Mitä kasviksia laitoit ?Kasviseittoa, ilman perunaa ja lisäsin joukkoon kurpitsan siemeniä....nam.
Purjoa (runsaasti), uutta sipulia, porkkanoita...lisäksi kasvisfonduen ja ai niin niitä kurpitsan siemeniä.Mitä kasviksia laitoit ?
Nam,hyvää keittoaPurjoa (runsaasti), uutta sipulia, porkkanoita...lisäksi kasvisfonduen ja ai niin niitä kurpitsan siemeniä.
Hirveesti alkoi tekemään mieli jotain laihaa keittoa!
Liemi maistuu yllättävän paljon samalta kuin misokeitossa, tässä ei tosin ollut tofuaNam,hyvää keittoa
Eiiiiih, unohin kun hölötin puhelimessa!Primetime!
Eiiiiih, unohin kun hölötin puhelimessa!
Onks siellä vaikeita kysymyksiä?Onneksi siihen ei oo kiirettä ottaa osaa.
Mä putosin kahdeksannessa kysymyksessä. Hemmetin Martinigue.
Onks siellä vaikeita kysymyksiä?
Yksilöllistä kai tuokin. Mä oon itse ollut etenkin nuorempana hiljainen. Ja edelleen mulla on ajoittain selkeitä kausia ettei vaan kiinnosta eikä "pysty" puhua diipadaapaa. Silloin yleensä hakeudun myös kauemmaksi ihmisistä.onko nykyajan nuoret aivan sairaan ujoja vai oonkohän mä jotenki tosi pelottava hahmo?
tapasin hiljattain sisarukseni lapsen kumppanin ja se ei sanonu usean yhdessäolotunnin aikana sanaakaan
minä ainaski koetin 20...25 iässä ollessani sanoa 50...70 porukoille edes jotakiYksilöllistä kai tuokin. Mä oon itse ollut etenkin nuorempana hiljainen. Ja edelleen mulla on ajoittain selkeitä kausia ettei vaan kiinnosta eikä "pysty" puhua diipadaapaa. Silloin yleensä hakeudun myös kauemmaksi ihmisistä.
Nyt, nyt, nyt mun oikoluku jumittu yhteen kohtaan eikä pääse yli.Huomenta
On ihanaa kun aurinkokin paistaa ja jälkeen sadesään, saa mielen lämpimään!*Hoilottaa kurkku suorana*
No hyi tuota sun likaisen mielikuvituksen määrääA) sun mieli lämpiÄÄ?
B) sun mieli ja ajatus suuntautuu johonkin lämpimään...minne? Kainalokuoppaan? Naapurin sen 2-metrisen miehen hikisiin shortseihin?
painaako ne edes grammaa?Huomenta. Kärpänen pörräs klo 6-8, nukahdin sit ja heräsin vasta äsken.
Miten voi joku pieni otus joka ei paina kuin ehkä gramman, saada niin paljon häiriötä aikaan?
No ei varmaan. Mä laskin että mä painan öööö laihdutuskuurin asteesta ja onnistumisesta riippuen ainakin 70000-80000 kertaa enemmän.painaako ne edes grammaa?