Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

vierailija
https://aijaa.com/2mkU2A

https://aijaa.com/nCm4RQ

Hei! Täällä vain sivusta seurannut ja hissunkissun ollut. Tammikuussa oli mulla tuulimuna, helmikuussa raskauduin ja se meni kesken rv 6. Nyt ollut alavatsalla tuntemuksia ja eilen tein kaksi testiä. Ekan haaleesta aamupäivän lirusta johon ei tullut mitään, malttamaton mieleni pisti testaamaan illemmalla uudelleen, noin klo 18. Seurasin testiä sen puolituntia mutta en mitään huomannut. Nukkumaan mennessä kymmen aikaan vielä menin tarkistaa ja oli tullu haamu.
Tiedän että tämä vaatii lisää testejä tai sitten ihan vain rauhassa odottelua (Joo ei onnistu) eikä roskishaamuun voi luottaa mutta toivoa se antoi.. kokemuksia ja mielipiteitä muilta, voiko tuo mitenkään edes olla plussa? Livenä siinä on selvästi punaista väriä. Mulla ei ole ikinä tullut roskishaamua, ja jos jotain sinne viittaavaa niin viiva selvästi harmaa ja väritön viivanpaikka. Ärsyttää kun ei ole kotona enempää testejä, tiedä taas milloin kerkeää ostelemaan.
Mulla tuli tollaseen roskishaamu, kun tein pelkällä vedellä. :) Eli siis ihan hanasta liritin testin päälle.

Ja jos mietitte miksi ihmeessä joku niin tekis, niin hermostuin siihen kun oon niin tyhmä etten pysty ikinä oleen kattomatta niitä testiajan jälkeen, niin piti kokeilla onko oikeesti niin että testiajan jälkeen voi tulla täysin turhia värillisiä haamuja.

En osaa sanoo kuinka nopeesti tuli, tein aamulla testit pissasta + vedestä ja kumpikin testiajalla puhdas nega, kun tulin töistä kotiin niin molemmissa haalea, mutta värillinen haamu. Ja siis kumpikaan, minä tai hana ei sit oltu raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Tuossa rfsu testissä näyttää jotenki paremmalta tuo viiva, jos se tuosta lähtis vahvistumaan..varsinki jos edellinen oli puhdas nega. Aina on toivoa!
Eilen oli myös rfsu samanlainen. Kumpikin samasta paketista. Pari päivää aiemmin oli selvästi nega. Kyllä mä näitä viivanpaikkoina pidän. Nyt jään odottamaan, jotta alkaa uusi kierto, ei vain vielä näy edes tuhrua, joka alkaa pari päivää ennen, joten saa varmaan vielä odotella.
 
Okei!
Jännä kun sitä kuiten aina ostaa nuita rfsu testejä vaikka tietää mitä ne voi olla. :D
Minä sain nyt aamulla juurikin sellaiseen jotain viivaa aikaseksi, kun aiemmat nämä eilen ja toissapäivänä olivat selviä negoja. En oikein saa kunnolla kuvaa. Rupesin miettimään ja laskemaan että voi olla että tänään onkin vasta dpo 9.
 
Hei kanssasisaret, apua tarvitaan testien tulkintaan!

Ovulaatio bongattu testeillä tällä kertaa vahingossa, tuli todella myöhäisillä kiertopäivillä. Maanantaina (dpo 11 tai 12) testattu apteekin ultralla positiivinen aamupäivällä päivän toisesta virtsasta. Illalla sama testi ja käytännössä negatiivinen.



Rohkeana seuraavana päivänä taas testien tekoon ja tuloksena haalean hennot viivat mutta punertavuutta niissä kuitenkin. Tänään aamulla (eli dpo 13-14) digi negatiivinen, samoin pregcheckin liuska negatiivinen. Mutta nyt päivällä apteekin ultraan taas värillinen haamuviiva.


Mikä tässä eniten hämmentää on se, että välissä muut testit vitivalkoisia/negatiivisia ja sitten kuitenkin toiset testit nappaa värillistä, vaikkakin haaleaa, viivaa. Ja tietenkin myös haaleus huolettaa jo tällaisilla dpo-päivillä. En usko raskautumiseen, pitkä tausta takana, ensimmäistä kertaa tällainen tilanne edessä (kymmenet ellei sadat testit takana, vitivalkoista ja viivanpaikkaa katseltu jo riittävän paljon).

Kommentteja otan avosylin vastaan!
 
