vierailija
onko miehellä silloin bi tai gay taipumusta, mieltymystä?Mun puolesta saa tykätä. Ei haittaa.
onko miehellä silloin bi tai gay taipumusta, mieltymystä?Mun puolesta saa tykätä. Ei haittaa.
Olenko minä siis h*mo kun pidän munasta? terv. nainen 35v.
Vaikea sanoa jos ei tunne henkilöä. Exällä oli bi taipumusta.onko miehellä silloin bi tai gay taipumusta, mieltymystä?
naisenKenen mökillä?
ononko miehellä silloin bi tai gay taipumusta, mieltymystä?
Siihen tietää vastauksen ainoastaan mies itse.onko miehellä silloin bi tai gay taipumusta, mieltymystä?
Mutta se ei kerro. Miehellä on dil-.do mutta mun kanssa se ei sitä käytä. On epäilyttävää kyllä.Siihen tietää vastauksen ainoastaan mies itse.
huonoPäivää. Mikäs meno?
huonoPäivää. Mikäs meno?
No voi harmi. Eiköhän viina tai terva autahuono
Päivää, aika tylsästi kun ei jaksa tehdä mitään.Päivää. Mikäs meno?
Jäätelö mielummin. Sä voit vetää itsesi sinne tervakuppiin ihan vapaasti.No voi harmi. Eiköhän viina tai terva auta
Jos se on hänellä tunnesyistä muistoesineenä...siis exän vanha ja loppuunjyystetty?Mutta se ei kerro. Miehellä on dil-.do mutta mun kanssa se ei sitä käytä. On epäilyttävää kyllä.
No ei kai nyt tarttekaan mitään tehdäPäivää, aika tylsästi kun ei jaksa tehdä mitään.
Tylsää ja tää keli väsyttää, tekis mieli vaan nukkuaPäivää. Mikäs meno?
Mulla olisi tekemistä.No ei kai nyt tarttekaan mitään tehdä
Terva haisee mahtavalta, mutta kyllä mä sulle jäätelön tarjoaisin, jos se sun olon saisi paremmaksiJäätelö mielummin. Sä voit vetää itsesi sinne tervakuppiin ihan vapaasti.
Mummolan rannan vieressä olevalla venerannalla oli aina kesäisin mummon naapurin tervattu puinen soutuvene, jota me serkkujen kanssa käytiin lapsina aina nuuhkimassaTerva haisee mahtavalta, mutta kyllä mä sulle jäätelön tarjoaisin, jos se sun olon saisi paremmaksi
Jos se mies on impotentti?Jos se on hänellä tunnesyistä muistoesineenä...siis exän vanha ja loppuunjyystetty?
Ei ole muisto, löysin vahingossaja sanoi hankkineensa sen omaksi iloksi....Jos se on hänellä tunnesyistä muistoesineenä...siis exän vanha ja loppuunjyystetty?
Eipä sulla oikein vaihtoehtoja jää muuta, kuin kysyä häneltä asiaa suoraan ja jos ei ole halukas kertomaan niin joko annat asian olla, tai eroatte jos et pysty asian = epätiedon kanssa elämään ja et mahdollista biseksuaali suuntausta voi hyväksyä...tai mitä suuntausta sitten mietitkin.Ei ole muisto, löysin vahingossaja sanoi hankkineensa sen omaksi iloksi....
Kkeitin lähtökahvit niin saadaan yksi eli vävyn vähemmäksi
Mä taas tykkään uida, pitkin päivää vaan uida ja kalastaa ja mennä veneellä, käydä välillä kaupassa hakemassa ruokatarvikkeita ja illalla istua nuotion/grillitulen ääressä....niin joo ja aina kun mökille pääsen, luen paljon.
Johtuu kai siitä, että mökillä liikutaan. Kotona helposti vaan istuu persiillän.Oletteko huomanneet että ulkoilmassa, mökkeillessä kakattaa enemmän kuin kotona? eikä mökillä tule edes mässytettyä enemmän ruokaa kuin kotona. Samat on ruoka-ajat.