kummalla, pannulla vai grillillä?Muurinpohjapannulla grillillä tulee hyvä!
kummalla, pannulla vai grillillä?Muurinpohjapannulla grillillä tulee hyvä!
Paistinpannullakin tulee hyvää. Ei ole mahdollisuutta muuhun.Muurinpohjapannulla grillillä tulee hyvä!
muurinpohjapannu on paistinpannu mutta sillä on hienompi nimiPaistinpannullakin tulee hyvää. Ei ole mahdollisuutta muuhun.
Jep. Ei mulla muuta ole niin sillä teenPaistinpannullakin tulee hyvää. Ei ole mahdollisuutta muuhun.
Voit käyttää. Mulla on 18.6. munia.Kananmunat on mennyt vanhaksi 24.6 pari päivää sitten vaan... uskaltaako niitä vielä käytää. kylmässä ne on ollut koko ajan.. sanotaan että ne säilyy kyllä pitkään päiväyksen jälkeen mutta onko noin?
Mä säilytän munat aina huoneenlämmössä, tasalämmössä säilyvät pidempään ja olen sillai syönyt jopa yli kkn vanhoja munia.Kananmunat on mennyt vanhaksi 24.6 pari päivää sitten vaan... uskaltaako niitä vielä käytää. kylmässä ne on ollut koko ajan.. sanotaan että ne säilyy kyllä pitkään päiväyksen jälkeen mutta onko noin?
Saa käyttää jos puhuu puutarhan tai muuten kukkien ja kasvien hoidosta.Entä jos noi sanat liittyvät puutarhan hoitoon? Niitäkö ei saa käyttää?
oho. No ei kai niistä sitten ripulia saaVoit käyttää. Mulla on 18.6. munia.
No, meillä on grillin päällä se muurinpohjapannu.kummalla, pannulla vai grillillä?
En lannoita jos on kärvähtäny. Kun eka sade tulee niin nurmikko vihertyy ja laitan sitten lannoitetta.Puutarhanhoidosta tuli mieleen yks kyssäri...
Nurmikko on kärvähtäny, kun ei olla kasteltu. Ollaan lisätty kastelua mut se näyttää lähinnä venäläisen keski-ikäisen blondin keltaselta hiuspehkolta.
Saako sitä kärtsähtäneenä lannoittaa? Vai tappaako lannoite loputkin?
Kiitos!En lannoita jos on kärvähtäny. Kun eka sade tulee niin nurmikko vihertyy ja laitan sitten lannoitetta.
Joo täytyy haistella ja tutkia niitä ensin.Mä säilytän munat aina huoneenlämmössä, tasalämmössä säilyvät pidempään ja olen sillai syönyt jopa yli kkn vanhoja munia.
Jääkaapissa vaihtuu lämpötila mitä useemmin ovea avataan ja mitä kauemmin ovea auki pidetään.
Testaa ovatko syötäviä.
Me tehtiin joskus vuosia sitten niin, että poistettiin kuollut ruoho ja laitettiin multa kohtaan siemeniä, kasteltiin ja sen kohdan päälle pantiin auton suojus, mitä talvella normaalisti käytetään suojaamaan lumelta jne...muutamassa päivässä tuli jo nurmikko esille.Puutarhanhoidosta tuli mieleen yks kyssäri...
Nurmikko on kärvähtäny, kun ei olla kasteltu. Ollaan lisätty kastelua mut se näyttää lähinnä venäläisen keski-ikäisen blondin keltaselta hiuspehkolta.
Saako sitä kärtsähtäneenä lannoittaa? Vai tappaako lannoite loputkin?
oliko ihan tuliterä Muurikka?Muurikka ja mä ei olla samalla aaltopituudella.
Sain täs kesällä paistaa lettuja yhdellä muurikalla, laitoin voita kilon mut silti letut oli mustavalkoista, eli palaneenraakaa mössöä joka ei irronnu pinnasta.
Mitä tein väärin?
Ei...vanhaoliko ihan tuliterä Muurikka?
Mä istun sohvalla pllu märkänä...hiottaa enemmin haarovälistä kun päästä vaikka hiuksia on paljon.Jotta olo ei ole viileämpi, päätin tehdä sämpylöitä. Ja tiskasin.
*istuu sohvalla pää märkänä*
Mulla hiki valuu päänahasta niskaa, kaulaa ja otsaa pitkin.Mä istun sohvalla pllu märkänä...hiottaa enemmin haarovälistä kun päästä vaikka hiuksia on paljon.
Mulla hiki valuu päänahasta niskaa, kaulaa ja otsaa pitkin.
Kuuma suihku on paras.Käy viileässä suihkussa
Tuuletin auttaa. Turha käydä usein suihkussa.
Käy viileässä suihkussa
eli ei siitä kiinni sitteEi...vanha