Okei!
Jännä kun sitä kuiten aina ostaa nuita rfsu testejä vaikka tietää mitä ne voi olla.
Minä sain nyt aamulla juurikin sellaiseen jotain viivaa aikaseksi, kun aiemmat nämä eilen ja toissapäivänä olivat selviä negoja. En oikein saa kunnolla kuvaa. Rupesin miettimään ja laskemaan että voi olla että tänään onkin vasta dpo 9.
ennen en sen vuoksi ostanut näitä ollenkaan, mutta nyt kun oli tuo km raskaus, niin rfsu näytti yllättäin paljon selkeämmät viivat sitten kun oli oikea plussa. Pc testi joka itsellä aika luotto testi oli paljon haaleampi. mutta on nämä aika jäätäviä viivanpaikkoja, kun ne on ihan selkeästi punertavia.
 
Hei kanssasisaret, apua tarvitaan testien tulkintaan!

Ovulaatio bongattu testeillä tällä kertaa vahingossa, tuli todella myöhäisillä kiertopäivillä. Maanantaina (dpo 11 tai 12) testattu apteekin ultralla positiivinen aamupäivällä päivän toisesta virtsasta. Illalla sama testi ja käytännössä negatiivinen.



Rohkeana seuraavana päivänä taas testien tekoon ja tuloksena haalean hennot viivat mutta punertavuutta niissä kuitenkin. Tänään aamulla (eli dpo 13-14) digi negatiivinen, samoin pregcheckin liuska negatiivinen. Mutta nyt päivällä apteekin ultraan taas värillinen haamuviiva.


Mikä tässä eniten hämmentää on se, että välissä muut testit vitivalkoisia/negatiivisia ja sitten kuitenkin toiset testit nappaa värillistä, vaikkakin haaleaa, viivaa. Ja tietenkin myös haaleus huolettaa jo tällaisilla dpo-päivillä. En usko raskautumiseen, pitkä tausta takana, ensimmäistä kertaa tällainen tilanne edessä (kymmenet ellei sadat testit takana, vitivalkoista ja viivanpaikkaa katseltu jo riittävän paljon).

Kommentteja otan avosylin vastaan!
onhan nuo nyt aika selviä haamulaisia. Joskus aiemmin olen näistä lukenut ja pari vuotta itsekin samalla testillä saanut turhan viivan, mutta ei se nyt tuollainen ollut. Josko on vielä vain liian pienet dpo:t?

muoks. Todennäköisesti se oma vastaava oli tuollainen joka sulla tuossa avatussa testissä.
 
Eilen rfsu testi antoi jotain viivaa, sen näki kyllä selvästi ja tummui kun kuivui. Varmaan kuitenkin viivanpaikka kun nyt aamulla clearblue testiin ei tullut selkeää haamua edes, viivanpaikkaa siinäkin. On kyllä ollut alavatsa oireita ja nytkin sattuu, liekö sieltä menkat tulossa aikasemmin. Testailu jää tauolle pariksi päivää ainaki, jos vaikka odottelisi vuotoa alkavaksi..
 
Heips, minä tulen tänne uutena tuskailemaan. Tuleeko one stepin testeihin aina tällainen ? Dpo 8, hätähousu kun olen.
Valitettavasti ainakin toisilla taitaa tulla, minä myös mukaan lukien. :( Plussakierrossa eka onestep taisi näyttää melko samalta kuin ne aiemmin saadut vaaleanpunaiset viivanpaikat, mutta siitä ne lähti vahvistumaan. Toivottavasti sullakin viivat vahvistuu, mut suosittelen apteekin testejä tai pregcheckejä, jos/kun aikaisin testailee. :D
 
vierailija
PAS tehty perjantaina blastokysti siirto, eli dpo taitais tänään olla 12? Eilen one step raskaustestiin punertava viivanpaikka. Tänään tein ovulaatiotesti, sitten r. testin ja uuden ovistestin. Ovistesti siis vahvasti plussaa mutta raskaustesti ihan haalea. Voiko Estradot väärentää ovistulosta?
https://aijaa.com/QifOzq

Itse laskisin tuon plussaksi. <3 Raskaustesti on positiivinen, vaikka toinen viiva haalea onkin.
 
PAS tehty perjantaina blastokysti siirto, eli dpo taitais tänään olla 12? Eilen one step raskaustestiin punertava viivanpaikka. Tänään tein ovulaatiotesti, sitten r. testin ja uuden ovistestin. Ovistesti siis vahvasti plussaa mutta raskaustesti ihan haalea. Voiko Estradot väärentää ovistulosta?
https://aijaa.com/QifOzq
Pistitkö Gonapeptyliä? Se nostaa lh-piikin ja voi selittää positiivisen ovistestin. Mutta kyllä tuo raskaustestikin positiivinen on, toivottavasti viiva vahvistuu <3
 
