Mun mekkoon et koske!
Mun mekkoon et koske!
joo, mää käyn ihan hyvin naisesta hätätapauksestaNaisen kanssa on kivaa. Otetaan ruutis mukaan.
KoskenMun mekkoon et koske!
JooNaisen kanssa on kivaa. Otetaan ruutis mukaan.
Mä ostin joskus liiteristä 3 isoa leipää, halkasin ne kahtia ja vielä halkasin puolikkaat niin, että sinne välliin pystyi hyvin lykkimään mitä kukakin tahtoiSämpylät uunissa. Haluuko Ellu mussukka sämpylää?
Sitä samaa mitä ennenkin. Vedin käteen. Kerran olin naisen kanssa.
Dääm, kumma että ei voitu ilmoittaa sulle tuosta.Huoltomiehet kävi rimputtelemassa keittiönputkien takia oven takana...en avannut, koska mulle ei kerrottu etukäteen mitään joten täällä oon nyt hikipäisenä ja paljasp....aikkaisena ja tiskipöydällä muutama astia mitkä odottavat tiskaamista (pari kattilaa likoomassa).
Heille oli kuulema eilen illalla soitettu ja käsketty tulemaan tänne tänään...hitto oisivat voineet mullekin mainita!
No onneks sain sovittua uuden ajan maanantaille...mutta silti nggghh ngggh kun ärsyttää, oisivat soittaneet niin olisin laittanut paikat kuntoon ja nyt mulla vois tänään olla toimivat putket!! Niillä oli siis jtn laatikoita ja juttuja mukana
Mekko on sun ystävä, sä et varmaan sille seksiä anna niin salli ystäväsi saada sitä muualta. ei se ystävyyttänne pilaa.Mun mekkoon et koske!
Niinpä, en muutenkaan tykkää että tullaan kyläänkään ilman etukäteis soittoa...Dääm, kumma että ei voitu ilmoittaa sulle tuosta.
Minäkään en tykkää siitä.Niinpä, en muutenkaan tykkää että tullaan kyläänkään ilman etukäteis soittoa...
No höh, et sitten niinkun vitsailua älyä...ihan varmaan täällä kaikki apinanraivolla tollasta kirjotteleekin.Mekko on sun ystävä, sä et varmaan sille seksiä anna niin salli ystäväsi saada sitä muualta. ei se ystävyyttänne pilaa.
Onneks sentään soittivat ovikelloa, joskus sellastakin olen lukenut että ovat jossain menneet omin luvin asuntoon kun ei ole ketään tullut avaan ovea.Minäkään en tykkää siitä.
Mä mietin eilen nakkena että nyt jos joku tulee yllättäen sisään. Makasin lattialla pimppa ovelle päin.Onneks sentään soittivat ovikelloa, joskus sellastakin olen lukenut että ovat jossain menneet omin luvin asuntoon kun ei ole ketään tullut avaan ovea.
Oisko surullisen kuuluisa unohuksen kukkanen ilmaantunut asian suhteen? Tai sitten sälytetty ilmottaminen jonkun muun hommaksi ja oletettu että homma on hanskassa...ja hanskat suessa?Huoltomiehet kävi rimputtelemassa keittiönputkien takia oven takana...en avannut, koska mulle ei kerrottu etukäteen mitään joten täällä oon nyt hikipäisenä ja paljasp....aikkaisena ja tiskipöydällä muutama astia mitkä odottavat tiskaamista (pari kattilaa likoomassa).
Heille oli kuulema eilen illalla soitettu ja käsketty tulemaan tänne tänään...hitto oisivat voineet mullekin mainita!
No onneks sain sovittua uuden ajan maanantaille...mutta silti nggghh ngggh kun ärsyttää, oisivat soittaneet niin olisin laittanut paikat kuntoon ja nyt mulla vois tänään olla toimivat putket!! Niillä oli siis jtn laatikoita ja juttuja mukana
älyän mutta sä et nyt älynnyt mun pointsiaNo höh, et sitten niinkun vitsailua älyä...ihan varmaan täällä kaikki apinanraivolla tollasta kirjotteleekin.
Aattele kuin iloiseks olisit saanut sisääntulijan!Mä mietin eilen nakkena että nyt jos joku tulee yllättäen sisään. Makasin lattialla pimppa ovelle päin.
Voi olla, tää kuumuus on kyllä siinä mielessä hyvä syy unohtamisilleOisko surullisen kuuluisa unohuksen kukkanen ilmaantunut asian suhteen? Tai sitten sälytetty ilmottaminen jonkun muun hommaksi ja oletettu että homma on hanskassa...ja hanskat suessa?
Onneks sait kuitenki järjestettyä asiat kuntoon ens viikolle, hyvä sinä!
En niin, mutta eipä tuo pointsi mua niin hirveesti jaksa kiinnostaakaan.älyän mutta sä et nyt älynnyt mun pointsia
Joo taisin mä heille jotain kissastakin vielä mainita, kun se ei ollut makuuhuoneessa vaan kirmaili kanssa ympäriinsä kuin mikäkin villihevonen...siellä ne huoltomieh... henkilöt nyt kirvaa että nyt se hullu kissanain... henkilö ei päästä sisään vaikka vinkuu että putket ei muka pelaa
tuumivat että vika taitaa olla ämm... henkilön haarukassa olevissa putkissa
Kiinnostaapa sinua hyvinkinVoi olla, tää kuumuus on kyllä siinä mielessä hyvä syy unohtamisille
En niin, mutta eipä tuo pointsi mua niin hirveesti jaksa kiinnostaakaan.
Huoltomiehet kävi rimputtelemassa keittiönputkien takia oven takana...en avannut, koska mulle ei kerrottu etukäteen mitään joten täällä oon nyt hikipäisenä ja paljasp....aikkaisena ja tiskipöydällä muutama astia mitkä odottavat tiskaamista (pari kattilaa likoomassa).