Kuva vielä liittyen edelliseen viestiini. Muutki saaneet näitä?
Täällä myös lähipiirissä 1x kierukan läpi ja 1x ehkäisyrenkaan läpi raskaus.. Välillä oon miettinyt pitäskö kokeilla laittaa joku tommonen vekotin jos sillä tärppäis xDSiis musta tuntuu et mun kaveripiirissä on vaan pääsääntöisesti noita suunnittelematta kerrasta raskaaksi/ tai ehkäisyn läpi, (okei tai on nyt raskaana myös yks ekasta suunnitellusti raskaaksi). Ja kyl se harmittaa et ei se meille oo nii helppoa. Raskaana olevia ja juuri lapsen saaneita kun on lähipiirissä jokunen. Vaikka onnellinen heidän puolestaan, surullinen omasta puolesta.
Mut sit toisaalta en kai saisi valittaa. Meillä on kuitenkin vasta toinen yk menossa. Moni täällö on joutunut odottamaan paljon kauemmin. Itse kuitenkin tästä riippumatta koen sellaista lapsettomuuden tunnetta. (Ja siis onhan meillä diagnoosina sosiaalinen lapsettomuus). Näkisin et jos oltaisiin heteropari, meillä olisi jo n. Vuosi yritystä takana. Siis meilläkin voisi olla jo lapsi sylissä, jos meillä olisi omasta takaa niitä siittiöitä.
Tää lapsettomuuden kokemus tuntuu hyvin kaksipiippuiselta. Et oon tekopyhä jos ajattelenkin niin. Toisaalta tuntuu, että en oo oikeutettu tunteeseen. Et jotenkin haluamattaan vähättelee niitä oikeasti kauan yrittäneitä jos väittää itsekin "kärsivänsä" lapsettomuudesta. Ei me oo yritetty kauaa, eikä me oo jouduttu kokemaan sitä kauan yrittämistä.... En yhtään halua vähätellä pitkään yrittäneiden tunteita.
Mut sit taas pohtii sitä, et saako näin naisparina kokea lapsettomuutta esimerkiksi sen takia et todella olisi mennyt hoitoihin jo vuosi sitten, jos raha ei olisi hidastanut matkaan. (Munkin työsuhde "irtisanottiin" just vuosi sitten, kun meillä oli tarkoitus et oltaisiin ajateltu hoitoja just niillä main). Oon siis vähän ristiriidassa itseni kanssa, koska koen lapsettomuutta, mut samalla ajattelen etten tavallaan oo oikeutettu siihen, koska ei oo yritetty juuri mitään. Välillä jopa ajattelen et ei me lähellekään vielä ansaita plussaa kun on aivan liikaa ihmisiä jotka on yrittänyt jo todella todella kauan. Heille soisin plussat
Toivottavasti ette ajattele et oon tekopyhä tms. näiden tunteideni kanssa. En halua yhtään vähätellä ketään kuka on jo joutunut yrittämään kauan. Tiedän et ootte joutunut varmasti pettymään enemmän ja oon pahoillani siitä. Toivon kaikille teille plussia
Nyt KP47 :/ huoh@Babyonmind Tervetuloa mukaan. Onko sulla mitkä kp:t menossa?
Itse en testaa päivääkään liian aikaisin, en halua tietää kemiallisia tai mitään muutakaan.
Nyt kun tämä oma ovis tulee näin myöhään, niin kiertokin sitten sen verran pidempi.
Mulla ei oo pregcheckiin tullut yleensä mitään näkyviin mikä dpo menossa?
Kuva vielä liittyen edelliseen viestiini. Muutki saaneet näitä?
No just! Siis näyttää juurikin mun tekemältä. Nyt aloitankin testailulakon ennenkuin kunnolla alkais oireita tai vuoto....Mulla tuli viime kesänä tämmöinen (kuvassa Ylempi märkänä testiajalla ja alempi kuivana)
Ei tosiaan tarkoittanut raskautta. Edeltävät negoja ja kaikki sen jälkeen.
Tätä aiemmin en muista saaneeni pregchekillä mitään turhaa viivaa koskaan.
Ovista en tikuttanut joten en tiedä :/Mulla ei oo pregcheckiin tullut yleensä mitään näkyviin mikä dpo menossa?
Mä sain rautainfuusion huhtikuussa ja mun peruslämpö on noussut sen jälkeen 35->36.5 eli voisin kuvitella et raudalla on vaikutusOnko teillä vaikuttanut rautalääke kehon lämpöön? Oon nyt tässä kierrossa napsinut obsidania 100mg/vrk ja aloin nyt miettimään jos nämä korkeammat ja lupaavat lämmöt johtuukin siitä