Kiitos@Kasikuus Hirvittävä tilanne siellä
Toivottavasti saat vastauksia pian, sormet ristissä että kuitenkin kaikki kääntyis parhain päin
Voimia
Ihanaa! Paljon onnea vielä!Nyt vihdoin tein digin, minkä tilasin viime kuussa kun oli kemiallinen.
Mut saa ottaa pois listoilta
Nuo pc testit tummuu nykyään tosi huonosti! Näyttää aikaisin, mutta vahvistuu jotenkin tosi hitaasti. Hyvältä näyttää kyllä tuo rsfu! Jospa ne siitä vahvistuuMä nyt taas omanapapilen. Tein uudet testit ja pc ei oo kyllä vahvistunut yhtään, edelleen sama kuin eilen eli jotain hailuraa näkyy mut ei meinaa kuvasta erottua. Tein myös eilen sekä tänään rfsu:n testin ja mulla siis kans se on joskus antanut aika törkeitä viivanpaikkoja, mut nyt se oli vahvistunut ja on punertavakin. Mut pc on mun luottotesti ja jos ois nää dpo:t niin kuin oon luullut niin näkyis kyllä vanhan kokemuksen mukaan jo näkyvä viiva.
Sit rupesin miettii tätä kiertoa taaksepäin ja muutama päivä sen jälkeen ku luulin oviksen olleen niin mulla tuli seksin aikana niin kova kramppi vasemman munasarjan kohdalle et touhut piti keskeyttää ja myös flo laitto lämpöjen perusteella mulle ovulaation siihen. Mut sit taas jos mulla ois vasta dpo 9 ni tulisko tohon rfsun testiin tommonen viiva jo. No nähtäväksi jää
Joo, otin tässä sellasta ehkä 50mg/päivä, mursin siis disperin 500mg tabletista aina sellasen pienen murun, mut en ees muistanu joka päivä ovispäivänä aloitin.Ihanaa! Paljon onnea vielä!
Oliko sulla muuten se aspirin käytössä vai muistanko väärin?
Okei ai näissä on semmoistakin ongelmaa nykyään, voihan paska. 2v sitten mun pc:t vahvistu tosi hitaasti ja tiesin heti ettei se pääty hyvin ja meni kesken viikolla 6. En kyllä näitä rfsun testejä tehnyt ollenkaan. Mut toivotaan et nyt vahvistuisi tuo pc tai sit vaan tulis menkatNuo pc testit tummuu nykyään tosi huonosti! Näyttää aikaisin, mutta vahvistuu jotenkin tosi hitaasti. Hyvältä näyttää kyllä tuo rsfu! Jospa ne siitä vahvistuu
mä oon yrittänyt tätä mutta tulee vaan viesti, että "Viestiäsi ei hyväksytty, koska se vaikuttaa roskapostilta tai asiattomalta. Voit kirjoittaa uuden viestin tai ottaa yhteyttä ylläpitoon, jos tarvitset apua. "
tai sitten, että "Tämä viesti odottaa moderaattorin hyväksyntää, eikä näy tavallisille kävijöille. "
minullakin näytti rfsu paremman viivan kuin pc. Hyvin siellä kuitenkin pc:ssäkin viiva näkyy tihrustamatta pc vahvistui jotenkin tosi hitaasti itsellä.Mä nyt taas omanapapilen. Tein uudet testit ja pc ei oo kyllä vahvistunut yhtään, edelleen sama kuin eilen eli jotain hailuraa näkyy mut ei meinaa kuvasta erottua. Tein myös eilen sekä tänään rfsu:n testin ja mulla siis kans se on joskus antanut aika törkeitä viivanpaikkoja, mut nyt se oli vahvistunut ja on punertavakin. Mut pc on mun luottotesti ja jos ois nää dpo:t niin kuin oon luullut niin näkyis kyllä vanhan kokemuksen mukaan jo näkyvä viiva.
Sit rupesin miettii tätä kiertoa taaksepäin ja muutama päivä sen jälkeen ku luulin oviksen olleen niin mulla tuli seksin aikana niin kova kramppi vasemman munasarjan kohdalle et touhut piti keskeyttää ja myös flo laitto lämpöjen perusteella mulle ovulaation siihen. Mut sit taas jos mulla ois vasta dpo 9 ni tulisko tohon rfsun testiin tommonen viiva jo. No nähtäväksi jää
Aivan mahtava juttu kyllä, muistan että tuntui niin kohtuuttoman epäreilulta kun ne hoidotkin lykkääntyi koko ajan. Mutta siis kuinka ihana lopputulos, kaiken sen arvoinen <3 Heh ja joo katsotaan kuinka käy alkaako täällä tosissaan yritys ja koska@chili_ no hyvä se on jo vähän etukäteen valmistautua! Kiva oli kuulla sun kuulumisia! Jotenkin aina jää mieleen jotkut aktiiviset kirjoittelijat ja miettii että mitä heille kuuluu, vaikkakaan enää ei kaikkia muista!
Meillä tosiaan tän suhteen kävi tosi hyvä tuuri, sitä kun niin monta vuotta yritti ilman tulosta, tuli ne kaikki syövän esiasteet ja poistot sun muut niin oltiin varauduttu, että tässä tulee menemään vielä kauemmin. Sitten oli hyvä saalis punktiossa, 8 hedelmöittyi niin se oli jo voitto. Mut tosiaan yksi lopulta pakkasessa ja toinen mahassa. No onneksi se yksi hyvä riitti tähän raskauteen!
Miksi käyttää aspiriinia? Sehän ohentaa verta.
[/QUOTE
”Pieni annos aspiriinia päivittäin saattaa auttaa naista tulemaan raskaaksi, erityisesti sellaista naista, joka on aiemmin kokenut keskenmenon, kertoo Utahissa tehty tutkimus.
Tutkimuksen mukaan aspiriini lievittää elimistön matala-asteista tulehdusta ja parantaa näin sikiön kasvuympäristöä.”Aspiriini edistää tutkimuksen mukaan raskaaksi tulemista – suomalaislääkäri epäilee tulosta
Pieni annos aspiriinia päivittäin saattaa auttaa naista tulemaan raskaaksi, erityisesti sellaista naista, joka on aiemmin kokenut keskenmenon, kertoo Utahissa tehty tutkimus.www.hs.fi
Kiva kuulla tämmöisiä kokemuksia. Menikö raskaus loppuun asti? 1,5v sitten sain kuopuksesta pc:llä hyvän viivan dpo 14 ja se oli eka testi siitä kierrosta. Siksi jotenkin on oletus et tän pitäisi mulla tummua, ellei nää pc:t nyt ole tänä aikana muuttunut vaikeasti tummuviksi. Ja niin mä ajattelin et jos raskaaksi tulen niin tällä kertaa en alkuraskautta stressaa, koska lopputulokseen en voi vaikuttaa, ja nyt mä sit stressaan vähän jo näistä testeistä vaikkei menkkojen vielä olis pitänyt ees alkaa. Siellä ne keskenmenot taas kummittelee taustallaminullakin näytti rfsu paremman viivan kuin pc. Hyvin siellä kuitenkin pc:ssäkin viiva näkyy tihrustamatta pc vahvistui jotenkin tosi hitaasti itsellä.