Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On todellakin, tulin just pikaiselta yöuinnilta ja nyt on toistaiseks helpompi olla...
Oi, sulla on uimapaikka lähellä, se on mukavaa ja voit käydä välillä virkistäytymässä :)
Täällä on kyllä vieläkin niin kuuma, klo 17 aikaan sisälämpötila oli 29,5 ja ulkolämpötila 32,6 ja vieläkin on niin lämmin ettei tee yhtään mieli mennä nukkumaan :( kesällä on kyllä kivaa että on lämmintä/kuumaa mutta jos yöksi voisi viilentyä tai tulla edes joku tuulenvire....

• Tykkää
Reactions: Elena777
Oi, sulla on uimapaikka lähellä, se on mukavaa ja voit käydä välillä virkistäytymässä
Täällä on kyllä vieläkin niin kuuma, klo 17 aikaan sisälämpötila oli 29,5 ja ulkolämpötila 32,6 ja vieläkin on niin lämmin ettei tee yhtään mieli mennä nukkumaan kesällä on kyllä kivaa että on lämmintä/kuumaa mutta jos yöksi voisi viilentyä tai tulla edes joku tuulenvire....
Joo on, menee silleen kivasti molemminpuolin toi vesistö täällä:)
Toisella puolella on venelaiturit ja mattolaiturit ja toisella taas uimaranta:)

setämiespena
täytyy kyllä sanoa että tällä elellä oli aivan liian löysä värkki tähän hommaan. Yritin ehdottaa kakkoseen mutta tyrmäsi ajatuksen. Olen joskus kokeillut krutia ja sillä oli sopiva.

Eikö siellä ole itikoita? täällä eikyllä pääse niistä eroon edes kaupungissa.
Riippuu ihan siitä missä täällä menee....tänne mun asuntoon ei ole eksynyt hyttysiä kuin ehkä 1 tai 2 koko aikana, kun olen asunut täällä...eivät edes parvekkeelle tule, koska siellä käy aina tuuli.
Taas tuolla rannoilla kävellessä voi olla paljonkin, varsinkin uimarannan puolella.

Riippuu ihan siitä missä täällä menee....tänne mun asuntoon ei ole eksynyt hyttysiä kuin ehkä 1 tai 2 koko aikana, kun olen asunut täällä...eivät edes parvekkeelle tule, koska siellä käy aina tuuli.
Taas tuolla rannoilla kävellessä voi olla paljonkin, varsinkin uimarannan puolella.
onko sun kämppä korkella?
On todellakin, tulin just pikaiselta yöuinnilta ja nyt on toistaiseks helpompi olla...
otitteko tyttöjen kans yhtään sidukkaa kun olitte rannalla?

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä