Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mikä aamu. Joku oli hypännyt katolta ja siellä ruumis sit lojui, poliisiautojen välissä, ku käveltiin ohi. Nosturikuski oli ilmeisesti nähnyt ku se arpoi mistä hypätä ja hälyttänyt apua mut myöhäsdä saapuivat.
Ai kamala:(

Mä taas kuunnellut täällä kun ainakin 6x on hälytysajoneuvot menneet huutaen keskustan läpi lyhyen ajan sisällä ja kaikki samaan suuntaan, eli jotain on nyt sattunut ikävää:(
 
  • Surullinen
Reactions: Kais ja Echo
Kun kerran muutkin niin minä perässä:
Tänään söin lounaaksi eilisen kasviskeiton lopun
ja myöhemmin paistoin pannulla 2 paprikaa (vihreä ja punainen), uutta sipulia, purjoa, herkkusieniä, sekä kurpitsansiemeniä....ujutin joukkoon vielä yhden kasvisfonduen antamaan makua.

Niin ja avokadon unohdin syödä, eilen se oli vielä aika raaka ja huomenna todennäköisesti jo pilalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oon katellu mekkoja huvikseni (ole rauhassa M.e.k, siis ihan mekkomekkoja :D).

Mä en tykkää nykyisestä kaapu-kaftaanimuodista vaikka onhan semmoset teltat hurjan armollisia kropalle.
Enkä tykkää mummokuosista.

Mut sen sijaan Bubbleroomissa on naisellisia mut silti raikkaita...ja tyköistuvia.

 
r0s
Tääl oli uusia pottuja omasta pussista, (siis oikeasti kasvatin ne multapussinpohjalla) ja graavilohta. Ni ja paistoin jauhelihaa huomiseen eväspöperöön ja närpin sitä siinä sivussa ainakin sataviiskyt grammaa.

Ja tälle pakastetuotteelle täydet pisteet! Kelpaa sellaisenaan tai niinko nyt tein, että heitin jauhelihaa sekaan.
 
Oon katellu mekkoja huvikseni (ole rauhassa M.e.k, siis ihan mekkomekkoja ).

Mä en tykkää nykyisestä kaapu-kaftaanimuodista vaikka onhan semmoset teltat hurjan armollisia kropalle.
Enkä tykkää mummokuosista.

Mut sen sijaan Bubbleroomissa on naisellisia mut silti raikkaita...ja tyköistuvia.

Nättejä mekkoja. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
r0s

Tää ois ihan mun mekko.


Kuumilla keleillä lisäksi sandaalit tai espadrillokset ja vähän viileämmillä mustat polvisukat ja pitkät maiharit. (ku mitään korkokenkiähän EN käytä!)

Pitäisköhän oikin päivittää tulevan talven matkavaatevaratoa.
 
Tää ois ihan mun mekko.


Kuumilla keleillä lisäksi sandaalit tai espadrillokset ja vähän viileämmillä mustat polvisukat ja pitkät maiharit. (ku mitään korkokenkiähän EN käytä!)

Pitäisköhän oikin päivittää tulevan talven matkavaatevaratoa.
Ihana tuokin!
 

Yhteistyössä