Taitaa olla kesäkiireitä kun ei tänne ehdi.Minne lispetti on hävinnyt?
Taitaa olla kesäkiireitä kun ei tänne ehdi.Minne lispetti on hävinnyt?
seksihelle vei/sai lispetin ;(Taitaa olla kesäkiireitä kun ei tänne ehdi.
Ekko=paa-la vol 2Toteutin pientä pau la -taipumustani eli kitkin kukkapenkkejä yöllä. Leuto tuuli, joku lintu lauloi haikeasti puussa.
Yön aforismi:
Varaudu puutarhahommiin ja elämään asianmukaisin varustein. Paljain käsin nokkospuskan kiskominen vahingossa muistuttaa sua tästä jälkeenkinpäin.
ja mä siivoilin keittiöntasoja kun en saa nukuttua tässä saunan pukuhuonemaisessa hiostavassa lämpötilassa...Toteutin pientä pau la -taipumustani eli kitkin kukkapenkkejä yöllä. Leuto tuuli, joku lintu lauloi haikeasti puussa.
Yön aforismi:
Varaudu puutarhahommiin ja elämään asianmukaisin varustein. Paljain käsin nokkospuskan kiskominen vahingossa muistuttaa sua tästä jälkeenkinpäin.
Antoiko poskihoidon?Oli muuten mukava kassatyttö rismassa tänään. Tai ei ny enää mikään tyttönen, mutta pirteä ja avulias
eihän sole ko panna sihteeriäMites nussimisen laita jos panetus iskee töissä!?
Mitä jos naista panettaa töissä?eihän sole ko panna sihteeriä
problem solved
no antaa miespuoiliselle sihteerille tai vaikka pomolle jos ei muita satu näköpiiriinMitä jos naista panettaa töissä?
Panee pomoa?Mitä jos naista panettaa töissä?
Mun pomo oli nainen.Panee pomoa?
kai siellä joku mies oli?Mun pomo oli nainen.
Eikö sun kämppä viilene yöllä? Täällä on viileämpää 04-10.Huomenta
Nyt näyttäis tulevan eilistä viileämpi päivä, vaikka ei sitä täällä sisällä huomaa.
Tuntuu että kaikki aikaisempien päivien kuumuus on pakkautunut sisätiloihin ja pienikin ponnistelu saa hien virtaamaan.
Oli juu. Tuskin ns. paremman työntekijä sekaantuu duunariin.kai siellä joku mies oli?
Meillä on vain rumia äijiä hommissa, joten panetus harvemmin iskee töissä. Kauniiden tuote-esittelijä naisten kanssa onkin sit hankalempi keskittyä itse aiheeseenMites nussimisen laita jos panetus iskee töissä!?
ei naiminen kato työtehtävään, se on paljo enempi ulkonäkökysymysOli juu. Tuskin ns. paremman työntekijä sekaantuu duunariin.
Panee miespuolista pomoa?Mun pomo oli nainen.
Normaalisti kyllä, mutta nyt on ollut monta päivää jo sellanen seisahtunut ilma, ikkunoistakin puskee helposti lämmintä ilmaa...tai on puskenut.Eikö sun kämppä viilene yöllä? Täällä on viileämpää 04-10.
Leikkimään vai pisille?No, joka tapauksessa niin mie menin vessaan.
Oijoi, mä avaan ikkunat illalla kun aurinko ei paista enää. Aamulla laitan kiinni.Normaalisti kyllä, mutta nyt on ollut monta päivää jo sellanen seisahtunut ilma, ikkunoistakin puskee helposti lämmintä ilmaa...tai on puskenut.
LeikkimäänLeikkimään vai pisille?