Rättis pitäis pistää kunnolla pakettiin ja käsitellä
Rättis pitäis pistää kunnolla pakettiin ja käsitellä
Vanha suomalainen sananlasku?siitin, jolla on hiljattain naitu ns. päätyyn asti, ei haise hyvälle
ei ihan hirveen vanha mutta toivon että se jäis elämään kansan suuhunVanha suomalainen sananlasku?
On todellakin, tulin just pikaiselta yöuinnilta ja nyt on toistaiseks helpompi olla...uffaffaaaa uffaffaaa onpas vieläkin hirveän lämmintä
Oi, sulla on uimapaikka lähellä, se on mukavaa ja voit käydä välillä virkistäytymässäOn todellakin, tulin just pikaiselta yöuinnilta ja nyt on toistaiseks helpompi olla...
Joo on, menee silleen kivasti molemminpuolin toi vesistö täälläOi, sulla on uimapaikka lähellä, se on mukavaa ja voit käydä välillä virkistäytymässä
Täällä on kyllä vieläkin niin kuuma, klo 17 aikaan sisälämpötila oli 29,5 ja ulkolämpötila 32,6 ja vieläkin on niin lämmin ettei tee yhtään mieli mennä nukkumaan kesällä on kyllä kivaa että on lämmintä/kuumaa mutta jos yöksi voisi viilentyä tai tulla edes joku tuulenvire....
Eikö siellä ole itikoita? täällä eikyllä pääse niistä eroon edes kaupungissa.Ystävä kertoi tänään nukkuvansa parvekkeella
Vei sinne sellasen alustan mikä laitetaan usein telttaan ja sen päälle patjan ja nukkuu siellä yöt
Et varmaankaan tarkoita, että käytetty siitin jää kansan suuhun. Tarkoitatko?ei ihan hirveen vanha mutta toivon että se jäis elämään kansan suuhun
sanontaa tietenni tarkotin mutta ei sekään ole huono jos siitin on suussaEt varmaankaan tarkoita, että käytetty siitin jää kansan suuhun. Tarkoitatko?
Riippuu ihan siitä missä täällä menee....tänne mun asuntoon ei ole eksynyt hyttysiä kuin ehkä 1 tai 2 koko aikana, kun olen asunut täällä...eivät edes parvekkeelle tule, koska siellä käy aina tuuli.Eikö siellä ole itikoita? täällä eikyllä pääse niistä eroon edes kaupungissa.
onko sun kämppä korkella?Riippuu ihan siitä missä täällä menee....tänne mun asuntoon ei ole eksynyt hyttysiä kuin ehkä 1 tai 2 koko aikana, kun olen asunut täällä...eivät edes parvekkeelle tule, koska siellä käy aina tuuli.
Taas tuolla rannoilla kävellessä voi olla paljonkin, varsinkin uimarannan puolella.
otitteko tyttöjen kans yhtään sidukkaa kun olitte rannalla?On todellakin, tulin just pikaiselta yöuinnilta ja nyt on toistaiseks helpompi olla...
Toisessa kerroksessa...onko sun kämppä korkella?
otitteko tyttöjen kans yhtään sidukkaa kun olitte rannalla?
sääsket ei nouse kovin korkealle niin sillä oot ehkä säästynyToisessa kerroksessa...
Ei otettu, ihan vaan pulahettiin ja uitiin ja kelluskeltiin tovi
Nukkumatti on päättänyt ettei sullle näytetä enää xxx-tason unia ikinä, koska olet seXuaalisesti niin ylivirittynyt aina..Huomenta
Unet loistivat poissaolollaan
Joo niin muistelen kanssa lukeneeni joskus etteivät tälle korkeudelle oikein tule ja hyvä niin!sääsket ei nouse kovin korkealle niin sillä oot ehkä säästyny
seuraavalla uintireissulla sitte ennakkoilmo tänne hyvissä ajoin