyt 3kiertoa ja viimeisin tuli n. 3 päivää myöhässä, luulin jo ettei sitä tule ollenkaan. Eikös sillon tod. näköisesti myös kuukautiset ala myöhemmin?
Olen valittanut miehelle että seksiä on liian vähän ja et ei näin ikinä tärppää. Hän sanonut että kerro kun ovulaatio plussaa, mutta pelkään että se aiheuttaa vaan turhaa painetta ja stressiä miehelle ja talletus ei onnistu. Normaalisti kierto 30päivää, mutta nyt ovis kp20 niin kierto luultavasti myös pitenee.
Talletus tässä kierrossa kp16 ja kp22 eli taas ilmeisesti ei mahiksia
On tää vaikeeta ja koko ajan mielessä.
Jos on miehen toive kertoa oviksesta, ehkä ainakin yhdessä kierrossa kannattaa kokeilla? Jos siitä tulee suorituspaineita, jättää seuraavissa kertomatta. Meillä on oviksen aikaan toiminut jopa iskulause "meidän pitää panna tänäänkin", vaikka viikon tauko meilläkään ei ole harvinainen ja vaikka edellisenäkin päivänä oli peitto heilunut. :X3:

Itse asiassa katselin aamulla Flo:ta, että mies on oikeastaan vasta pari-kolme viime kuukautta ollut helpompi saada tallettelemaan. Ehkä meilläkin auttoi vähän viiveellä, kun maaliskuussa lääkäri sanoi 3-4 kertaa/viikko olevan sopiva tahti vauvahommissa. Jostain syystä on olo, ettei meidän enää montaa kiertoa tarvitse plussaa odottaa, toivottavasti fiilis olisi oikea. :love:
 
Jos on miehen toive kertoa oviksesta, ehkä ainakin yhdessä kierrossa kannattaa kokeilla? Jos siitä tulee suorituspaineita, jättää seuraavissa kertomatta. Meillä on oviksen aikaan toiminut jopa iskulause "meidän pitää panna tänäänkin", vaikka viikon tauko meilläkään ei ole harvinainen ja vaikka edellisenäkin päivänä oli peitto heilunut.

Itse asiassa katselin aamulla Flo:ta, että mies on oikeastaan vasta pari-kolme viime kuukautta ollut helpompi saada tallettelemaan. Ehkä meilläkin auttoi vähän viiveellä, kun maaliskuussa lääkäri sanoi 3-4 kertaa/viikko olevan sopiva tahti vauvahommissa. Jostain syystä on olo, ettei meidän enää montaa kiertoa tarvitse plussaa odottaa, toivottavasti fiilis olisi oikea.
Näin mä aijon tehdä seuraavassa kierrossa, eli siis kerron että "nyt olis se oikea aika" joten eiköhän laiteta tuumasta toimeen ei ainakaan sitten ajattele että voidaanhan myöhemminkin
 
Mä liityn seuraanne kuumeilemaan ja haaveilemaan vuosimallista 21.
Tänään tehty pc testi, johon ilmesry hailura viiva. Luonnossa näkyy hyvin, mut kameralle oli hankala tallentaa. Eilen tein saman testin ja se oli täysin puhdas nega.


Näättekö te?
Kierrosta ei ole mitään hajua, kun kuopusta imetän ja menkkoja ei ole tullut.
Tuossa testissä voi olla ns. viivanpaikka? Kannattaa parin päivän päästä testata uudestaan
 
Voisi kuvitella et kasvaa sinne alkuviikolle 2mm on ilmeisesti semmoi normaali ja mulla on oviksen aikaan aina n. 20-24mm ollut Mulla on kans kun folli ollut tuon kokoinen nii limakalvo 5-7mm ja kasvanut kuitenkin ihan hyvään mittaan ovulaatioon. Kuulostaa hyvältä! Toivotaan alkuviikosta teille hyvää onnea inseminaatioon!

Mua jännittää jo nyt mun oma lääkäriaika tiistaina kp10 olisi normaalia todella liian ajoissa (mitään ei näkyisi), niin saa nähdä onko ollut vaatetta tuolla lääkkeellä.
Meinas kans se lääkäri, että ajatellaan kasvavan 2mm vrk, niin menis alkuviikkoon. Ja onpahan mulla yleensä tullukin plussa vasta siinä kp15 paikkeilla, eli hyvinkin viikonlopun yli menisi :) mulla aiemmin tässä vaiheessa ollut juurikin 13mm follikkeli ja limakalvo 6mm, nyt oli kyllä jotain 4mm niin kai se sieltä kasvelee myös! :) Jännittävää, oispa sullakin jo jotain näkyvissä! Letrot menee jo nyt?
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Meinas kans se lääkäri, että ajatellaan kasvavan 2mm vrk, niin menis alkuviikkoon. Ja onpahan mulla yleensä tullukin plussa vasta siinä kp15 paikkeilla, eli hyvinkin viikonlopun yli menisi mulla aiemmin tässä vaiheessa ollut juurikin 13mm follikkeli ja limakalvo 6mm, nyt oli kyllä jotain 4mm niin kai se sieltä kasvelee myös! Jännittävää, oispa sullakin jo jotain näkyvissä! Letrot menee jo nyt?
Joo aloitin ne letrot maanantaina ja huomenna menee vikat kaks :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

14.08.2020 - PERJANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Hermitcrab..................kp 35/28-29
Melissa86.....................kp 31/30-36
Brunet82.......................kp 29/26-28
Mansikka3...................kp 28/30-34
Aniaj..................................kp 26/28
Chai89............................kp 26/29-30
Helmikorvakoru.......kp 25/27-28
Kirjoh89....................kp 25/28
pata-ässä.................kp 23/28
Kasikuus......................kp 22/27-28
Lillanna.............................kp 22/28-42
Nokare..........................kp 22/27
rubikinkuutio.............kp 21/27-29
Jjenn...............................kp 20/29-33
Haaveilija-31......................kp 18/27
Iinesankka82....................kp 17/29-30
Töppönen_....................kp 16/26
Heemilia............................kp 15/30(?)
Kuumeilija40..................kp 15/27-28
Alinna86.........................kp 15/26
Mysteerio.......................kp 13/30
Hamsteri20..................kp 13/27-28
Sofialla.............................kp 13/35-42
Mamtobe............................kp 12/26-28
Mäyh..............................kp 12/26-31
Minttuni...........................kp 11/25
Nipsuneiti83.................kp 11/29
-Lounatuuli-.................kp 11/28-35
Lovecoco..........................kp 10/30
Kakkulapio.......................kp 10/?
Sinisilmät........................kp 10/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 10/27
LaTila...................................kp 10/27
Eeva650.........................kp 8/28-42
Loree...............................kp 7/32-39
Goodway.......................kp 7/25-28
Iinanen.............................kp 7/24
Tiukuna......................kp 6/30-33
lulube..............................kp 5/29
Krippis...........................kp 4/22-24
Pandanen......................kp 2/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Hermitcrab...................dpo 21
Melissa86........................dpo 15
Brunet82..........................dpo 14
Helmikorvakoru..............dpo 11
Aniaj................................dpo 11
Kirjoh89.............................dpo 10
Chai89................................dpo 9
Nokare................................dpo 7
Mansikka3.........................dpo 7
Rubikinkuutio.................dpo 6
Töppönen_.....................dpo 5
Heemilia..............................dpo 2
Alinna86..............................dpo 1
Iinesankka82....................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä