Mä en ole varma mutta tais jyristä silloin kun imuroin kämppää. Vettä tuli reippaasti ja vieläkin sataa.Täällä jytisi ja tuli kunnolla vettä. Onneksi asensin automaattisen pilssipumpun
Virossa?Täällä jytisi ja tuli kunnolla vettä. Onneksi asensin automaattisen pilssipumpun
Turuus. Tänään aamulla tultiin Suomeen.Virossa?
Mihkähän suuntaan se on menossa Suomessa, toivottavasti ei tänne....ilma on kyllä sen verran kosteena, että voi ollakin tulossa tänne.
Neljättä kautta odotellaan täälläkinhttps://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f9eee42f-b4ae-44aa-bc3e-8a895b515b21
The Handjob’s Tale – Orjattaresi jatkuu neljännen tuotantokauden jaksoin vuonna 2021.
Kiitos tiedosta.Pidän heinäkuun lomaa tästä kökköpalstasta eli ei tarvi olla huolissaan mihin olen kadonnut, tiedoksi vaan
Hyvää mökkilomaa! Varokaa mökkihöperyyttäMökillä ollaan, ihan kiva pikku vuokramöksä sysmässä. Tänään on ollut aivan loistava ilma mutta huomenna kai pitäis sitten sataa koko päivän.... ehkä ukkostaakkin. Kotipuolessa pitäisi myös sataa koko viikko
Muksuille tais iskee jo, sen verran levoton meininkiHyvää mökkilomaa! Varokaa mökkihöperyyttä
Se kuuluu mökkeilyyn. On kait kyypakkaus messissä?Muksuille tais iskee jo, sen verran levoton meininki
Meillä on aina reissussa ensiapulaukku ja siellä kyypakkaus, vaikka täälläkään ei mun tietääkseni ole kyitä... campingalueella ollaan.Se kuuluu mökkeilyyn. On kait kyypakkaus messissä?
kiitosErinomaista rannetyötä
Miten niin lirkuttelu?Lirkuttelu kielletty :/
Vuokramökit ovat ihan parhaita ku sit ei tarvitse mittiä pitäiskö kattoa korjata tai lauteita tuunata.Mökillä ollaan, ihan kiva pikku vuokramöksä sysmässä. Tänään on ollut aivan loistava ilma mutta huomenna kai pitäis sitten sataa koko päivän.... ehkä ukkostaakkin. Kotipuolessa pitäisi myös sataa koko viikko
Miten niin lirkuttelu?
vuokramökeiltä tuleee satiaisia.Vuokramökit ovat ihan parhaita ku sit ei tarvitse mittiä pitäiskö kattoa korjata tai lauteita tuunata.
Nauttikaa!
Jep. Ja paikkakunnan voi kattoa fiiliksen mukaan, jaksaako lähteä kauas vai jääkö lähelle, mitä muita huvituksia löytyy matkan varrelta jne.Vuokramökit ovat ihan parhaita ku sit ei tarvitse mittiä pitäiskö kattoa korjata tai lauteita tuunata.
Nauttikaa!