No voi kikkelsoni!*jurputtaa huonomuistisuuttaan*Primetime!
Oli kylmä! Heräsin aamuyöllä viluun.iltoo perwot
tulee kylmä yö
Ihana. Eikä rinnus saa liikaa aurinkoa ja rypustu ja ala näyttämään ruotsalaisilta nobel-juhlissa
Näköjään mutta mulla oli ikkuna auki yöllä.iltoo perwot
tulee kylmä yö
Mä katsoin Netflixistä Love Storyn. Ihan jees, mut se nainen siinä ärsytti (Ali McGraw tms.). Kauheeta aatella rakkausleffan jälkeen että jes, nyt tuo mies saa uuden muijan...Juice-leffa katsottu.
Hyvät yöt!
Tarkotatko niiku...näin? (Kaarle Kustaan sisko Birgitta. Birgitta on kyl symppis.)Ihana. Eikä rinnus saa liikaa aurinkoa ja rypustu ja ala näyttämään ruotsalaisilta nobel-juhlissa
Tuossakin on liian iso kaula-aukko. Mä olen siveyden sipuli.Tää mekko on peittävämpi, mut jestas että tuo nainen on hyvännäkönen tuossa.
Tulee fibat että tuo on jonkun exä ja pelmahtaa joihinki juhliin "muistaksä Pera mut vielä vuosien takaa, hihihii..." Ja Peran vaimo tiukentaa otetta Peran käsipuolesta.
Väri on ihana.
No hmm.Tuossakin on liian iso kaula-aukko. Mä olen siveyden sipuli.
Joo, mä en halua että tissivako näkyy. Mutta mä en muutenkaan tykkää isosta kaula-aukosta.No hmm.
Ööö.
Miten tän nyt sanois.
Riippuu kenenkin kuppikoosta. Joillakin on enemmän mitä tursuta kaula-aukosta ulos.
Tää on kyl ihana, samoin se rosin edellisen sivun punainen.Nää on mun värit. Mut tää vaatii finnitöntä selkää, mun selkä yleensä on näpytön mut ylläripäiviäki on.
Oudon näköinen kuva.Miten ruskee iho tuolla Florydayn blondilla on? Onkse oikeesti ees tuossa huoneessa ja tuo mekko päällä, kun samassa asennossa löytyy muitaki mekkoja?
Mekko on kyl hauska.
kyyyyllä tuo liman irrottasTää mekko on peittävämpi, mut jestas että tuo nainen on hyvännäkönen tuossa.
Tulee fibat että tuo on jonkun exä ja pelmahtaa joihinki juhliin "muistaksä Pera mut vielä vuosien takaa, hihihii..." Ja Peran vaimo tiukentaa otetta Peran käsipuolesta.
Väri on ihana.
sullon niin isot että tulis tossa hyvin esiinTuossakin on liian iso kaula-aukko. Mä olen siveyden sipuli.
Niinpäsullon niin isot että tulis tossa hyvin esiin