Rymytty mehässä taas melkein 2 h. Vattuja ja mustikoita
Muista desinfioida lettupaikan paikat hyvin.No nyt on uitu saarenmaan pohjois-etelä-ja länsipuolella.
Uusi majoituspaikka ja ainoa mitä pitää varoa on yhteiskeittiö, joka sekin on katoksessa, ulkona. Omassa mökissä on vessa, suihku jääkaappi, mikro, vedenkeitin ja perkolaattori.
Mennään ehkä paistamaan jokunen lätty neidille kunhan muut lapselliset ovat jo omissa oloissaan...
Oma pannu on matkassa. Paperin avulla voi vääntää lieden päälle. Ellei sit päädytä paistelemaan nuotiolla.Muista desinfioida lettupaikan paikat hyvin.
Hyvä. Pitää olla nykyisin tosi tarkkana ettei vaan pöpö tartu.Oma pannu on matkassa. Paperin avulla voi vääntää lieden päälle. Ellei sit päädytä paistelemaan nuotiolla.
:ROLLEYES:Olen lokki
Niin, eihän se järvi soutamalla kulu....Nautin Mintusta vain naisen muodossa
Mä haluaisin myös tollasen hameen, luin joskus esiteininä sarjakuvia mitkä pohjautui Conan elokuvaan ja siinä oli nainen jolla oli ton tyyppinen hameMun tuleva halloween asu.
Sitten olemme samiksia.Mä haluaisin myös tollasen hameen, luin joskus esiteininä sarjakuvia mitkä pohjautui Conan elokuvaan ja siinä oli nainen jolla oli ton tyyppinen hame
Sexysamikset. Voisin sit leikkiä kanssane valomiekallaniSitten olemme samiksia.
Sexysamikset. Voisin sit leikkiä kanssane housuissani olevalla lihamiekallani
Joo, tere tulemast.Sexysamikset. Voisin sit leikkiä kanssane valomiekallani
Et niin?Oletpas sinä typerä. Minä en ole mek.
Kiva asuMun tuleva halloween asu.