Mulla on saunassa aina omat tuotteet. Suihkugeeli, shampoo ja naaman pesuaine. Kun lapsi asui mun kanssa niin hänellä oli omat tuotteet.
Meillä itsetehtyä saippuaa Ja palashampoita.
Tää on nyt sensortin kulttuurien yhteentörmäys että voivoi
Mulla on saunassa aina omat tuotteet. Suihkugeeli, shampoo ja naaman pesuaine. Kun lapsi asui mun kanssa niin hänellä oli omat tuotteet.
JooMeillä itsetehtyä saippuaa Ja palashampoita.
Tää on nyt sensortin kulttuurien yhteentörmäys että voivoi
Jos hän ottais nyt alkuun mukaan saippuatkin? Eikös sieltä aika pian pääse lomille niin tietää sitten kannattaako roudailla uudestaanNii. Henkilökohtainen puhtaus. Eli hammasharja, deodorantti jne. Mutta -ainakin meillä- käytetään saunassa samaa suihkusaippuaa ja shampootakin ne joilla on hiukset päässä.
Onko saippua henkilökohtainen puhtausväline? Entä käsisaippua?
Jos hän ottais nyt alkuun mukaan saippuatkin? Eikös sieltä aika pian pääse lomille niin tietää sitten kannattaako roudailla uudestaan
Ollaan ostettu. Ihan hyvää, toki ihan älyttömän makeaa.Joko olette ostaneet lidlin popparijäätelön? Mitäs tykkäsitte?
Mun mielestä maistui pikkusen liikaa popcornille, rapeus siellä täällä oli kyllä ihan ok...
Joo oli ja tosiaan sivumakuna liian paljon maistui läpi popcorni.Ollaan ostettu. Ihan hyvää, toki ihan älyttömän makeaa.
En edes tiennyt siitä.Joko olette ostaneet lidlin popparijäätelön? Mitäs tykkäsitte?
Mun mielestä maistui pikkusen liikaa popcornille, rapeus siellä täällä oli kyllä ihan ok...
Televisiosta tuli tässä yks pvä mainos ja aattelin testata.En edes tiennyt siitä.
Mä en välitä mainoksista. Teen silloin jotakin muuta.Televisiosta tuli tässä yks pvä mainos ja aattelin testata.
no mitäpä se haittaa jos sen ottaa varmuudeksi mukaan?Mis kaik taas ovat?
Mun pikkumies lähtee intiin eikä kukaan vastaa pitääkö sinne ottaa saippua matkaan.
no mitäpä se haittaa jos sen ottaa varmuudeksi mukaan?
Totta juu sekin. Voihan se olla että siellä on pesupaikan seinässä saippua-automaatti kun eikö uimahallissa/kylpylässä ole sellainen, ainakin joskus oli.No ei haittaakaan. Pakattu on.
Kunhan mietin, miten hullua on, jos noinkin isossa laitoksessa jokaisella on oma suihkusaippua.
Ja siitä jatkokysymys. Entä käsisaippua? Käsipyyhe?
Totta juu sekin. Voihan se olla että siellä on pesupaikan seinässä saippua-automaatti kun eikö uimahallissa/kylpylässä ole sellainen, ainakin joskus oli.
Burger kingin whopper hampurilainen syöty. nam. *röyh*
Kipitä hakemaan *Yllyttää*Voi hitto. Lapsonen mainitsi, että BurgerKingin halloum-ranskalaiset ovat hyviä ja nyt mua himottaa ne aina kun joku mainitsee kyseisen ravintelin.
Kipitä hakemaan *Yllyttää*
Ostan heti kun sattuu olemaan hollilla ku on ruoka-aika. Autoa en moisen vuoksi käynnistä.
Mä söin tänään whopper aterian.Burger kingin whopper hampurilainen syöty. nam. *röyh*
Mä yritin sitä sivua tutkailla, mitä neuvoit sillon, mutta kone herjas ettei sinne päästetä koska siellä on jotain vanhentunutta turva juttua ja sieltä voi tulla virusta jne jne omalle koneelle...Tyhmä Primetime ku putosin kysymyksessä kolme eikä ollut pelastusrengasta.
*mur*