Jep, huomenna aamulla! On tämä vaan niin ihanaa, kamalaa ja jännittävää. Ei meinaa uni tulla. Laitan ehtiessäni tuloksen tänne.Katinka huomennako testaat?
Jep, huomenna aamulla! On tämä vaan niin ihanaa, kamalaa ja jännittävää. Ei meinaa uni tulla. Laitan ehtiessäni tuloksen tänne.Katinka huomennako testaat?
Joo vielä en tiedä miten tästä eteenpäin- ollaan kyllä puhuttu miehen kanssa että luomuna yritetään se mitä yritetään.Pellonreunalla hurjan kuuloista, hienoa että jaksat! Mulle tämä yksi sekoilu lääkkeellisen ja kaavinnan kanssa riitti. Edelleen pelottaa jopa tuonne lahjahoitoon mennä. En ikinä koskaan haluaisi enää tällaista itselleni tai kenellekään!!!
Onko sinulla testattu veriarvot?Toki tässä iässä jo muutenkin km riskit on suuret, mutta itse sain tuossa monta km jotka meni heti alussa kesken ja sitten marssin yksityiselle testaamaan kaikki mahdolliset arvot(julkisella olen raudan saanut testattua vaan)..d-vitamiini oli lähes 0 ja muissakin vajetta. Heti kun sain ferritiinin reilu 80 ja muutkin arvot ok tämä raskaus on jatkunut..nyt vko 14+ Luin silloin, että varsinkin tuo D ja rauta on ne mitkä kiinnittymiseen vaikuttaa.Joo vielä en tiedä miten tästä eteenpäin- ollaan kyllä puhuttu miehen kanssa että luomuna yritetään se mitä yritetään.
Joten mulla ne vaihtoehdot on joko päästää irti tästä haaveesta tai pyrkiä pitämään pää kylmänä ja jatkaa yritystä. Toistaiseksi oon kohtuullisen "hyvin" jaksanut tätä mutta kyllähän ajatus siitä että keskenmenoja olisi edessä vaikka 5 lisää eikä mitään takeita saada enää vauvaa syliin saakka vetää mielen alakulon puolelle. Näillä kuitenkin mennään; yksityisellä oon käynyt tutkituttamassa horminikokeita yms. ja periaatteessa kaikki ok. Useinkaan keskenmenoille, edes toistuville, ei taida löytyä syytä ja eiköhän tässä mulla ole puhtaasti ikä ja munasolujen laatu selittävä tekijä.
Mutta se pienenpieni mahdollisuus että onnistuisikin ja joukosta löytyisi hyvälaatuinen munasolu pitää toivon edes pienesti elossa.
Teillä Annamaija olikin kyllä harvinaisen hankala tie tuon keskenmenon kanssa kaikkinensa!
Toivottavasti pääsette pikaisesti lahjasoluhoitoon
Julkisella on viime talvena katsottu perusjutut, myös ferritiini ja ne oli ok. Puhdin kautta kävin alkukesästä hormonikokeissa eikä niissäkään mitään poikkeavaa. D-vitamiinia ei ole kyllä varmaan koskaan mitattu, luulisin. Sen voisikin katsoa, kiitos vinkistä! Olen syönyt 1,5 vuotta Minisunin mana-vitamiinia, lisäksi foolihappo+d3 vitamiini. Ja tuon korjatun verisuonijutun jäljiltä käytän loppuiän Primaspan 100mg vaikka mitään tukostaipumusta/riskiä ei enää pitäisi ollakaan. Keltarauhashormonituki on kyllä yksi mitä ajattelin tämän km jälkeen ottaa gynellä puheeksi, ei kai siitä haittaakaan olisi.Onko sinulla testattu veriarvot?Toki tässä iässä jo muutenkin km riskit on suuret, mutta itse sain tuossa monta km jotka meni heti alussa kesken ja sitten marssin yksityiselle testaamaan kaikki mahdolliset arvot(julkisella olen raudan saanut testattua vaan)..d-vitamiini oli lähes 0 ja muissakin vajetta. Heti kun sain ferritiinin reilu 80 ja muutkin arvot ok tämä raskaus on jatkunut..nyt vko 14+ Luin silloin, että varsinkin tuo D ja rauta on ne mitkä kiinnittymiseen vaikuttaa.
Voi ei. Voimia tulevaan . rankkaa.Valitettavasti meillä oli huono tuuri ja vauva ei ollu kunnossa. Mennään keskeytykseen ja rankat viikot tulossa. Kiitos tästä ryhmästä ja tuesta vielä..luulen, että meidän osalta vauvahaaveet jää tähän..ei kestä fysiikka eikä henkinen puoli. Toivottavasti täällä muilla toteutuu vauvahaaveet!
Voimia @hipsu79 Ei löydy sanoja.
Itse kävin tänään ottamassa Nipt testin 10+1 viikkoja ja 10 siis täytyy olla kasassa. Tuloksissa menee noin 9 päivää.
@Pellonreunalla Tsemppiä teille hirmuisesti
Meillä oli ennen kuopusta (10/19) vuosi yritystä ja 5 aikaisin keskenmennyttä (yksi kerettiin ultrata mikä oli tuulimuna). Sikäli pääsin "helpolla" koska lähtivät itsestään vuotamaan. Itsekin olen aina raskautunut helposti ja tuon vuodenkin aikana jokaisesta mahdollisuudesta. Silloin kun kuopus tärppäsi kokeiltiin kortisonia ja terolutia tueksi.
Nyt tämä raskaus alkoi nopeasti ilman apuja ja toistaiseksi sujunut hyvin.
En tiedä mikä nyt oli toisin, munasolu ainakin yli vuoden taas vanhempia. Eihän näihin aina syitä löydy tai voi vain arvailla.
Toivon teille onnistunutta raskautta
Kävitkö siis omakustanteisesti yksityisellä? Miten tuo siellä käytännössä hoituu? Ensin varataan gynelle neuvonta-aika ja ultra-aika? Sitten labraan? Onnistuuko yhdellä käynnillä kaikki? Täällä paikkakunnalla ei taida nipt testiä olla saatavilla, joten pitäisi matkustaa jonnekin.Voimia @hipsu79 Ei löydy sanoja.
Itse kävin tänään ottamassa Nipt testin 10+1 viikkoja ja 10 siis täytyy olla kasassa. Tuloksissa menee noin 9 päivää.
@Pellonreunalla Tsemppiä teille hirmuisesti
Meillä oli ennen kuopusta (10/19) vuosi yritystä ja 5 aikaisin keskenmennyttä (yksi kerettiin ultrata mikä oli tuulimuna). Sikäli pääsin "helpolla" koska lähtivät itsestään vuotamaan. Itsekin olen aina raskautunut helposti ja tuon vuodenkin aikana jokaisesta mahdollisuudesta. Silloin kun kuopus tärppäsi kokeiltiin kortisonia ja terolutia tueksi.
Nyt tämä raskaus alkoi nopeasti ilman apuja ja toistaiseksi sujunut hyvin.
En tiedä mikä nyt oli toisin, munasolu ainakin yli vuoden taas vanhempia. Eihän näihin aina syitä löydy tai voi vain arvailla.
Toivon teille onnistunutta raskautta