Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No niin just! Tähän pitäisi saada joku eu-standardi, mitä ei saa muuttaa miljoonaan vuoteen ainakaan.
Meillä on uunin nupikat molemmat vasemmalla ja liesien kaikki oikealla. Ei tollee kun tuossa kuvassa on kolme vasemmalla ja kolme oikealla.
Toivottavasti meillä on jo sadan vuoden päästä uuni, joka kipittää itsekseen kauppaan hakeen päivän safkat, paistaa ja tarjoilee ne kylmän oluen kanssa:)
 
vierailija
HEIHALLOO

Olipa kaukaa haettu ra*ismisyyte faktaa kirjoittavalle poliitikolle

—-Sebastian Tynkkynen oli julkaissut Facebookissa kuvan, johon oli listannut vuoden 2015 siirtolaiskriisiä seuranneiden te.rr.ori-is.kujen tekijät, tekopaikat ja tekijöiden uskonnon. Oikeus tulkitsi päivityksen motiivin ra.sisti seksi, sillä Tynkkynen

ei ollut sisällyttänyt kuvapäivitykseensä “miesten taustoja, kuten esimerkiksi koulutusta, varallisuutta, mahdollista syrjäytymistä tai henkistä terveyttä”.—-

Kertokaa missä muka kukaan KOSKAAN liittää kyseisiä selvityksiä kuviinsa. Ei edes vastuullinen media!!!
 
vierailija
Hetken luulin olevani väärässä ketjussa mutta enpäs ollutkaan.

Iltaa kaikille! Kuppi kahvia, kohta saunaan ja laitoinpas siiderinkin jääkaappiin päivällä
Kuulostaa hyvältä! Mäkin oon mökkilähtötunnelmissa. Enää kuus tuntii ja WRUM! :D
Ollut jotenkin henkisesti raskas kevät, ja tänään heräsin jo kuudelta aamulla laittaan loput asiat!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Kuulostaa hyvältä! Mäkin oon mökkilähtötunnelmissa. Enää kuus tuntii ja WRUM!
Ollut jotenkin henkisesti raskas kevät, ja tänään heräsin jo kuudelta aamulla laittaan loput asiat!
Kieltämättä itselläkin kevät on näin jälkeen päin ajatellen ollut aika rankka, liekö siitä johtuu että tänä kesälomana toistaiseksi olen jopa osannut rentoutua ja irrottautua töistä:)
Yleensä lasken päiviä milloin "saan" mennä lomilta takaisin töihin:ROFLMAO:

Hyvää mökkireissua sulle, aja varovasti!:D

Nyt vasta tajusin kellon, että kuuden tunnin päästä lähdet? Siis yölläkö vai kirjotteletko ulkomailta:)
 
vierailija
Kieltämättä itselläkin kevät on näin jälkeen päin ajatellen ollut aika rankka, liekö siitä johtuu että tänä kesälomana toistaiseksi olen jopa osannut rentoutua ja irrottautua töistä
Yleensä lasken päiviä milloin "saan" mennä lomilta takaisin töihin

Hyvää mökkireissua sulle, aja varovasti!

Nyt vasta tajusin kellon, että kuuden tunnin päästä lähdet? Siis yölläkö vai kirjotteletko ulkomailta
Hmm. Hyvä pistää ihmiset karanteeniin, oppivat rentoutumaan! :D
Kiitos, ja sekä että!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
Ohhohhoijaa.

Onneksi työviikko on takanapäin! Ei ois jaksanut yhtään enää.

Mulla on ehkä maailman kiltein ja kärsivällisin työnantaja. Yks heppu on tuhdannut nyt kaksi viikkoa samaa puuhaa, mitä kaksi päivää sitten aloittanut parivaljakko tekee myös. Ja arvatkaapa vaan, kumpi ala on edistynyt enemmän! Heppu veti vielä kovaäänisesti herneen nenuunsa kun työnjohtaja ilmoitti että viikonlopulla tehdään sit urakalla tai ei lainkaan.

Joskus sitä toivoo, ettei maanantaina enää näkyisi tiettyjä kasvoja työmaalla...

(mitään osuutta asiaan ei ttietenkään ole sillä, ettei se osu koskaan bajamajan rinkulan sisälle)
 

Yhteistyössä