Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
pitäs kelvata nirsoimmallekki ituhipille
No voi kakka. Julistauduin eilen ituhipiksi.. Tämä on vaikea. :/
Onko vesi käsitelty/kerätty varmasti eettisin ohjeistuksin ja eettiseltä toimijalta? Mitä aineita on käytetty veden puhdistuksessa?
Jos on käyetty pullovettä, mikä on viimeinen päivämäärä ja onko pullossa käytetty kierrätysmuovia?

Itseasiassa kun tätä pohdin, niin ei vesikään ole aivan ongelmaton asia. Ehkä minusta tulisi loistava ituhippi pienellä koulutuksella... :D
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Palstapesu
vierailija
Ja kun tuossa ei ole mitään logiikkaa, että ulommaiset näyttää taakse! Se ei ole millään muotoa perusteltua Ollaan joo asuttu tässä kohta vuosi ja joka kerran täytyy kumartua katsomaan ne värit. Kun kerran laittaa väsyneempänä, niin katastrofin ainekset on valmiit!!! Niin, ja seon sellainen pöytään upotettu malli ja pöydän kulma vielä peittää ne nupit kaikilta yli 120-senttisiltä
Ei kai näissä ole mitään logiikkaa.
Tässä uudessa näyttää olevan taas eri tavalla. :(
 
Olis ollut niin mukava, jos Mekko olis tullut auttamaan minua tuossa Vajan korjauksessa. Nyt pitää itse hikoilla plus 30 asteen lämmössä. Lupasin jopa kupin koffeeta pullapalan kanssa päivän päätteksi. Mutta ei kelvannut!
Mahtaakohan hän olla jotain mansikanpoimija sukua? Niilehän ei kelpaa mikään kunniallinen työ.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Olis ollut niin mukava, jos Mekko olis tullut auttamaan minua tuossa Vajan korjauksessa. Nyt pitää itse hikoilla plus 30 asteen lämmössä. Lupasin jopa kupin koffeeta pullapalan kanssa päivän päätteksi. Mutta ei kelvannut!
Mahtaakohan hän olla jotain mansikanpoimija sukua? Niilehän ei kelpaa mikään kunniallinen työ.
 
  • Haha
Reactions: Kais
vierailija
Ei kai näissä ole mitään logiikkaa.
Tässä uudessa näyttää olevan taas eri tavalla.
Just noin päin ne pitäisikin olla! Oikeanpuolimmainen ja etuoikea levy. Onkohan olleet eri standardit täällä ja jossain Kiinassa ja jossain kohtaa käynyt joku hupsis. Kun en muista, et 90-luvulla olis ikinä olleet napit eri järjestyksessä.. vaikka en nyt ihan satavarma ole.
 
vierailija
Just noin päin ne pitäisikin olla! Oikeanpuolimmainen ja etuoikea levy. Onkohan olleet eri standardit täällä ja jossain Kiinassa ja jossain kohtaa käynyt joku hupsis. Kun en muista, et 90-luvulla olis ikinä olleet napit eri järjestyksessä.. vaikka en nyt ihan satavarma ole.
Mut tossa linkin liedessä noi uunin nupikat on oudosti: toinen vasemmalla ja toinen oikealla.
Ei noin. Aina menis joku levy päälle kun yrittäis saada uunia päälle.
 
vierailija
Meillä on noin. Se on ollut mielestäni ihan ok. Mut ymmärrän kyllä, nekihän on joskus vierekkäin! Voi sus. Eikö kukaan byrorkaatti-palotarkastaja ole muka huomannut!!
No niin just! Tähän pitäisi saada joku eu-standardi, mitä ei saa muuttaa miljoonaan vuoteen ainakaan.
Meillä on uunin nupikat molemmat vasemmalla ja liesien kaikki oikealla. Ei tollee kun tuossa kuvassa on kolme vasemmalla ja kolme oikealla.
 
Olis ollut niin mukava, jos Mekko olis tullut auttamaan minua tuossa Vajan korjauksessa. Nyt pitää itse hikoilla plus 30 asteen lämmössä. Lupasin jopa kupin koffeeta pullapalan kanssa päivän päätteksi. Mutta ei kelvannut!
Mahtaakohan hän olla jotain mansikanpoimija sukua? Niilehän ei kelpaa mikään kunniallinen työ.
En oo mansikanpoimija.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis

Yhteistyössä