Iltaa *hik*Iltaa vaan tännekin
Iltaa *hik*Iltaa vaan tännekin
Oi. lollokka kännissä pus pusIltaa *hik*
Toivottavasti meillä on jo sadan vuoden päästä uuni, joka kipittää itsekseen kauppaan hakeen päivän safkat, paistaa ja tarjoilee ne kylmän oluen kanssaNo niin just! Tähän pitäisi saada joku eu-standardi, mitä ei saa muuttaa miljoonaan vuoteen ainakaan.
Meillä on uunin nupikat molemmat vasemmalla ja liesien kaikki oikealla. Ei tollee kun tuossa kuvassa on kolme vasemmalla ja kolme oikealla.
olipas typerä juttuToivottavasti meillä on jo sadan vuoden päästä uuni, joka kipittää itsekseen kauppaan hakeen päivän safkat, paistaa ja tarjoilee ne kylmän oluen kanssa
Kuinka niin typerä? Ehkä sinä nautit ruoanlaitosta, mutta kaikki eivät siitä nauti.olipas typerä juttu
Nuu nuu, iso ikävä tulee häntä ja koiraansaaaa....*itkeeeee*Hyvä että sun ystäväsi tuli sentään järkiinsä
oli juu, varmaan siksi kun sinäkin oletKuinka niin rä? Ehkä sinä nautit ruoanlaitosta, mutta kaikki eivät siitä nauti.
Eli jos muut ei ole samaa mieltä, he on ihan typeryksiä. Mielellämme! Olemme typeryksiä valmiissa ruokapöysässäoli juu, varmaan siksi kun sinäkin olet
Eli jos muut ei ole samaa mieltä, he on ihan typeryksiä. Mielellämme! Olemme typeryksiä valmiissa ruokapöysässä
PusOi. lollokka kännissä pus pus
ihana pusi pusi
En tajuu nyt yhtään, joten on parempi mennä nukkumaan. Hyv yötä!oli juu, varmaan siksi kun sinäkin olet
Kuulostaa hyvältä! Mäkin oon mökkilähtötunnelmissa. Enää kuus tuntii ja WRUM!Hetken luulin olevani väärässä ketjussa mutta enpäs ollutkaan.
Iltaa kaikille! Kuppi kahvia, kohta saunaan ja laitoinpas siiderinkin jääkaappiin päivällä
Kieltämättä itselläkin kevät on näin jälkeen päin ajatellen ollut aika rankka, liekö siitä johtuu että tänä kesälomana toistaiseksi olen jopa osannut rentoutua ja irrottautua töistäKuulostaa hyvältä! Mäkin oon mökkilähtötunnelmissa. Enää kuus tuntii ja WRUM!
Ollut jotenkin henkisesti raskas kevät, ja tänään heräsin jo kuudelta aamulla laittaan loput asiat!
Hmm. Hyvä pistää ihmiset karanteeniin, oppivat rentoutumaan!Kieltämättä itselläkin kevät on näin jälkeen päin ajatellen ollut aika rankka, liekö siitä johtuu että tänä kesälomana toistaiseksi olen jopa osannut rentoutua ja irrottautua töistä
Yleensä lasken päiviä milloin "saan" mennä lomilta takaisin töihin
Hyvää mökkireissua sulle, aja varovasti!
Nyt vasta tajusin kellon, että kuuden tunnin päästä lähdet? Siis yölläkö vai kirjotteletko ulkomailta
Etkö ymmärtänyt kysymystä??Hmm. Hyvä pistää ihmiset karanteeniin, oppivat rentoutumaan!
Kiitos, ja sekä että!
Nyt on iltaPäivää...