Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sämpylät uunissa. Haluuko Ellu mussukka sämpylää?
Mä ostin joskus liiteristä 3 isoa leipää, halkasin ne kahtia ja vielä halkasin puolikkaat niin, että sinne välliin pystyi hyvin lykkimään mitä kukakin tahtoi:p
Ittelleni laitoin salaattia, savukalatahnaa, sekä kylmäsavulohta, tomaattia, tuorekurkkua ja fetajuustoa....
Pojille tuli muuten samanlaiset, mutta heille tuli lihapuolta...Maistui kieltämättä hyvälle:p

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja m.e.k.
Huoltomiehet kävi rimputtelemassa keittiönputkien takia oven takana...en avannut, koska mulle ei kerrottu etukäteen mitään joten täällä oon nyt hikipäisenä ja paljasp....aikkaisena ja tiskipöydällä muutama astia mitkä odottavat tiskaamista (pari kattilaa likoomassa).

Heille oli kuulema eilen illalla soitettu ja käsketty tulemaan tänne tänään...hitto oisivat voineet mullekin mainita!
No onneks sain sovittua uuden ajan maanantaille...mutta silti nggghh ngggh kun ärsyttää, oisivat soittaneet niin olisin laittanut paikat kuntoon ja nyt mulla vois tänään olla toimivat putket!!
Niillä oli siis jtn laatikoita ja juttuja mukana :cautious:

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Huoltomiehet kävi rimputtelemassa keittiönputkien takia oven takana...en avannut, koska mulle ei kerrottu etukäteen mitään joten täällä oon nyt hikipäisenä ja paljasp....aikkaisena ja tiskipöydällä muutama astia mitkä odottavat tiskaamista (pari kattilaa likoomassa).

Heille oli kuulema eilen illalla soitettu ja käsketty tulemaan tänne tänään...hitto oisivat voineet mullekin mainita!
No onneks sain sovittua uuden ajan maanantaille...mutta silti nggghh ngggh kun ärsyttää, oisivat soittaneet niin olisin laittanut paikat kuntoon ja nyt mulla vois tänään olla toimivat putket!! Niillä oli siis jtn laatikoita ja juttuja mukana
Dääm, kumma että ei voitu ilmoittaa sulle tuosta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
...paista päivä..helli helle..paista päivä jokaiselle..*lallattelee*

...mistä näitä ikivihreitä tulee??:D

Ja moikat koko seurakunnalle yhressä ja erikseen:)!
Jumankekkamus sentään että oon häpihäpihäpi kun viikko on pulkassa ja kelkassa ja paketoituna! Kesä on ihunaa aikaa mutta mun puolesta kaiken maailman önniäiset ja eritoten paarmanperkeleet sais kuolla sukupuuttoseen. Nih! Meinaa nyt on semmosella potenssilla tykitetty kutipatteja jotta ei kehenkään ikunakoskaanmilloinkaan!(n) Viimeks tänään keskelle rystysiä ja tuloksena huolella turvoksissa oleva käpäländeerus:notworthy:

Mutta mitäkäs sulle:)? Toivottavasti oot saanu olla ihan vaan rentoreiskana/-riittana ja olla möllötellyt.

Eniveis - oikein hjuvaa perjantaita ja laskeutumista viikonloppuun:)

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777

No onneks sain sovittua uuden ajan maanantaille...mutta silti nggghh ngggh kun ärsyttää, oisivat soittaneet niin olisin laittanut paikat kuntoon ja nyt mulla vois tänään olla toimivat putket!! Niillä oli siis jtn laatikoita ja juttuja mukana
Oisko surullisen kuuluisa unohuksen kukkanen ilmaantunut asian suhteen? Tai sitten sälytetty ilmottaminen jonkun muun hommaksi ja oletettu että homma on hanskassa...ja hanskat suessa?
Onneks sait kuitenki järjestettyä asiat kuntoon ens viikolle(y):), hyvä sinä!

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Oisko surullisen kuuluisa unohuksen kukkanen ilmaantunut asian suhteen? Tai sitten sälytetty ilmottaminen jonkun muun hommaksi ja oletettu että homma on hanskassa...ja hanskat suessa?
Onneks sait kuitenki järjestettyä asiat kuntoon ens viikolle, hyvä sinä!
Voi olla, tää kuumuus on kyllä siinä mielessä hyvä syy unohtamisille:(

älyän mutta sä et nyt älynnyt mun pointsia
En niin, mutta eipä tuo pointsi mua niin hirveesti jaksa kiinnostaakaan.;)

siellä ne huoltomieh... henkilöt nyt kirvaa että nyt se hullu kissanain... henkilö ei päästä sisään vaikka vinkuu että putket ei muka pelaa

tuumivat että vika taitaa olla ämm... henkilön haarukassa olevissa putkissa
Joo taisin mä heille jotain kissastakin vielä mainita, kun se ei ollut makuuhuoneessa vaan kirmaili kanssa ympäriinsä kuin mikäkin villihevonen...
Ei se ois antanut niiden miesten tehdä hommiaan rauhassa, kun on niin utelias.

Oliko seksikköitä huoltomiehiä?

Yhteistyössä