vierailija
Ymmärsin. Älä haaveile turhaan tuollaisia.Eli et ymmärtänyt koko tekstiä minkä kirjoitin. Lue se uudestaan ajatuksella.
Ymmärsin. Älä haaveile turhaan tuollaisia.Eli et ymmärtänyt koko tekstiä minkä kirjoitin. Lue se uudestaan ajatuksella.
On mutta taitaa vain yksi henkilö nähdä sen.Kiva asu
Sinun vastauksesi oli sellainen, harhainen joten sinua oli syytä muistuttaa.Et niin?
Mikä saa sinut olettamaan, että muut luulevat sinun olevan mek? Niukat lääkemäärät?
Pusi pusi...menehän nyt siitä.Sinun vastauksesi oli sellainen, harhainen joten sinua oli syytä muistuttaa.
KerroHaluatteko kuulla Lisää
Onko nuo oikeasti maksaneet 3€? Sama kpl määrä?Näiden hinta on ollut 3€. Tikkurilan prisma tekee vähän voittoa.
Niin mä ymmärsin että on.Onko nuo oikeasti maksaneet 3€? Sama kpl määrä?
HuhhuhNiin mä ymmärsin että on.
Eikai oikeasti 50kpl paketti ole voinut vaan 3€ maksaa... Kuulostaa oudoltaNiin mä ymmärsin että on.
Olihan lehessäkin vasta juttu missä joku kansalainen sanoi maskien tulevan kalliiksi, jos niistä pitää maksaa 40 euroa per paketti.Eikai oikeasti 50kpl paketti ole voinut vaan 3€ maksaa... Kuulostaa oudolta
Näinpä. Ei pienituloisella ole varaa kustantaa maskeja, joten tämä on aivan selkeää ihmisten jaottelua tässäkin asiassa. Hyvätuloiset vs. huonotuloiset.-
Olihan lehessäkin vasta juttu missä joku kansalainen sanoi maskien tulevan kalliiksi, jos niistä pitää maksaa 40 euroa per paketti.
Niin minustakin mutta ei 40-60€ ole oikea. Tuo 3€ hinta ei ole ruokakaupoissa tai marketeissa.Eikai oikeasti 50kpl paketti ole voinut vaan 3€ maksaa... Kuulostaa oudolta
Toi kymmenvuotias estää moiset mukavuudet.Nussikaa viltillä.
Possun sydän on kypsymässä.
Koirien ruokaaPossun sydän on kypsymässä.