vierailija
Niinhän minä teenkin, nimimekkini on vierailija.kirjoittele rohkeesti vaan nimimerkin takaa.
Niinhän minä teenkin, nimimekkini on vierailija.kirjoittele rohkeesti vaan nimimerkin takaa.
Joe et juo niin kenen oluet kaapissasi on? tyttöystävänkö?Olutta ois muttei tado toimia vaikka olen kova kaatamaan.
En ole laskenut mutta olen juonut riittävästi.Tuli tuosta rättiksen juomisesta mieleen, että kuis paljon te muut juotte vettä tällasina päivinä?
Mulla mennyt tänään 3L ja edelleen janottaa.
Suolaa olen laittanut ruokaan vähän enemmän, joku ketokarppaaja neuvoi tekemään niin....mutta en nyt övereitä vetänyt
Varmaan vaan 0,5l-1l vettä. 4dl kahvia, 0,33 jaffa ja yksi energiajuoma. Olen todella huono juomaan vettä, pitäsi jotenkin saada juotua. eilen join kyllä enemmän mutta tänään on juominen taas vähän jäänyt....Tuli tuosta rättiksen juomisesta mieleen, että kuis paljon te muut juotte vettä tällasina päivinä?
Suolaa olen laittanut ruokaan vähän enemmän, joku ketokarppaaja neuvoi tekemään niin....mutta en nyt övereitä vetänyt
Mä saatan joskus kanssa unohtaa juoda tarpeeksi....muistuu vasta ennen nukkumaanmenoa, että olis vielä pitänyt juoda enemmän...Varmaan vaan 0,5l-1l vettä. 4dl kahvia, 0,33 jaffa ja yksi energiajuoma. Olen todella huono juomaan vettä, pitäsi jotenkin saada juotua. eilen join kyllä enemmän mutta tänään on juominen taas vähän jäänyt....
Tuli tuosta rättiksen juomisesta mieleen, että kuis paljon te muut juotte vettä tällasina päivinä?
Tuli tuosta rättiksen juomisesta mieleen, että kuis paljon te muut juotte vettä tällasina päivinä?
Pitäsi täyttää joku iso pullo pöydälle valmiiksi niin jos sitten muistaisi.. Ei kyllä pidä juoda liikaakaan kerralla koska sitten se ei imeydy vaan tulee läpi heti ja aiheuttaa näin lisää nestehukkaa.Mä saatan joskus kanssa unohtaa juoda tarpeeksi....muistuu vasta ennen nukkumaanmenoa, että olis vielä pitänyt juoda enemmän...
Me alotettiin jo, yhdeksäs portti katselussa, hyvä kesäillan leffa3-4l.
Katsotaanko tänään joku elokuva?
Mulla on likipitäen sama määrä, jaffan tilalle vichy ja energiajuoman tilalle vaan lisää kahvia(löytyy kupista nytkin)Varmaan vaan 0,5l-1l vettä. 4dl kahvia, 0,33 jaffa ja yksi energiajuoma. Olen todella huono juomaan vettä, pitäsi jotenkin saada juotua. eilen join kyllä enemmän mutta tänään on juominen taas vähän jäänyt....
Sopii mulle, mutta kysy muitakin mukaan ja heijjän mielipiteitä?3-4l.
Katsotaanko tänään joku elokuva?
Juon ku janottaa, syön ku nälättää ja nussin ku panettaaTuli tuosta rättiksen juomisesta mieleen, että kuis paljon te muut juotte vettä tällasina päivinä?
Mulla on jääkaapissa 2 lasista vesipulloa valmiina aina + sen lisäks juon raanasta lasiin kaadettuna..ja usein vielä kivennäisvettä...Pitäsi täyttää joku iso pullo pöydälle valmiiksi niin jos sitten muistaisi.. Ei kyllä pidä juoda liikaakaan kerralla koska sitten se ei imeydy vaan tulee läpi heti ja aiheuttaa näin lisää nestehukkaa.
Älä taas tiputa luuria pynttyynPissattaa, käyn pissalla, palaan 22:45
Mä ajelin täs yhden kaupungin laitamilla ja meinasin ajaa yhden uimasta tulleen äijän päälle. Toikkaroi pyyhkeensä kanssa puoli metriä reunaviivasta ajoradalle päin.Kävi melkein läheltäpiti tilanne tänään kun tultiin mökiltä pois.. asfalttitie, nopeusrajoitus 80km/h, mutka ja alamäki ja mutkan takana alamäessä oli joku vanhempi mummeli kumartuneena poiminaan kukkia pientareelta, pyllisti tiellepäin, kumartuessaan nosti/suoristi vielä toista jalkaansa taaksepäin... piti tehdä nopea väistö, muuten olisi voinut kopsahtaa... onneksi ei tullut ketään vastaan että ei rysähtänyt mihinkään. huhhuh..
Jestas, helle on varmaan pehmittänyt ihmisten päät kun ei muisteta yhtään varoa ja katsoa ympärille.Mä ajelin täs yhden kaupungin laitamilla ja meinasin ajaa yhden uimasta tulleen äijän päälle. Toikkaroi pyyhkeensä kanssa puoli metriä reunaviivasta ajoradalle päin.
Mites nussimisen laita jos panetus iskee töissä!?Juon ku janottaa, syön ku nälättää ja nussin ku panettaa