Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Suihkussa käynti kieltämättä virkistää....iho tuoksahtaa hiuksien kanssa kilpaa kookokselle ja vaikka tiedänkin, että kohta on taas ihan valmis menemään takas suihkun alle niin ainakin nyt tuntuu paremmalta.

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Tuli tuosta rättiksen juomisesta mieleen, että kuis paljon te muut juotte vettä tällasina päivinä?
Mulla mennyt tänään 3L ja edelleen janottaa.
Suolaa olen laittanut ruokaan vähän enemmän, joku ketokarppaaja neuvoi tekemään niin....mutta en nyt övereitä vetänyt

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Tuli tuosta rättiksen juomisesta mieleen, että kuis paljon te muut juotte vettä tällasina päivinä?
Suolaa olen laittanut ruokaan vähän enemmän, joku ketokarppaaja neuvoi tekemään niin....mutta en nyt övereitä vetänyt
En ole laskenut mutta olen juonut riittävästi.

vierailija1234567890
Varmaan vaan 0,5l-1l vettä. 4dl kahvia, 0,33 jaffa ja yksi energiajuoma. Olen todella huono juomaan vettä, pitäsi jotenkin saada juotua. eilen join kyllä enemmän mutta tänään on juominen taas vähän jäänyt....

• Tykkää
Reactions: Elena777
3-4l.
Katsotaanko tänään joku elokuva?

• Rakkaus
vierailija1234567890
Mä saatan joskus kanssa unohtaa juoda tarpeeksi....muistuu vasta ennen nukkumaanmenoa, että olis vielä pitänyt juoda enemmän...
Pitäsi täyttää joku iso pullo pöydälle valmiiksi niin jos sitten muistaisi.. Ei kyllä pidä juoda liikaakaan kerralla koska sitten se ei imeydy vaan tulee läpi heti ja aiheuttaa näin lisää nestehukkaa.

• Tykkää
Juon ku janottaa, syön ku nälättää ja nussin ku panettaa :)

Pitäsi täyttää joku iso pullo pöydälle valmiiksi niin jos sitten muistaisi.. Ei kyllä pidä juoda liikaakaan kerralla koska sitten se ei imeydy vaan tulee läpi heti ja aiheuttaa näin lisää nestehukkaa.
Mulla on jääkaapissa 2 lasista vesipulloa valmiina aina + sen lisäks juon raanasta lasiin kaadettuna..ja usein vielä kivennäisvettä...
Osta niitä novellen sitruunanmakuisia 0,33 pulloja, 24 kpl on usein tarjouksessa alle 10 reilusti...niistä saa kanssa hyvin nestevajeen täyteen.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Kävi melkein läheltäpiti tilanne tänään kun tultiin mökiltä pois.. asfalttitie, nopeusrajoitus 80km/h, mutka ja alamäki ja mutkan takana alamäessä oli joku vanhempi mummeli kumartuneena poiminaan kukkia pientareelta, pyllisti tiellepäin, kumartuessaan nosti/suoristi vielä toista jalkaansa taaksepäin... piti tehdä nopea väistö, muuten olisi voinut kopsahtaa... onneksi ei tullut ketään vastaan että ei rysähtänyt mihinkään. huhhuh..

Kävi melkein läheltäpiti tilanne tänään kun tultiin mökiltä pois.. asfalttitie, nopeusrajoitus 80km/h, mutka ja alamäki ja mutkan takana alamäessä oli joku vanhempi mummeli kumartuneena poiminaan kukkia pientareelta, pyllisti tiellepäin, kumartuessaan nosti/suoristi vielä toista jalkaansa taaksepäin... piti tehdä nopea väistö, muuten olisi voinut kopsahtaa... onneksi ei tullut ketään vastaan että ei rysähtänyt mihinkään. huhhuh..
Mä ajelin täs yhden kaupungin laitamilla ja meinasin ajaa yhden uimasta tulleen äijän päälle. Toikkaroi pyyhkeensä kanssa puoli metriä reunaviivasta ajoradalle päin.

Yhteistyössä