vierailija
Oon täällä sivusta seurannut ja jonkin aikaa lueskellut teidän tarinoita. Kaipaisin nyt itse ulkopuolisen näkökulmaa asiaan, eli one stepin herkät liuskatestit. Tuleeko niihin aina selvä viivanpaikka näkyviin jonka näkee selvästi vielä kun testi on kuiva? Tilasin raskauskeijulta ja olen nyt muutamana päivänä testannut. Kuukautisiin enää 2päivää ja olen ehkä hieman liian ajoissa, mutta malttamaton kun on.. kuvissa ylin testi tehty 21.7, keskimmäinen 24.7 ja alin tänä aamuna eli 25.7... ensimmäiseen testiin en saanut selvästi näkyvää viivaa ollenkaan, mutta kahteen viimeiseen jäi vielä kuivuttaankin viivat selkeästi näkyviin.. kuvaan vaikea saada samanlaisena kun mitä livenä näkyy.. onkohan testi huono ja antaa viivanpaikkaa selkeästi aina joihinkin vai voikohan kyseessä olla haamu niin piinaavaa odottaa... olisi kiva kuulla myös muiden mielipide, että mitä näette! https://aijaa.com/0laJvJ
 
vierailija
Oon täällä sivusta seurannut ja jonkin aikaa lueskellut teidän tarinoita. Kaipaisin nyt itse ulkopuolisen näkökulmaa asiaan, eli one stepin herkät liuskatestit. Tuleeko niihin aina selvä viivanpaikka näkyviin jonka näkee selvästi vielä kun testi on kuiva? Tilasin raskauskeijulta ja olen nyt muutamana päivänä testannut. Kuukautisiin enää 2päivää ja olen ehkä hieman liian ajoissa, mutta malttamaton kun on.. kuvissa ylin testi tehty 21.7, keskimmäinen 24.7 ja alin tänä aamuna eli 25.7... ensimmäiseen testiin en saanut selvästi näkyvää viivaa ollenkaan, mutta kahteen viimeiseen jäi vielä kuivuttaankin viivat selkeästi näkyviin.. kuvaan vaikea saada samanlaisena kun mitä livenä näkyy.. onkohan testi huono ja antaa viivanpaikkaa selkeästi aina joihinkin vai voikohan kyseessä olla haamu niin piinaavaa odottaa... olisi kiva kuulla myös muiden mielipide, että mitä näette! https://aijaa.com/0laJvJ
alimmassa näkyy ihan selkeesti haalee viiva :)
 
Oon täällä sivusta seurannut ja jonkin aikaa lueskellut teidän tarinoita. Kaipaisin nyt itse ulkopuolisen näkökulmaa asiaan, eli one stepin herkät liuskatestit. Tuleeko niihin aina selvä viivanpaikka näkyviin jonka näkee selvästi vielä kun testi on kuiva? Tilasin raskauskeijulta ja olen nyt muutamana päivänä testannut. Kuukautisiin enää 2päivää ja olen ehkä hieman liian ajoissa, mutta malttamaton kun on.. kuvissa ylin testi tehty 21.7, keskimmäinen 24.7 ja alin tänä aamuna eli 25.7... ensimmäiseen testiin en saanut selvästi näkyvää viivaa ollenkaan, mutta kahteen viimeiseen jäi vielä kuivuttaankin viivat selkeästi näkyviin.. kuvaan vaikea saada samanlaisena kun mitä livenä näkyy.. onkohan testi huono ja antaa viivanpaikkaa selkeästi aina joihinkin vai voikohan kyseessä olla haamu niin piinaavaa odottaa... olisi kiva kuulla myös muiden mielipide, että mitä näette! https://aijaa.com/0laJvJ
Mä näen kans keskimmäisessä ja alimmassa viivan. Mä joskus testasin noilla, enkä kyllä saanu ko puhdasta negaa, joten... Mulla testit näytti ainakin niin ku kuuluikin :)
 
Mä näen kans keskimmäisessä ja alimmassa viivan. Mä joskus testasin noilla, enkä kyllä saanu ko puhdasta negaa, joten... Mulla testit näytti ainakin niin ku kuuluikin
Se tässä outoa onkin kun ylin on siis tehty tosi aikasessa vaiheessa ja siihen en oikeestaan saanut mitään selkeesti nähtävää, eli siis piti ihan tihrustamalla tihrustaa.. ja noi kaks alinta on tehty pari päivää sen jälkeen ja ei muuten tarvinnut edes tihrustaa, että sen toisen viivan näki :D niin ja jäi vielä kuivuttuaankin näkyviin todella selkeästi eli ei missään vaiheessa haihtunut pois. Aikaisemmissa testeissä jos on jotain viivan tapaista ollut ni on kyllä hävinnyt kun on testi kuiva. Ja nyt menkat alkoi etuajassa, mitä ei normaalisti tapahdu oikeastaan ikinä ja ”normaali” vuoto kesti 2päivää kun nyt on jo loppumassa.. outoa. Vaikka normaalisti kestää sen 6päivää...:unsure:
 

Yhteistyössä