En vieläAuts, laitoikko siihen jotakin rasvaa?
Juuh,niin tein. Vielä vähän kirveleeLasiin kylmää vettä ja peukku sinne ni helpottaa.
Ai kamalaMikä aamu. Joku oli hypännyt katolta ja siellä ruumis sit lojui, poliisiautojen välissä, ku käveltiin ohi. Nosturikuski oli ilmeisesti nähnyt ku se arpoi mistä hypätä ja hälyttänyt apua mut myöhäsdä saapuivat.
Sinäkin mussu.Oot ihana
Mulla oli kebabia ranskalaisilla.Kauheen terveellisiä mättöjä kaikilla...
*syö rasvaa tihkuvaa lasagnea häveten, mut kuitenki salaa kieli pitkällä*
No nyt syön lasaknen jo hyvillä mielin.Mulla oli kebabia ranskalaisilla.
HyväNo nyt syön lasaknen jo hyvillä mielin.
Nättejä mekkoja.Oon katellu mekkoja huvikseni (ole rauhassa M.e.k, siis ihan mekkomekkoja ).
Mä en tykkää nykyisestä kaapu-kaftaanimuodista vaikka onhan semmoset teltat hurjan armollisia kropalle.
Enkä tykkää mummokuosista.
Mut sen sijaan Bubbleroomissa on naisellisia mut silti raikkaita...ja tyköistuvia.
Mekot – Osta upea mekkosi online | Bubbleroom
Meiltä löydät upeat mekot! Mekkoja on joka lähtöön: juhlamekot, yo-mekot, valmistujaismekot ja bilemekot löytyvät valikoimastamme. Löydä uusi suosikkimekkosi täältä!www.bubbleroom.fi
Ihana tuokin!Tää ois ihan mun mekko.
Happy Holly Amanda wrap dress Red / Patterned - Bubbleroom
Happy Holly Amanda wrap dress HAPPY HOLLY kietaisumekko kauniisti kuvioitua, pehmeää trikoota. Mekon korostetulla vyötäröllä on nauhalla solmittava kietaisuleikkaus. <BR> - Joustavaa, pehmeää trikoota. <BR> - Lyhyet röyhelöhihat. <BR> - Edessä kietaisuleikkaus ja solmittava nauha (ei...www.bubbleroom.fi
Kuumilla keleillä lisäksi sandaalit tai espadrillokset ja vähän viileämmillä mustat polvisukat ja pitkät maiharit. (ku mitään korkokenkiähän EN käytä!)
Pitäisköhän oikin päivittää tulevan talven matkavaatevaratoa.
Happy hour!Primetime!