No, sovitaan että sun mieli kaipaa etelän lämpimääään.No hyi tuota sun likaisen mielikuvituksen määrää
Ja nyt mä laitan kahvin tippumaaaan.
No, sovitaan että sun mieli kaipaa etelän lämpimääään.No hyi tuota sun likaisen mielikuvituksen määrää
Tai sitten kissa veiHuh, tipu oli hävinnyt eli pääsi lentämällä pois. Mut seuraava kuukausi kökötetään sälekaihtimien kera.
Meillä ei ole enää kissaa...jouduttiin lopettamaan (laitoin yv:tä sulle joskus). Naapurin kissat ei nykyään täällä parveile.Tai sitten kissa vei
Vaihdevuodet?Voi paska, menkat alkoi yllättäen kp 17,liian aikaisin. Huomasin vaan veskissä käydessä etä pöksyt on veressä.
Joo muistan tuon mutta meinasinkin nuapurin mirriäMeillä ei ole enää kissaa...jouduttiin lopettamaan (laitoin yv:tä sulle joskus). Naapurin kissat ei nykyään täällä parveile.
No lähestymässä ovat,oli vissiin hormoniarvo 33 joka kuulema lääkärin mukaan viittaa siihen että lähestyvät. Ja toisaalta on myooma kohdussa mikä sekin voi aiheuttaa vuotohöiriöitäVaihdevuodet?
Uutta yv:tä pukkaaJoo muistan tuon mutta meinasinkin nuapurin mirriä
Miks eivät parveile, mitää sää niille oikein sanoit...teit, että tottelivat hyvä nainen??
Mistä tuon hormoniarvon voi laskea?No lähestymässä ovat,oli vissiin hormoniarvo 33 joka kuulema lääkärin mukaan viittaa siihen että lähestyvät. Ja toisaalta on myooma kohdussa mikä sekin voi aiheuttaa vuotohöiriöitä
Mulla otettiin verikokeet,lääkäri kertoi tulokset. Viitearvot kai löytyy googlesta.Mistä tuon hormoniarvon voi laskea?
Mä olin nuorena yhtä ujo. En puhunut jos mulle ei puhuttu. Kyllä se siitä kun ikää tulee. Ja kun tulee tutuksi.onko nykyajan nuoret aivan sairaan ujoja vai oonkohän mä jotenki tosi pelottava hahmo?
tapasin hiljattain sisarukseni lapsen kumppanin ja se ei sanonu usean yhdessäolotunnin aikana sanaakaan
Ukkostiko siellä?Huomenta
Täällä rytisi äsken. Tosin tuo teini kävi vessassa kakkosellakin samaan aikaan mutta ei se rytinä semmosta ollu.Ukkostiko siellä?
Noup, vettä satoi jossain vaiheessa.Ukkostiko siellä?
Me lähdettiin Tapiolasta sadetta karkuun Kalasatamaan mutta se seurasi meitä.Noup, vettä satoi jossain vaiheessa.
JaahaMe lähdettiin Tapiolasta sadetta karkuun Kalasatamaan mutta se seurasi meitä.
Oli kunnon rytinät!
Auuu kirvelee,äh poltin peukalon uuniin
[/QUOTE
*puhaltaa*Auuuu kirvelee,äh poltin peukalon uuniin
*
Auts, laitoikko siihen jotakin rasvaa?Auuuu kirvelee,äh poltin peukalon uuniin