Toivottavasti sulla nyt intuitio on oikeassa ja tärppäis heti Sehän ois ihan parasta!! Ja siis todellakin saa tuntea noin, eiköhän tässä tilanteessa meillä kaikilla tunteet vaihtele aika laidasta laitaan Ja ite ainakin uskon siihen positiivisen ajattelun voimaan Vaikka tietysti sillon tippuu korkeammalta, jos ei onnistukaan.. Ja siis ihan samanlaista täällä toi googlailu Oon jo tarkastanut mikä ois laskettu aika seuraavasta kierrosta, vaikkei se uus kierto oo vielä edes alkanutSiis nyt on vasta dpo1 ja mä täällä googlailen mahdollista laskettua aikaa ja mitä tapahtuisi missä vaiheessa jos nyt olis tärppi käynyt. Vaikka yritän olla hyvinkin realisti niin kyl tää ensimmäinen yrityskierto nostaa mut ehkä vähän pilvilinnoihin eli korkealta tiputaan vaikka yritän koko ajan ajatella et ei se kuitenkin tuu olee plussa. Toki miksi olla pessimistinenkään.
Mulle tuli hyvin vahva fiilis sen inssin myötä. Semmoi levollinen olo et kaikki meni hyvin ja nyt ei tarvii enää jännittää tai piinailla. Siis ihan semmoinen olo et nyt onnistuttiin, vaikka järki minä sanoo kokoajan et "ei se oo viel hedelmöittynyt" , "ei se oo viel kiinnittynyt" jne. Tää on nii kamalaa ku järki minä ja mun intuitio tappelee keskenään. Mua melkein hävettää tulla puhumaan tästä ku on olo et ei näin saisi tuntea.
Onks kellään muulla vastaavia ajatuksia tai kokemuksia?
EDIT: oon siis hyvin intuitiopohjalta elävä ihminen yleensä nii nyt kun intuitio kertoo mulle näin nii järki on tosi vahvana välittömässä et oon väärässä ja se hämmentää edelleen. Toki eihän intuitiokaan aina voi ja ole oikeassa mut tää tunne on tosi hämmentävä.