Ei oo viä keksitty työnimee mut ois kyllä hauska joku kehitelläHAAVEILIJA24 ihanaa! Miten tässä malttaa olla varaamatta varhaisultraa näin ihanilla uutisilla. En ole aiemmista lapsista ollut vaan sinnitellyt sinne ekaan lääkäriin.
Ootte jutellut noista yöunista, niin mulla ei yleensä ole nukkumisen kanssa ongelmia, nukun ku tukki, joskin liian vähän kyllä. Pitäis mennä aiemmin nukkumaan. Mutta nyt kesällä on ollu ongelma tuo joka ikinen yö mun ja miehen väliin kapuava kuopus, joka on maailman levottomin nukkuja ja potkii ja piehtaroi ihan hulluna tai vaihtoehtoisesti liimautuu niin kiinni, että saan itse lämpöhalvauksen eikä pysty nukkumaan. Toivoisin että alkais pikkuhiljaa oppimaan että voi jatkaa unia omassa sängyssä vaikka yöllä herääkin.
Huuh huh nyt on kyllä väsymys iskenyt tähän naiseen. Ihan hurjasti väsyttää pitkin päivää.
Joko teillä on työnimi pienelle valmiina? Meillä oli esikoiselle työnimi ja kakkosta sanottiin vaan vauvaks tai pikkuveikaks, mutta tämän kanssa haluisin kyllä taas jonkun hassunhauskan työnimen !
Puolu 4+3
Kiitos kaikille vastauksista oireiden vaihteluun liittyen Tänään ollu enemmän kuvotusta, ja vähän närästystäkin, ja valkovuotoo tulee, ja rinnatkin alkanu kipeytyyn, joten on ollu toiveikkaampi olo että siellä pikkuinen edelleen kasvaa On nää piinaavia kyllä nää päivät ja viikot ennen ekaa ultraa...
4+5 täällä
Viimeksi muokattu: