Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kananmunat on mennyt vanhaksi 24.6 :( pari päivää sitten vaan... uskaltaako niitä vielä käytää. kylmässä ne on ollut koko ajan.. sanotaan että ne säilyy kyllä pitkään päiväyksen jälkeen mutta onko noin?

Kananmunat on mennyt vanhaksi 24.6 pari päivää sitten vaan... uskaltaako niitä vielä käytää. kylmässä ne on ollut koko ajan.. sanotaan että ne säilyy kyllä pitkään päiväyksen jälkeen mutta onko noin?
Mä säilytän munat aina huoneenlämmössä, tasalämmössä säilyvät pidempään ja olen sillai syönyt jopa yli kkn vanhoja munia.
Jääkaapissa vaihtuu lämpötila mitä useemmin ovea avataan ja mitä kauemmin ovea auki pidetään.
Testaa ovatko syötäviä.

Puutarhanhoidosta tuli mieleen yks kyssäri...

Nurmikko on kärvähtäny, kun ei olla kasteltu. Ollaan lisätty kastelua mut se näyttää lähinnä venäläisen keski-ikäisen blondin keltaselta hiuspehkolta.

Saako sitä kärtsähtäneenä lannoittaa? Vai tappaako lannoite loputkin?

vierailija

Nurmikko on kärvähtäny, kun ei olla kasteltu. Ollaan lisätty kastelua mut se näyttää lähinnä venäläisen keski-ikäisen blondin keltaselta hiuspehkolta.

En lannoita jos on kärvähtäny. Kun eka sade tulee niin nurmikko vihertyy ja laitan sitten lannoitetta.

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Echo
Muurikka ja mä ei olla samalla aaltopituudella. :(
Sain täs kesällä paistaa lettuja yhdellä muurikalla, laitoin voita kilon mut silti letut oli mustavalkoista, eli palaneenraakaa mössöä joka ei irronnu pinnasta.

Mitä tein väärin?

Me tehtiin joskus vuosia sitten niin, että poistettiin kuollut ruoho ja laitettiin multa kohtaan siemeniä, kasteltiin ja sen kohdan päälle pantiin auton suojus, mitä talvella normaalisti käytetään suojaamaan lumelta jne...muutamassa päivässä tuli jo nurmikko esille.

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä