Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Moro murut
Laiska päivä ollu tänään. No tein mä lounaalle pottusalaatin,söin eilisiä tähteitä. Pari kasviskaalikäärylettä,paistettuja kasviksia ja salaattia.
Kohta paistan silakkafileitä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
r0s
Onks siellä vaikeita kysymyksiä?

Riippuu tosi paljon. Joskus on jo kolmantena joku teeveekoomikkojuttu ja ku mä en katso töllöä ni putoan. -Siis ellei oo pelastusrengasta. Yhdenteentosita kysymykseen olen päässyt juhnannuksen jälkeen vastaaman vain kerran ja sekin meni vitulleen.

Sentin oon silti jo ansainnut! Lahjoitan suuret voittoni vuoden lopussa kodittomille jollekin tai mitä ikinä sopivaa tuettavaa sieltä löytyykään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
onko nykyajan nuoret aivan sairaan ujoja vai oonkohän mä jotenki tosi pelottava hahmo?

tapasin hiljattain sisarukseni lapsen kumppanin ja se ei sanonu usean yhdessäolotunnin aikana sanaakaan
Yksilöllistä kai tuokin. Mä oon itse ollut etenkin nuorempana hiljainen. Ja edelleen mulla on ajoittain selkeitä kausia ettei vaan kiinnosta eikä "pysty" puhua diipadaapaa. Silloin yleensä hakeudun myös kauemmaksi ihmisistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Huomenta

On ihanaa kun aurinkokin paistaa ja jälkeen sadesään, saa mielen lämpimään!*Hoilottaa kurkku suorana*
Nyt, nyt, nyt mun oikoluku jumittu yhteen kohtaan eikä pääse yli.

A) sun mieli lämpiÄÄ?
B) sun mieli ja ajatus suuntautuu johonkin lämpimään...minne? Kainalokuoppaan? Naapurin sen 2-metrisen miehen hikisiin shortseihin?

:) :unsure:
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä